3

87 2 0
                                    

Ne yapacaklarını düşünürken az ilerideki Arda ile Sibel'i gördüler. Onların yanlarınana gidecekken bisikletleri orada bırakamayacaklarını anladılar. Bunun için yanlarına bisikletlerini de alıp yürümeye başladılar. Az sonra eve varmışlardı. Hepsinin çok uykusu olduğu için uyku tulumlarına girip uyudular. Arda geceyarısına doğru tıkırtılarla uyandığı yavaşça yattığı yerden doğrulup pencereden baktı dışarıda sadece bir insan suleti gözüküryordu. Hemen arkadaşalarını uyandırdı. İlk önce arkadaşları uyanmak istemediler. Arda bunun üzerine hırsızın geri gelmiş olabileceği söyledikten sonra bu arkadaşlarında soğuk bir duş etkisi yaptı. Hemen uyku tulumlarından fırladılar.Arda önde diğerleri arkada oturma odasına doğru ilerlediler. İçeri girdiler hemen ışık kapalı bir şekilde kuytu bir yere saklandılar. Arda bel çantasından en az ışık veren feneri çıkardı. Yavaş yavaş odayı aydınlatarak bakındı sonra aniden odanın ışığını yaktı. Odada hç kimse yoktu. Arda hepsine işaret verince aniden doğruldular. Odada hiç birşey yoktu. Sibel korkuyla kendini bir koltuğa attı. Ama oturmasıyla kalması bir oldu. Sibel'in altında bir kağıt parçası duruyordu. Hemen herkes kağıdın başına toplandı. Kağıtta büyük harflerle PAZAR GÜNÜ SAAT 3'TE KARAKOLUN BODRUMUNDA yazıyordu. Bu ne demekti şimdi. Herkes bir ip ucu aradı. Ama ortalıkta hiç bir şey yoktu. Sibel birazda vereceği yanıttan korkarak Arda'ya oraya gidecek miyiz diye sordu. Arda hemen evet diye cevapı yapıştırdı. Hepside Arda'nın böyle bir cevap vereceğini bekliyorlardı. Arda arkadaşlarının korkarak kendisine baktığını görünce arkadaşlar korkmayın karokulun bodrumundan bahsediyoruz üst katta mutlaka nöbetçi polis vardır dedi. Sibel Arda sen kafayı üşüttün galiba bir kere bugün Pazar ve saat 2 saat 3'e bir saat var dedi. Arda affalladı. Sonra hemen arkadaşalarına seslendi. Karakola gidiyoruz diye. Arkadaşları onu uyardılar. Saat gecenin 2'siydi, hepsinin daha çok uykusu vardı ve en önemlisi arkadaşaları ortada yoktu. Arda o zaman hazırlanalım dedi. Sibel herkese küçük birer el lambası dağıttı herkes karnı iyice doyurdu.

Noel BabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin