Maanantai. Viikon masentavin päivä. Lauantaina olimme ennen kylälle lähtöä harrastaneet seksiä Oliverin kanssa ensimmäisen kerran. Kylälle saavuttuamme kaikki virnuilivat ja vittuilivat asiasta. En tiennyt et se on niin läpinäkyvää kun on nussinut. Vihdoin noustuani sängystä ylös menin peilin eteen ja nappasin välittömästi harjan käteen. Näytän kirjaimellisesti rölliltä. Pitkät brunetet hiukset selvitettyäni nappasin vaatekaapistani sammaleen väriset cargo housut sekä kerman värisen pitkähihaisen jossa on rintojen kohdalla on musta iso tähti. Aamupalaa en ehtisi syömään joten pesin hampaat ja laitoin peitevoidetta silmieni alle ja tein nenään ja poskiin varjostukset, tekoripset on pysynyt hyvin kiinni joten niitä ei tarvitsisi korjata tai liimata uudelleen. Nappasin kassini ja tungin mustat Converset jalkaani. Minun pitäisi olla näillä minuuteillä lähi puistolla jossa näkisimme Oliverin kanssa. Emme voineet mennä tämän kotarilla sillä Oliver on maalannut joitakin osia ja ne ei ole vielä kuivia.
***
Juostuani noin kilometrin puisto alkaa vihdoin näkyä edessäni, Oliver istuu puiston penkillä selin minuun. Päätän säikäyttää tuon joten hiivin tuon taakse ja huudan "Pöö!" tuo kääntyy katsomaan minuun ja hymyilee. Sanon tuolle "Voitko ees esittää et säikähdit?" tuo ei vastaa vaan laittaa kädet poskilleen ja avaa suunsa auki ja sanoo "äää!" alan nauramaan tuolle. Oliver nousee ja suutelee minua ottaen vyötäröltäni kiinni, kiedon käteni tuon niskan ympärille. Lopetamme suudelman ja Oliver ojentaa kättään, tartun siihen ilomielin. Kävelemme noin kilometrin matkan kohti koulua. Juttelemme kaikesta mitä mieleen juolahtaa.
***
Koululle savuttua monet katsovat Oliveria ja sitten minua. Jasmiina käveli pitkillä koroillaan luoksemme ja katsoi minua mulkkaavasti sanoen "Mitä toi ämmä roikkuu sun kädessä kiinni? Sano sille jotain Oliverrr kultaa!" Oliver katsoo tuota murhaavalla katseella ja huutokuiskaa vihaisesti "Jos oisit jätkä hakkaisin sut paskaks tässä ja nyt mutta koska oot mimmi en voi. Mut sen mä lupaan, tää ei jää tähän." Jasmiina ei ehdi vastata kun Oliver jo vetää minua perässään jo tutuksi tulleille punaisille sohville. Siellä vastaan tulevat jo tutut kasvot, Eetu sanoo virne kasvoillaan "Oho mitäs mitäs, täähän on jo virallista ku noi läheisis tunnelmis kuljetaa koulun käytävil!" "Äläs nyt ala vittuilee, hanki ite ees joku." Oliver vastaa nauraen. Oliver istuu sohvan nurkkaan, olen istuutumassa tuon viereen mutta Oliver ottaa lantiostani kiinni ja vetäisee minut syliinsä, kirkaisen vähän tuon äkkinäisestä liikkeestä. Tunnen yht'äkkiä perseeni alla jotain kovaa kuiskaan tuolle "Voitko ottaa sun lompakon tai mikä vittu onkaa pois sun taskust?" Poika kuiskaa takaisin "Se ei oo muru mikää lompakko, ton tekemisest voit syyttää ihan vaa ittees" Lehahdan punaiseksi. Kellot soivat joten lähdemme tunneillemme, ensimmäisenä Korppu-Kaisan maantietoa. Menemme Saran kanssa takariviin istumaan, sentään tyttö on kanssani samalla tunnilla. Kaisa saapuu luokkaan jo tutuiksi tulleilla 'mummorääsyillä' eli ohuella kukkaispaidalla ja suoralahkeisilla pellava housuilla, lyhyet harmahtavat hiukset ovat auki. Sulkiessaan ovea Kaisa alkaa tutuksi tulleen saarnansa "Hyvää huomenta ja tervetuloa tunnilleni, kuten ylensäkkin tunneillani puhelin on poissa näkyvistä, kaverin kanssa ei jutustella, minulle ei huudella sopimattomia ja puheenvuoron saa viittamalla."
Kaisan alottaessa tunnin aiheen käsittelyn kaivan puhelimen taskusta ja huomaan Oliverin lähettäneen minulle chatin minuutti sitten.
