HIRSIZ

282 9 1
                                    

O gün Sibel'in sınıfında büyük bir heyecan vardı. Çünkü Sibel'in evinde bir parti olacaktı. Sibellerin evi iki katlı bir villa idi. Alt katta oturma odası mutfak kütüphane ve misafir lavabosu vardı. Üst katta ise yatak odaları, salon ve lavabolar vardı. Sonunda akşam olmuştu. Herkes Sibel'in evinde toplanmıştı. Eve ilk girdiklerin bir kargaşa çıktı. Çünkü herkes bir köpek görmüştü. Ancak köpek kalabalıktan korkup kulübesine kaçınca eve girebilmişlerdi. İlk olarak ne izleyeceklerini konuştular. Sonunda geceyarısı olan bir korku filmini izlemeye karar verdiler. Ama geceyarısına daha bir saat vardı. Bu arada şişe çevirmece oynadılar. Geceyarsına birkaç dakika kala kızlar mutfağa giderek cips dondurma gibi yiyecekler hazırlamaya başladılar. Bu arada erkekler kendi aralarında konuşuyorlardı. Az sonra kızlar ellerinde tepsilerle geldiler. Hep birlikte televizyon karşısına geçip filmi seyretmeye koyuldular, bir yandan da yiyeceklerini yiyorlardı. Tam bir adam boğulurken dışarıdan bir uğultu geldi ve herkes korkuyla irkildi. Birbirlerine biraz daha yaklaştılar. Çok korktukları belli oluyordu. Daha sonra dışarıdan tıkırtılar gelmeye başladı. İçlerinden biri akıllı davranarak televizyonu kapatıp arkadaşlarına dönerek, arkadaşlar hem televizyonda korku filmi izliyoruz hemde korkuyoruz dedi. Korkmak istemiyorsak korku filmi izlemememeliyiz gecenin bu yarısındada başka film olmadığına göre televizyon izlemeyeceğiz. Arkadaşlarının hepsi bu fikre onay verdiler. Arkadaşları doğru söylüyordu. Tam hepsi gülmek üzereyken çok gürültülü bir takırtı duyuldu. Bazı kişiler gülmesini yarıda kesip kulak kabarttı. Herkes çok korkuyordu. Sonunda Arda cesaret gösterip ışığı kapattı. Hiç kimse bunu neden yaptığını bilmiyordu. Arda el lambasını alıp dışarı çıktı. Arkasındanda arkadaşları da geldi. Hep birlikte aşağıya indiler. Arda ilk önce Sibel'e dönüp en değerli eşyalarınız hangi odada diye sordu. Sibel oturma odasında dedi. Arda oturma odasına yöneldi hiç kimse Arda'nın bunu yapmasını istemiyordu. Çünkü hepsi korkuyorlardı. Arda oturma odasına girdi el fenerini yaktı. Ama arkadan biri akıl edemeyip odanın ışığını açtı. Açar açmaz herkes donup kaldılar. Çünkü önlerinde elinde çuvalıyla Noel Baba duruyordu. Ah tabii ya bugün Noel, herkes çok sevinmişti. Noel Babanın yüzündeki maskeydi. Yine ilk uyanan Arda oldu, "Koşun kaçın bu adam Noel Baba değil bir hırsız" diye bağırdı. Herkes yukarı koşmaya başladı. Paldır küldür yukarı çıktıktan sonra dinlendiler. Bir an Sibel'in aklına bir fikir geldi. Arkadaşlar bu odada bir sürü çarşaf var. Bunları birbirine bağlar kaçarız dedi. Herkes bu fikir için Sibel'i tebrik etti. El birliği ile balkondan kaçtılar.

Noel BabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin