"hyun bu minho hoca sana bakıp duruyor ne oldu size?"Jisung'un sesiyle başımı masaya gömdüm.
"Öptüm."sustular.Kafayı kaldırdım.Birbirlerine bakıyorlardı.
"Ne?"dedi seungmin en sonunda.
"Ben,Minho hocayı dudağından öptüm!"çığlık atmalarıyla herkes bize döndü.Hocalar bile.
"Ne yaptın!"diyerek ayağa kalkmıştı Jisung.
"Ne demek o!'diyip ayağa kalkmıştı Felix'de.
"Tanrım canımı al!"diye isyan etmişti Seungmin.
"Bilmiyorum oturun oturun!"demiştim.Oturmuşlardı hemen.
"Ben lavaboya gidiyorum peşimden geleni gebertirim."demiş ve hızla kalkmıştım.Lavaboya girdiğimde bir süre aynadan kendime bakmıştım.
Rezildim.
Tam bu sırada içeri biri girdi.VE BAM,MİNHO HOCA!
Hemen gözlerimi kaçırıp çıkacağım sırada kolumu tutmuştu.
"Bana bak Hwang."demişti.Emir verir bir şekilde konuşuyordu ancak sesi nazikti.
"Sizde bana bakmayın."dediğimde gülüşünü duymuştum.Bir anda beni duvarla arasına aldığında ona şokla bakmıştım.
"Öperken kaçırmıyordun gözlerini.Yada kucağıma gelirken?"dediğinde yerin dibine girdiğimi hissediyordum
"Hatta-"başımı omzuna koymuştum.
"Sus."ellerini belime koyup beni iyice kendine çekmişti.
"Çok güzeldin.Her zamankinden daha güzeldin."diye kulağıma fısıldıyordu.ellerimi bende onun beline yerleştirip sıkıca sarılmıştım.elleri saçlarıma gitmişti.Lavaboya doğru gelen adım sesleriyle ben ondan ayrılırken oysa beni kabinlerin birine sokmuştu.Kapıyıda kitlediğinde ona şokla bakıyordum.
"Şimdi sadece bana bakmak zorundasın Hwang."...
Gün bitmiş,bizimkiler,Chan hoca ve minho hoca kapıda bakışıyorduk.Diğerleri konuşurken minho hoca ve ben konuşmuyorduk.
Vedalaşmamız gerekiyordu,kesinlikle benlik değildi.sessizlik olduğu an gözlerim dolmaya başlamıştı.Herkes fark etmişti.Bense hemen arkamı dönmüştüm.
"Hyunjin saçmalama!"demişti Changbin.
"Hey hey hey!"Felix yerinde zıplamaya başlamıştı ağlamamak için.Ben ağlarsam Felix sonrada etkilenip jisung ağlıyordu.Bazende jeongin.
"Hyunjin."Minho hocanın sesini duyduğumda bu sefer ağlamaya başlamıştım.
"Hayır ya!"Jisung yerinde kıpırdanıyordu.
"Hwang."
"Hı."
"Gel."bunu bekliyordum.Hemen dönüp ona sarıldığımda kıkırdama seslerini duymuştum.Büyük ihtimalle öğrenciler bize bakıyorlardı.
"Sen daha gençsin,gülüp eğleneceksin.Belkide aşık olacaksın."kulağıma fısıldıyordu.Aşık olacaksın dediğinde dahada ağlamaya başlamıştım.
"Hayır."diye inlemiştim.Saçlarımı okşuyordu.
"Tamam olma,ama olacaksın.emin ol olacaksın.Senden tek bir şey isteyeceğim,"demiş ve susmuştu.
"Her ne olursa olsun,son durağın benim evim olsun."sıkıca sarılmıştım ona.Saatlerce bu halde ağlayabilirdim.Zaten eve gidince ağlaycağım kesindi ancak ben onunla ağlamak istiyordum.
"İstemiyorum."demiştim.
"İste yada isteme Hwang,bu bir gerçek.Sadece son durağın ben olayım,yine dön dolaş bana gel."diye fısıldıyordu kulağıma saçımı okşarken.Bense ağlıyordum.
Hıçkırıklarla ağlıyordum.Oysa hiç sesini çıkarmıyordu.
Bazen kendimden bu kadar fazla duygusal olduğum için nefret ediyordum.Bunu her dile getirdiğimdeyse yine beni motive eden oydu.
En çok güldüren oydu.
En çok ağlatan oydu.
Üniversiteyi normalde yurt dışında okumak istiyordum.Babam gönderecekti beni.ama istemiyordum şuan.
"O üniversiteye gir Hwang."demişti son kez ve uzaklaşmıştı benden.Bu sefer beni alan Seungmindi.
"Artık gidelim."daha çok ağlamıştım,daha güçlü.
"Gitmeyelim."diye fısıldamıştım.
"Ama gitmeliyiz."demişti Seungmin.
"Ağlamak yok Hwang.Hadi bakalım hadi,evlere."demişti Minho hoca gülerek.
"İstemiyorum."diye inlemiştim.Saçlarımda dudaklar hissettim.
"Ben buradayım Hwang,her geldiğinde burada olacağım."demiş ve gülümsemişti Minho hoca.En sonunda arabalara binmiştik.
---
Geçen sene benim saatlerce arabada hıçkırarak ağlayış geldi aklıma gene ağlıyordum az kalsın sbsjsgsjslsjdjşsdhwl
Bende başka şehre gidiyom diye ağlıyodum(sanki ilkmiş gibi mal gibi)
Çok hoşuma gitmedi bölüm aammmmaaaa bne halledecek inş gelcek bölümlerde güzle işler olcak.
SON DURAĞIN DİNLERKEN YAZDIM😭
Aşığım şu şarkıya.
ÖPÜYORUM SİZLERİ HADİ OY YORUM💪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
scary teacher.[hyunho]
Fanfictionhyunjin ve arkadaşları gece okulda kalmaya karar verir. Hyunknow #1 /170623/