2

141 1 0
                                    

Noel Baba elinde silahı ile bizimkileri bekliyordu. Çocuklar bu olasılığı hiç düşünmemişlerdi.Onun için Noel Baba'yı görür görmez son hızlarıyla koşmaya başlamışlardı. Amaçları en yakın polis karokoluna gittmek ti. Ama artık şansları kalmamıştı. Çünkü arkadaki adam onları araba ile takip ediyordu. Az sonra Arda hemen bir arka sokak gördü ve oraya saptı. Gerideki üç arkadaşıda peşinden diğerleri evde kalmıştı. Sadece Sibel, Arda, Berk ve Yasemin vardı. Araba önlerinden geçerken çocuklar adeta duvar yapıştılar. Sonunda kurtulmuşlardı. Hemen eve döndüler. Ama arkadaşlarını bulamadılar. Dördü birden koltuklara yığılıp kaldılar. İlk önce Noel Baba kılıklı bir haydut bizi tehtit ediyor sonra arkaşlarımızlarımız yok oluyor ne yapıcağız biz şimdi düşünün dedi Arda. Sibel bence biz arkadaşlarımızı şu ara sokakta arayalım buraları avucum içi gibilirim kesin o adam onları yakalamıştır dedi Sibel. Arda olabilir hadi bakalım dedi. Hep birlikte arka sokağa gittiler. Arka sokkaktaki bütün evler yıkık döküktü. Arada bir tek villa vardı. Dördüde o adamın villada oturduğunda emindi. Villanın giriş kapısına geldiler. Arda hemen arkadaşlarını durdurdu. İlk önce güvenlik sistemini devre dışı bırakmam gerekiyor, aksi taktirde yakalanabiliriz dedi. Arda hemen bel çantasından çıkardığı tel ile güvenlik sistemini kurcalamaya başladı. Arda çok polisiye romanı okuduğu için bu iş çok kolay oldu. Sonra içeri girdiler. Her taraf yeşil bir sıvı ile ve çocuk giysileri ile kaplıydı. Hepsi biraz korktu ama kimse korkusunu diğerine söylemedi. Hepsi birden tam kapıyı çalacaken duraksadılar. Hiç gizlice girilen bir evde kapı çalınırmıydı. Arda duraksadı bir şey arıyordu sanki diğerleri arka bahçeye geçtiler. Az sonra Arda'da geldi yanlarına. Yasemin Arda'ya ne arıyordun kapıda diye sordu. Arda bizim bu haydutun adı Ali ÇETİNKAYA'imiş dedi. Hep birlikte arka bahçeyi gözden geçirdiler. Bir ara Sibel'in gözüne küçük bir kulübe ilişti. Diğer arkadaşlarına söyledi. Arda hemen bilginçlik taslamaya başladı. Bak Berk şimdi şu küçük külübenin üstüne çık bakalım ama dikkat et içeride biri varsa seni görmesin dedi. Berk itaatkarca ve dikattli bir şekilde kulübenin üstüne çıktı. Ses gelmiyordu. Yavaş yavaş ayağa kalktı. Kalkmasıyla şok olması bir oldu hemen aşağıya indi. Birde siz bakın dedi. Dördüde gördükleri manzara karşında şok oldular. Pencereden görünen oyuncak tabancalar, tanklar, tüfekler oldu. Ama içeri girmeleri gerekiyordu. Sonunda hepsi içeri girmişlerdi. Berk korkudan tir tir titriyor. Arda yavaşça kolidora çıkıp etrafa göz attı. Sonra bütün kapıları teker teker açıp bakmaya başladılar. Sonunda bir odada arkadaşlarını elleri kolları bağlı olarak buldular. Hemen arkadaşlarını çözdüler. Tam kapından çıktıkları sırada silahlı adamlarla burun buruna geldiler. Herkes koşa koşa dışarı çıktı. Silahlı adamlarda peşlerinden geldiler. Sonunda ana caddeye ulaşmışlardı ki tam o anda bir gök gürledi ve bardaktan boşalalırcasına yağmur yağmaya başladı. O anda Arda arkadaşlarını uyarmak için arkasını döndüğünde bu sefer Yaseminle Berk'in geride kaldıklarını gördü sadece Sibel vardı yanında. Bardaktan boşalırcasına yağmur yağdığı için ceplerini boşaltıp bir taksiye bindiler. Berk ile Yasemin'in durumu Arda ile Sibel'inkinde çok farklı değil idi. Noel Baba'nın adamları yağmuru görünce kaçmışlardı. Ama diğerlerini yanlarındaında götürmüştüler. Ama Berk ile Yasemin kenara çekilince onları görememişti. Ama Yasemin ile Berk şimdi ortada kala kalmışlardı. Her yerleri sırılsıklam olmuştu. Allahtan Berk'in ve Yasemin'in paraları hiç olmassa bisiklet kiralamaya yetiyordu. İkisi birlikte bisikletle eve gitmeye karar verdiler. Arda bir şeyi hesapa katmamıştı. Eve gitmek için bir çayırlıktan geçmek gerekiyordu ve şimdi yağmur yağdığı için yol çoktan çamur olmalıydı. Taksi şöförü ben bu havada buraya girersem hemen çamura batarım dedi. Bunun için Arda ile Sibel'in arabadan inip yürümeleri gerekti. Yağmur devam ettiği için neredeyse çamura saplanacaklardı. Berk ile Yasemin'in durumlarının ise çok iyi olduğu söylenemezdi. Yağmurdan dolayı yol çok kaygan olduğu için bir çok kez düşme tehlikesi geçirmişlerdi. Ama ikiside çok iyi bisiklete bindikleri için bir yerlerine bir şey olmamış. Sonunda çayırlığa varmışlardı. Ama bisikletle bu yoldan geçemezlerdi.

Noel BabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin