Ep1:ពិភពពណ៌ស្វាយ💜

1.8K 93 16
                                    

~ពណ៌ស្វាយគឺជាពណ៌ដែលខ្ញុំចូលចិត្តខ្លាំងបំផុត!!អត្ថន័យរបស់ពណ៌មួយនេះវាមានច្រើនៗរហូតដល់ខ្ញុំរៀបរាប់មិនអស់~

"សួស្តីអ្នកទាំងអស់គ្នា!!ខ្ញុំបាទឈ្មោះfourth Nattawat jirochtikul អាចហៅញុមថាfotfotក៏បានអត់ប្រកាន់ខ្លួនទេហិហិ!!ញុមមានកម្ពស់1.75cmសមជាមួយរូបរាងដល់សង្ហារបស់ញុមនិយាយទៅរាងអួតបន្ដិចហើយតែវាជាការពិតព្រោះអីញុមសង្ហាមែនបាទ"(អួតទៅកូនៗសង្ហាមែន)

"អ្នកទាំងអស់គ្នាដឹងអត់ថាញុមស្រឡាញ់ពណ៌ស្វាយខ្លាំងមែនទែនមើលតែបន្ទប់ញុមទៅពណ៌ស្វាយសឹងតែគ្រប់កន្លែងទៅហើយ"

Skip
រុឺងៗៗៗ*** សម្លេងនាទ្បិការោទ៍បានដាស់មនុស្សដែលកំពុងតែគេងលក់ស្រួលឲភ្ញាក់ឡើង!!
"អូយ....!!ដល់ម៉ោងទៀតហើយមនុស្សកំពុងតែដេកលក់ស្រួលផង"រអ៊ូរួច fourthក៏លូកដៃទៅចុចបិទនាឡិការួចគេងបន្ដ!

រុឺងៗៗៗៗ**លើកនេះមិនមែនជានាឡិការោទ៍ទៀតនោះទេតែជាការខលចូលពីទូរស័ព្ទដៃ

"អូយ....!!ហើយវាស្អីទៀតហើយនៀក!!អាណាគេcallមកទាំងព្រឹកនិងពិតជារំខានមែន.."និយាយចប់fourthក៏ចុចទទួលទូរស័ព្ទទាំងមិនបានមើលថាអ្នកណាជាអ្នកcallចូលមក!!

"អាឡូ!!!មានការស្អីបានជាcallមកទាំងព្រឹកបែបនេះមិនក្រែងចិត្តគេកំពុងដេកពូនទេអី??"fourthនិយាយខ្លាំងៗដាក់អ្នកម្ខាងទៀតតែបែរជា....
"ញ៉េញខ្លាំងណាស់ប្រពន្ធសម្លាញ់!!"
"Gem!!!! "(ចប់ហើយfotfotច្រឡំបញ្ចេញធាតុពិតដាក់សង្សារ)

"Gem!គឺអូនស្មានតែមិត្តអូននិងណា!!ហើយបងcallមកអូនមានការអីមែនទេ?"fourthប្ដូរសម្លេងមកជាទន់ភ្លន់វិញពេលដែលដឹងថាអ្នកcallមកជាសង្សារសំណព្វចិត្ត!គេឈ្មោះថា Gemini norawit titicharoenrakបច្ចុប្បន្នគេជានិស្សិតឆ្នាំទី2ហើយ....!!

"ថ្ងៃនេះជាថ្ងៃបើកបវេសនកាលដែលអូនចូលរៀនថ្នាក់ទី12មែនទេ?គឺបងចង់ជូនអូនទៅសាលា!!! ប្រញាប់ចុះមកក្រោមមកបងនៅចាំ"
"បាទ!!ចាំអូនបន្ដិចណា!"

ប្រហែលជា10នាទីក្រោយfourthក៏បានចុះទៅក្រោមដើម្បីទៅសាលាជាមួយសង្សារសំណព្វចិត្តរបស់គេ!គ្រាន់តែចូលឡានភ្លាមfourthក៏និយាយឡើង

ពិភពពណ៌ស្វាយ💜Where stories live. Discover now