Bölüm 27

224 8 4
                                    

sonunda yolculuk bitmişti. oylum çok sessiz olmasa da yine biraz sohbet etmiş konuşmuştu. şimdi karan'ın askerden arkadaşı olan Bora'nın yanına gelmişti. karan ve oylum arabadan inmişti ki evin kapısı açıldı ilk bora ardından eşi Cemre dışarı çıkmıştı. cemre  büyük bir samimiyet ile Oylum'a sıkıca sarılmıştı. oylum biraz şaşırsa da ona karşılık vermişti. Bora da kollarını iki yana açarak kocaman gülümseme ile karana yaklaştı ve yıllardır görmediği arkadaşını sıkıca kucakladı. Cemre kolunu oylumun omzuna atmış ve kocasına gülerek bakıyordu. 

''aman Allah'ım hayatım adamı bırak da içeri girelim koca aşkınızı içerde yaşamaya devam edebilirsiniz''  dedi sahte bir sitemle 

karan ve boranın arkadaşlığını biliyordu. kardeş gibiydi ikisi. bora ile evlendikten sonra karan onları sadece bir hafta yalnız bırakmış geri kalan günlerde hep onlar olmuştu. 

herkes içeri girmiş ve cemre'nin hazırlamış olduğu sofraya oturmuş kısa sohbetlerle yemek yiyorlardı. kısa sessizliğin ardından Cemre yüzünde bir sırıtışla karana baktığı gibi oylumla konuştu.

''oylum sana kocan hakkında şunu itiraf etmeliyim ki seni gerçekten seviyor..'' dediğinde  oylumu bakışı kocasına döndü. 

===1 yıl önce===

=başlangıç=

Genç güzel çiftimiz  hazırlanmış ve balayına gitmek için evden çıkmışlardı. cemre daha adım atmıştı ki siyah son model arabasına yaslanmış bir şekilde onları bekleyen Karan'ı gördüğünde büyük bir kahkaha atmıştı.  borada eşinin baktığı yere baktığında karanı görmeyi kesinlikle beklemiyordu. 

''yapma ama tertip burada ne işin var'' 

''tatile gitmeye karar verdim'' diyen karan onları yine güldürmüştü. 

sonunda yola çıkmışlardı. karan son bir kez eve uğramak istediğini söylediğinde bora ve cemre itiraz etmemişti. onun evde işi yoktu. onun istediği şey  aslında son kez sevdiği kızı görmekti. araba onun evinin önünde durduğunda kimse inmedi arabadan cemre olayı anlamaya çalışıyordu ama bora ne olduğunu biliyordu. arabada sessiz bekleyişin ardından evin kapısı açıldı ve oylum giyinmiş olduğu midi beyaz günlük elbise ile dışarı çıktı. saçları kalçasına kadar yetişmiş rüzgarın onu savurmasına müsaade ederken yüzünde kocaman gülümseme ile telefonla konuşuyordu. O sırada evlerinin önünde duran gri bi arabadan Hakan'ın indiğini gören  Oylum elindeki telefonu bırakmış hızla sevdiği adama sarılmıştı. Karan o sahte acımasız sahneyi gözünü kırpmadan izliyordu. Cemre ve bora ilk birbirine bakmıştı.  Ardından karaı kendisine getirip oradan Gitmelerini sağlamıştı. Yol boyunca karan sessizdi. Hala oylumun ona o şekilde sarılması sinirlenmesine neden oluyordu..

=balayı esnasında=

Bora ve cemre şezlonga uzanmış güneşleniyor küçük sohbetler ediyorlardı. Karan ile denize girmiş uzaklara yüzüyor kafasında dönüp dolaşan şeyleri yok etmeye çalışıyordu. Kısa süre sonra yorulmuş ve denizden çıkmıştı. Bora ve eşinin yanına gidip oturduğun da telefonuna bir bildirim gelmişti. Oylum yeni bir fotoğraf paylaşmıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
OylumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin