11.

384 9 5
                                    

Oliverin nk

Heräsin lintujen vittumaiseen räkätyksee, kello näyttää noin kymmentä. Kuulen tuhinaa vierestä ja katon tota tyttöö. Se on iha helvetin kaunis, sil on iha älyttömä hyvä luonne. Mut silti se vittuilla. Se on saanu must iha vitun pehmon, mul on ollu aikasemmi yks suhde, taino "suhde". Vaik tää on eka päivä tätä meijä virallist suhdet oon saanu täst paljo enemmä irti ku siit edellisest päälle vuode suhteest, kaikki mitä se mimmi halus oli seksi. Vittu mitä touhuu. Sen jälkee oonki harrastanu vaa noit yhen illa juttui. Sen oon kyl tehny selväks mimmeil heti. Annis parast on kaikki, se vaa koko olemuksellaa saa must nii paljo paremma version itestäni mitä en oo ees tajunnu et on olemas. Nikkeki sanonu et oon iha vitust siedettävämpi Annin seuras, seura tekee kaltaiseksee. Ehk mä yritän viel nukkuu, enne ku laitan silmät takas kii suutelen kuitenkin tyttöä päähän ja silitän tuon päätä. Vittu mä nautin täst.

Annin nk

"Huomentaaa, tein meille kaikil aamupalaa valmiiks, tulkaa ottaa!" Kuulen Oton iloisen ja pirteän äänen ovelta. Oliver mutisee tuolle jotakin vastaukseksi. Kun poika huomaa minun heränneen hän kuiskaa "Huomenta Söpöliini" ja tarttuu leuastani kiinni jotta pystyy suutelemaan huuliani. Nuo huuleet mitkä koskee omiani ovat helvetin ihanat. Suudelman loputtua Oliver on nousemassa ja valitan kuinka hänen ei pitäisi nousta vaan jäädä kanssani makoilemaan sänkyyn loppupäiväksi. En saa lausettani loppuun sillä poika laittaa etusormensa huulieni eteen ja kuiskaa korvaani "Mä korvaan tän sulle, lupaan" tuo aamuinen ääni aiheuttaa minussa kylmiä väreitä. En ehdi vastata kun poika on jo noussut sängyltään yläkroppa paljaana. Oliver huomaa tuijotukseni ja naurahtaa sanoessaan huvittuneena "Tykkääks näköalast?" ja alkaa poseeraamaan esitellen lihaksiaan. Punastun ja tokaisen "Mulla on oikeus kattoo" poika virnistää ja nyökkää vastaukseksi. Poika pukee päälleen college shortsit joista näkyy tuon v-linja. Heikkouteni. Ei ole valittamista myöskään muusta kropasta. Päinvastoin.

***

Noustessani sanon tuolle "Käänny" mutta hän virnistää ja sanoo minua lainaten "mulla on oikeus kattoo" huokaan syvään. Että tuo poika osaakin olla ärsyttävä ja ärsyttävän ihana. Nappaan lattialta samaiset rintaliivit mitkä minulla oli eilenkin. Laitan ne päälleni t-paidan alla härnätäkseni poikaa. Siinä onnistunkin sillä pojan naamalla on turhautunut ilme. En halua laittaa eilistä mekkoani päälle joten otan Oliverin kaapista sage green värisen t-paidan ja puen sen päälleni. Löydän myös kaapista pojan luo unohtuneet siniset farkkushortsit jotka kiskon ylleni. Kuulemme jo Oton valituksen alakerrasta joten lähdemme kohti alakertaa.

***

Keittiöön astuessamme huomaan täydellisen aamupala pöydän, leipää monien täytteiden valikoimalla, jugurttia, croisantteja, mansikoita. Kaikkea. Täydellistä. Täytän lautaseni kaikista herkullisista ruoista. Syödessämme juttelemme kaikesta ja tutustumme Oton kanssa paremmin toisiimme. Käy ilmi että Otto on parikymppinen miehenalku joka opiskelee poliisiksi. Tyttöystävä Otolta löytyy, Nina. "Kiitos, oli ihan älyttömän hyvää!" sanon Otolle. Olkku ja Otto taas tekevät jonkun veljeskättelyn. Keittiöstä pois päästyämme Oliver nappaa minut syliinsä ja juoksee portaista huoneeseensa. Kikatan ja kiljun samanaikaisesti. Tänään suunitelmissa olisi mennä kaupungille muun porukan kanssa.

***

Makoilimme hetken sängyssä, minä pojan kainalossa. Netflixistä pyöri joku leffa päällä mikä ei kiinostanut itseäni yhtään. Poikaa sen sijaan senkin edestä. Tämä katsoi ruutua kulmatkurtussa välillä hymähtäen, seurasin tarkasti tuon jokaista liikettä, aivan jokaista. Pitkät ripset, tummat ja luonnostaan tuuheat mutta siistityt kulmakarvat. Täyteläiset mutta solakat huulet, nenä mitä täydellisin. Silmät isot, kirkkaan vihreät ja täynnä iloa ja hämmenystä. Poika jota saan kutsua omakseni. Täydellinen. Täydellinen poikaystäväni. Kaivoin puhelimeni yöpöydältä ja aloin selaamaan sitä. Pian sainkin ilmoituksen yhteisestä ryhmästämme.

Only yoursWhere stories live. Discover now