Oliver<3
Haluuks tul mun kaa lintsaa?:)
Minä
Kysytki viel, kärttykaisa ei nabbaa :,)
Oliver<3
Nähään 2kerrokse vessoil ny
Minä
joo
Viittauksen myötä sain Kaisalta puheen vuoron "Voinko lähteä, mulla on pahaolo ni haluisin terkkarille." Kaisan nyökkäyksen myötä heitän repun olalleni ja lähden kerrosta alemmas vessoille.
Vessat ovat nurkan takana mutta joku työntää minut tyhjään ja pimeään luokkahuoneeseen. Oliver. Tuo sulkee oven perässämme ja kuiskaa näykkiessään vähän väliö korvaani "Mua ei haittaa suudella sua käytävillä, mut tääl mä voin tehä sen paremmin" Välilemme tulee katsekontakti, rikon sen sillä en pysty enää vastustamaan tuon ihania, täyteläisiä suoraan sanottuna täydellisiä huulia. Poika vastaa yhtä intohimoisesti takaisin, ellei jopa vähän enemmän. Tuo laittaa kätensä lantiolleni ja tulee entistä lähemmäs, laitan käteni tuon niskan taakse, liu'utan oikean käden sormiani tuon hiuksissa. Poika nappaa perseestäbi kiinni ja nostaa minut lähimmälle pulpetille. Suudelma muuttuu entistäkin intohimoisemmaksi. Kielemme tulevat mukaan myös. Tuo siirtyy suutelemaan myös leukalinjaani, ja kaulaa tehden sinne merkkejä. Tuo siirtää huulensa takaisin omilleni mutta siirrän huuleni nyt hänen leukalinjalleen ja kaulaansa. Tehden sinne monta merkkiä. Tuo liu'uttaa kätensä paitani helman sisään ja kuiskaa "Jos mikään tuntuu ahistavalta kerro" Nyökkään ja alan repimään tuon paitaa pois.Heitettyäni sen lattialle vien sormiani ylös alas tuon vatsalihasten päällä. Suudelma on intohimoinen mutta silti täynnä rakkautta. Juuri kun poika on avaamassa rintaliivejäni, kuulemme avainten kilinän oven lukossa. Hyppään pulpetin päältä ja juoksen sermin taakse, poika perässäni. Tuolla on paitansa kädessä. Voi vittu. Ovi on avattu ja valot päällä, paitani on kuitenkin unohtunut luokan lattialle. Syrjämö, Tuomas Syrjämö. Biologian opettajani on astellut sisään ja nyt miettii äänen miksi lattialta löytyi paita. Syrjämö nappaa jotain opettajan pöydältä ja sen jälkeen lähtee, sammuttaen valon. Menemme sermin takaa pois. Paitani on poissa. Mitä helvettiä teemme? Puheensorina täyttää käytävän. Olemme kusessa. Oliver antaa paitansa minulle ja puen sen päälleni. Oliver sanoo "Nyt tehää nii et sä lähet ekana täält pois, meet ulos venaa ja mä käyn hakee sen sun paidan takas ja tuun si." Nyökkään ja annan tuolle pienen suudelman suupieleen. Laitan valot päälle jotta olisi uskottavampaa että olen ollut hyvästä syystä tuossa luokassa. Lähden tarpomaan ihmismassan lävitse kuullessani samalla kuulutuksen "Tuntomerkkejä vastaan on noudettavissa paita. Rehtorin kansliasta. Toistan vielä, tuntomerkkejä vastaan on noudettavissa paita. Rehtorin kansliasta. Hyvää päivän jatkoa!" Oh shit, mietin. Toivottavasti Oliver löytää sinne.
Moikka!
Anteeks melkeen kahden viikon tauosta.🥹 Motivaatio on ollut vähän kadoksissa, sain eilen kirjotettua tän luvun, ja vielä pidemmällekin mutta kun avasin Wattpadin uudestaan kaikki oli poistunut. Eli jos tän luvun laatu kuulostaa astetta huonommalle niin se johtu luultavasti siitä että tää on vähän kiirellä kirjotettu.🙃
Yritän tsempata ja kirjottaa taas mahollisiman nopeesti uuden luvun<3
~M
Words-857(+loppuhöpinät)
2.8.2023
YOU ARE READING
Only yours
RomanceAnni, kohta 17-vuotias Kuopiolais tyttö joka muuttaa perheensä kanssa Ouluun isän työn perässä. Annia on kiusattu vähemmän tai enemmän koko peruskoulun ja nyt myös lukion ajan. Muuttaessaan Ouluun Anni toivoo että voi aloittaa elämänsä puhtaalta pöy...