sıkıntıyla bakmıştı Karan oylumun gözlerine ona sevdası başkaydı.
ama şimdi ise oylum onunla evlenmek zorunda kalmıştı. Abisi olacak o adam kız kardeşini kaçırdığında delirmişti. ondan büyük abisi Mehmet ile hemen şirketten çıkmış ve evlerine gitmişlerdi. annesi Derin hanım oylumu severdi. iyi ve pekte güzel bir kızdı. büyük gelini de güzeldi. huyu gibi. kızının evden kaçması onu da üzmüş ve sinirlendirmişti. bu zamana kadar üç çocuğunu da hiç bir şey için zorlamamıştı. oğlu Mehmet gelini Seher'i görmüş ve anında aşık olmuştu. onu gördükten iki gün sonra seher'in babasından izin almış ve seher'le görüşmek istediğini dile getirmişti. seherin babası ilk başta karşı çıksa da derin hanım ve kazım bey için kabul etmişti. mehmet seherin onayını aldıktan kısa süre sonra istemeye gemişti. hepsi böyle sıkıntı çıkmadan hal olmuştu. kızı da ona gelip sevdiğim var deseydi ve oylumun abisi Baran sevdiğini söyleseydi. kimse karşı çıkmaz. oğlu karan ve oylum evlenmek zorunda kalmazdı.
oylum sevdiği kız küçük sevdası. ondan altı yaş büyüktü karan oylum yirmi yaşında iken kendisi yirmi altı yaşındaydı. aralarında fazla yoktu zaten ama oylumu bu evlilikle zor durumda bırakmak oysa ne çok isterdi. sevdasının onunla zorla değil severek evlenmesini.
''hazır mısın?'' dedi karan karşısında duran kıza imam nikahı kıyılacaktı birazdan oylum bu güne kadar her şeyi yapmıştı. defalarca ailesine karşı çıkmıştı. babası yoktu. abisi annesi vardı sadece evlenmeyeceğim diye ısrar ettiğinde annesi ona şiddet uygulamış ve bir tane oğlu olduğunu onu da senin inadın yüzünden kaybetmeyeceğim diyerekten saatlerce dövmüştü kız. bunun abisinin haberi yoktu. abisi annesinin aksine severdi oylumu babasının en değerli emaneti derdi kendi kendine ama kendi bu emanete ihanet etmişti. kimse kabul etmiyordu kimse ne diyeceğini dinlemiyordu. oylum kendi kendine yanıp kül olurken kurtulamıyordu. karşısında ona bakmakta ona adama döndü. başını olumlu anlamda sallayarak kapıya yöneldi. karan da arkasından geliyordu.
sonunda imam nikahı kıyılmış Allah katında onun eşi olmuştu....
yanında oturan adama baktı oylum. şimdiye kadar ona karşı hata yapmamıştı. ne kendisi ne de ailesi. eltisi seher ve eşi mehmet oldukça samimi ve sıcak insanlardı. peki ya karan neden ona bu kadar iyi davranıyordu. sonuçta zorla evlendirilmişti.
''daha ne kadar bakacasın oylum'' dedi karan elinde duran bitmeye yüz tutmuş çayı kenara koyarken yakında düğünleri olacaktı.
''özür dilerim dalmışım'' dedi oylum bakışlarını ondan çekip kucağında birleştirdi ellere bakarken
''özür dilenecek bir şey yapmadın güzelim rahat ol ayrıca ben senin kocanım artık'' dedi ikisi de fıslayarak konuşuyordu. karan'ın nefesi oylumun açık kalan boynunda dans ederken genç kız derin nefesler almaya başlamıştı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oylum
Teen Fiction''oylum güzelim telefonu ver!'' dedi bu bir uyarı gibi bir şeydi. başımı olumsuz anlamda sallarken elimdeki telefonu almaya yeltendiğinde hemen gelinliğim ve göğsüm arasında sıkıştırdım. peki peki biliyorum bu yaptığım çok utanç verici gerçekten rez...