7.

295 9 2
                                    

Herään aamulla herätyskellon soittoon, näen tänään Oliverin. Nukuin huonosti sillä en pystynyt miettimään mitään muuta kuin sitä mitä tänään tapahtuisi Oliverin kanssa. Vaikka minua väsyttääkin päätän silti nousta ja ensin käyn huuhtomassa kasvoni kylmällä vedellä jotta virkoan. Toimi.

***

Aamupala pöydässä riidellään siitä että pääsekö Samppa jollekkin leirille mikä maksaa ilmeisesti paljon. Minä vain mietin nakertaessani leipää poikaa. Oliveria.

***
Huudan kovaa, en tiedä mitä puen päälleni. Kovan miettinän jälkeen päädyn sinisiin farkkushortseihin sekä mustaan toppiin. Brunet lainehtivat hiukset jätän auki ja meikiksi laitan tutuksi tulleen, peitevoide, kulmageeli ja ripsiväri mutta tänään myös lisään vähän pinkihtävää huulikiiltoa. Otan mukaan Vansin repun johon laitan rahaa, AirPodit, matkalaturin, harjan, ripsientaivuttumet, ripsarin ja puhelimen.

***

Olen odottanut jo hetken ulkona, kello on kolmea minuuttia vaille kaksitoista. Vastaan snäppeihini ja silloin kuulenkin jo tutun äänen ja Oliver saapuu pihaamme. Hymyilen pojalle ja olen menossa kypärä päässä Oliverin kyytiin kunnes Oliver ottaa kypäränsä pois ja vetäisee army green värisen hupparinsa pois päältä niin että hänen t-paita nousee ja näen hänen vatsalihakset. "Ota toi, tuol on muuten liian kylmä ajaa." poika sanoo hymyillen ojentaessaan huppariaan käteeni. Otan repun pois selästäni ja laitan sen Oliverin käteen, nappaan hupparin käteeni ja napsautan kypärän klipsin auki ja ojennan vuorostani kypärääni Oliverille ja sujautan pojalta tuoksuvan hupparin päälleni, nappaan kypärän ja napsautan klipsin kiinni, otan reppuni Oliverin kädestä ja loikkaan Oliverin kyytiin.

***

Kauppakeskukseen saavuttuamme lähdemme liukuportaita pitkin kohti Espresso Housea. Otan kuuman päivän vuoksi Caramel jäälaten, se on vakkarini jos haluan kylmää juotavaa. Olen ottamassa pankkikorttiani esiin mutta Oliver sanoo että hän maksaa, poika ottaa myös Caramel jäälaten. Saamme jäälattemme suoraan tiskiltä ja lähdemme kohti penkkejä.  Juttelemme kaikesta mikä mieleen juolahtaa ja Oliverin kanssa on niin helppo olla. Voin olla omaitseni ja se ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys. Koulut alkavat jo pian ja minulla ei ole vielä kaikkea sillä silloin kun olimme ostamassa kaiken tarpeellisen unohdin ostaa lyijykyniä joka on aika olellinen osa penaalin sisältöä. Niimpä suuntasimme Tokmanniin sillä minulla ei ollut rahaa paljoa.

***

"Yritä nyt valita, en tienny et lyijykynienki valinta voi olla nöin vaikeeta." Poika sanoo vähän nauraen pähkäillessäni jääkatte kädessä mitkä lyijykynät ovat ostamisen arvoisia. Päädyn kuitenkin lyijytäytekynään ja ostan samalla lyijyä. Kaupasta ulos päästyämme heitän mukini roskiin ja lähdemme kohti parkkihallia sillä Oliver on keksinyt minne menemme. "Oikeesti voitko pliiiiis kertoaa?" Anelen koska poika ei suostu kertomaan. Hyppään kotarin kyytiin ja kiedon käteni pojan ympärille Oliverin kaasuttaessa parkkihallista ulos. 

***

Lähdemme vähän kaupungin ulkopuolelle ja olemme jollain yksityistiellä. Oliver parkkeeraa kotarinsa parkkipaikalle hän avaa penkin ja antaa sieltä bikinit, onko noi mun?? Lähdemme rantaan Oliverin kantaessa pyyhkeitä. Käyn vaihtamassa pukukopissa bikinit päälleni, tullessani sieltä ulos Oliver on kadonnut ja alan huutamaan "OLIVEEER" kiljaisen tuntiessani jo tutut kädet ympärilläni, hymyilen ensin mutta sitten tajuan Oliverin juoksevan laiturille. Oliver on laiturin päässä ja aikeissa heittää minut veteen, heittäessään minua tarraan hänen kaulasta kiinni ja vedän Oliverin mukanani. "Hahaa oot huono et ees onnistunu mua veteen heittämää!" Kiusaan Oliveria tämä vastaa nauraen "No emmää vittu tiänny et sul on hyvät refleksit ja saat must kii!" Nauran tälle lilluessamme vedessä. Olen Oliverin sylissä, katsomme toisiamme silmiin Oliver sanoo vähän hiljaisella äänellä "Nyt korjataan se edellispäivänen" ja en ehdi vastata mitään kun poika on jo liittänyt huulensa omiini. Vastaan suudelmaan tottakai, tällä kertaa kielemmekin liittyvät pienesti mukaan. Suutelemme kunnes kumpikaan ei saa happea, katson poikaa ja puren alahuultani. Vittu mä oon yltäpäältä kusessa tohon poikaan. Halailemme vedessä lähemmäs puolituntia kunnes alan tärisemään, poika sanoo että minun pitää siirtyä reppuselkäänsä ja minähän sen teen. Sen jälkeen Olivet lähtee uimaan rantaan minä selässään.

***

Tärisen vieläkin ja huuleni ovat kuulemma siniset vaikka olen kääriytynyt kahden pyyhkeen sisään ja olen Oliverin sylissä. "Onks sul varmasti kaikki ok?" Poika kysyy huolestuneella äänellä vastaan vähän vapisten "Joo, se vaa johtuu varmaa siitä ku en oo syöny tänää oikee mitää." Poika katsoo minua vähän epäilevästi mutta jättää asian sikseen.

***

Olen pukukopissa vaihtamassa vaatteitani, Oliver kirjaimellisesti pakotti minut laittamaan hänen collarinsa ja saman vihreän hupparin päälleni vaikka vakuutin että pärjään kyllä shortseillani. Olemme lähdössä, kello on lähemmäs neljä. Oliver ojentaa minulle kypäräni ja hyppään pojan kyytiin. Maisemat ovat kohdallaan, aurinko paistaa. Ajamme vähän syrjäisemmällä tiellä, peltoja ympäriinsä. Ihan helvetin kaunista. Oliver kaasuttaa vauhtia lähemmäs sataan ja kiljaisen vähän.

***

"Oikeesti Oliver ei sun tarvii kyl mä pärjään." Sanon pojalle mutta tämä sanoo että hän ei halua että minulle käy jotain, hän haluaa tulla hoivaamaan minua yöksi koska hän on peloissaan jos minulle käy jotain. Suloista pakko myöntää. Kävelemme ovesta sisään "Moi!" huudan saan vastaukseksi vain Sampan tervehdyksen yläkerrasta. Sampan mukaan isä on myöhään töissä ja äiti on yötöissä. Lähden kohti portaita mutta Oliver pysäyttää minut ottaen lanteiltani kiinni heittäessään minut olkapäälleen. Alan kikattamaan.

***

Huoneeseen saavuttuamme haluan vaihtaa housuni shortseihin sillä sisällä on erittäin lämmin Collareilla. "Nää vai nää?" kysyn pojalta osoittaessani Niken pyöräily shortseja sekä mustia farkkushortseja. Oliver valitsee farkkushortsit ja kääntyy heti pois päin minusta jotta saan vaihtaa shortsit päälleni. Rakastan tuota piirrettä pojassa, samaanaikaan niin hullu ja kohtelias. Oliver laittaa päällensä minun päällä äsken olleet collarinsa ja ottaa paidan pois ja heittää sen minulle "Vaihda toi, tääl on ihan vitun kuuma." heitän siis vielä vihreän hupparin pois päältäni niin että musta braletteni tulee esiin "Haluutko kattoo jotain leffaa?" poika kysyy kääntyessään minuun. Huomattuaan hän kääntää päänsä äkkiä pois ja sanoo söpöllä äänellä "Anteeks en tienny et sul ei ollu paitaa." naurahdan pojalle, saatuani paidan päälle menen halaaman tuota takaapäin ja sanon "Mennääks sit?" poika nyökkää, matkalla alakertaan käyn koputtamassa Sampan oveen ja avaan sen "Tuuks kattoo meijän kaa leffaa, kutsut vaik sen sun tyttöystäväs seuraks?" kysyn ja Samppa punastuu ja heittää minua tyynyllä sanoessaan "Venla ei oo mun tyttöystävä! Mut se on tulossa tänne jo." Nyökkään ja hymähdän piilovittuillen.

***

"Onks sul Venla jotai ehdotuksii mitä katotaa, näil pojil mä en anna mitään päätös valtaa sen valinnassa." Kysyn ja katson poikia, Venla naurahtaa ja päädymme katsomaan kauhuelokuvan, istun Oliverin sylissä, Venla Sampan vieressä. Huomaan kuitenkin heidän pitävän käsiä kiinni, katson Oliveria ja kuiskaan hänelle näkemästäni. Jossain vaiheessa elokuvaa nukahdan. Kerrankin pystyn nukkumaan kauhuleffan aikana. Ehkä se on koska tunnen olevani turvallisessa paikassa. Oliverin sylissä, tuntien pojan kädet ympärilläni.

Moii! Tässä luvussa meni jotenki tosi kauan saada valmiiks, en vaan tiemny miten kertoisin jotkut asiat.🥲 Noh toivottavsti saan ensluvun vähän nopeemmin tehtyä..
Hyvää juhannusta kaikille, pitäkää hauskaa(turvallisesti)!<3
ps kiitos ihan sikana lukulerroista, voteista ja kommenteista!!<33
Moikka<3
words-996(+loppuhöpinät)
24.6.23

Only yoursWhere stories live. Discover now