eski fotığraflara baktığımda özlüyorum
O zamanlar yaptıklarımızı
Beraber geçirdiğimiz anları
eğlencelerimizi
Ve bazen "keşke diyorum"
Keşke o zamanlarda kalsaydıkAma bu zamanı o zamandan daha çok seviyorum
Orda özlediğim sen değilsin sevgilim, hissettiklerimi özlüyorum
Sen her gün karşımda kızımızla ilgilenirken, seni nasıl özleyebilirim?---
"Peter, buraya gel! "
"Sen sus jr.felix! "
"Hey, ben babama benziyorum! "
"jr.felix! "Minji koşarak gelip kucağıma oturduğunda ona sıkıca sarılmıştım.
"Baba ben sizin çocuğunuzum dimi? " gülümsedim.
"evet tabii ki! "
"O zaman bana niye jr. Felix diyorlar? Ayrıca felix amca erkek ben kızım! " Hyunjin felix'in kafasına bir tekme geçirmişti o sırada.
"oruspu çocuğu. " Felix kafasını tutuyordu.
"amına koyduğumun yarrağı, kafam koptu! " diyerek hyunjinin bacağına geçirmişti
"Siz gene küfüre başladınız. " demişti Chan.
"Özür dileriz hocam! " Diyip yüzünü buruşturmuştu hyunjin.
"Hyunjin regl misin kanka? " Demişti jisung bu seferde.
"hyunjin'im."diye araya girdiğimde bana bakmıştı.
" Gel. "Diyip kollarımı açtığımda bu anı beklediğini anlamıştım.
" Jöle gibi ilişki. "Demişti Changbin.
" Onu asıl Seungmin ve Chan amcaya söyle. Birbirleriyle öpüşmekten Peter'ın neredeyse nehirden aşağı düşeceğinin farkında değiller! "Demişti minji ve seungmin'in öyle bir fırlayıp koşuşu olmuştu ki hepimiz şaşkın şaşkın birbirimize bakıyorduk.
" Bu lisede kantine inme özürlüsüydü şimdi uçuyor amına koyayım. babalık böyle bişey mi? "demişti Felix.
" Ya durun siz çocuk yapmayın bakın biz sap sap duruyoruz burda. "Demişti changbin jisunga sarılırken.
" İki kısa sap-"susmuştu ve bana sokulmuştu hyunjin.evet çünkü ben yanındayken istediğini yapabileceğini, dünyanın en haksız insanı olsada onu savunacağımı biliyordu.
"Minhonun bir değil iki bebeği var. " demişti Jeongin.
"ben babamla kardeş miyim? " hepimiz gülmeye başlamıştık.
"kardeşini doğuran ilk insanım! " Diyip yumruk elini havaya kaldırmıştı hyunjin. Onu daha sıkı sıkı sarmıştım.Huzur.
Bu kelimeyi hyunjin yanımdayken kaç kez kullanmıştım bilmiyordum ama hyunjin huzurdu.
Çektiğim onca acının, onca göz yaşının her birinin bu ana değer olduğunu hissediyordum.
İlk hyunjini öptüm.
"Seni çok seviyorum. "
Sonra kızımı öptüm.
"Senide çok seviyorum. "Hyunjin bir elimi alıp karnının üstüne koydu.
"Ya onu? "---
sonunda final yaptım allahım final yapmayıda nasip etti şükürler olsunki.
artık tamamen gay oğlu gay'e odaklanabilirim😻
Oy yorum atarsanız sevinirim⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
scary teacher.[hyunho]
Fanfictionhyunjin ve arkadaşları gece okulda kalmaya karar verir. Hyunknow #1 /170623/