bir sonraki comeback gittikçe yaklaşıyordu, yakında büyük comebacklerini yapacaklardı ve bu onları çok heyecanlandırırdı, çünkü artık yeni mv'yi kaydetmeleri gerekiyordu ve her şey mükemmeldi, yeni saç renkleri onları fazlasıyla mutlu ediyordu ve ayrıca alfalar hoseok'u görmek için can atıyordu.
"sence ne renk olmalıyım?" jimin içini çekerek sordu, görmek istiyordu.
"umarım turuncudur, gerçekten bu renk sana çok yakışırdı." seokjin onu hâlâ o renk tonuyla hayal ederken konuştu.
taehyung gülümseyerek "sarı saçla çok daha iyi görünüyordu," dedi.
jungkook, cep telefonuyla oynamaya devam ederken, "bunu sadece seninle uyumlu olmasını istediğin için söylüyorsun." yorumunu yaptı.
"bu durumda seokjin hyung'a daha çok yakışırdı," dedi yoongi, "ama benim için daha iyi görünürdü, animelerde bile çiftler neredeyse her zaman iki renkli olur."
"hayâl kurmaya devam et," diye yanıtladı namjoon.
hoseok tüm konuşmalarına kulak misafiri olmuştu ve diğer grup arkadaşları ya onun yeni saçlarını beğenmezlerse diye içeri girmeye korkuyordu. alfalara neden iyi görünmek istediğini bile anlamamıştı, kurdunun herkesin kokusundan delirmeye başladığını hissediyordu, bundan kaçınmak için onlardan koku bastırıcı kullanmalarını istemek istiyordu.
yavaşça ittiğinde gıcırdayan kapıya küfrederek içeri girdi ve oradaki tüm alfalar ona baktılar, neden bakışları ona dikilmişti? kötü mü görünüyordu? her birinin kesinlikle o saç rengiyle onun korkunç göründüğünü düşündüğünü düşünerek, sorular kafasını doldurmaya devam etti, ama elbette alfaların hiçbiri böyle bir şey düşünmemişti.
hoseok'un yeni saç rengi gözlerinde mükemmelden daha fazla görünüyordu, güneşten öpülmüş süt tenini mükemmel bir şekilde öne çıkaran güçlü bir turuncuydu, çok sevimli görünüyordu.
"çok tatlı görünüyorsun, küçük güneş." jungkook jimin'e kaşlarını çattı, onu pohpohlayan ilk kişi olmak istiyordu! "bu öğleden sonra birlikte dışarı çıkmaya ne dersin?"
jungkook, alfanın teklifini duyar duymaz, "ona yaklaşmana izin vereceğimi düşünme, park," diye homurdandı, jimin gözlerini küçük alfaya doğru devirdi.
"daha fazla saygı velet." jimin, jungkook'a bakarken çenesini sıktı.
herkes buna şaşırmış görünüyordu, jimin jungkook'la asla bu şekilde konuşmazdı, ona hep lakap takardı ama şimdi her şey çok farklıydı, hoseok çok korkuyordu, aralarında başka bir tartışma olmasını istemiyordu.
"eh, benim omegamın senin olduğunu düşünmeyi bıraksan iyi olur." bunu jungkook'tan duyduğunda hoseok'un yanakları ısınmıştı.
"senin mi?" jimin gülerek sordu. "o senin değil, benim omegam ve saçmalamayı bıraksan iyi olur, hoseok'un bana ait olduğunu anlayamayacak kadar hormonlu olduğun çok açık."
hoseok, jungkook'un jimin'e doğru çıkardığı güçlü hırıltıyı duyduğunda titredi, alfa sinirlenmeye başlamıştı, bunun çok büyük bir sorun olduğunu biliyordu, jungkook normalde kurdunu kontrol edebiliyordu ama görünüşe göre bu durumlarda çok kayıtsızdı. bu yüzden araya girmeye karar verdi, biraz korkuyla ona doğru yürüdü, jimin'in tam önüne gitti, sırtını ona döndü ve jungkook'a baktı.
"sakin ol, jungkookie," omega sağ elini alfanın göğsüne koydu ve onu nazikçe okşadı, alfaları sakinleştirme konusunda fazla deneyimi yoktu, "sakin..."
jungkook hafifçe homurdandı ama jimin'in bakışlarını omegadan ayırmadığını görünce kesinlikle daha da sinirlenmişti.
"jungkookie," hoseok küçük alfanın dikkatini çekerek nazikçe fısıldadı, jungkook hemen hoseok'un gözlerindeki korkuyu fark etti ve bunun kısmen kendi hatası olduğu gerçeğinden üzüntü duydu, hyunglarından biriyle neredeyse kavga başlatacaktı. ve en önemlisi, hoseok'un ondan korkmasını istemiyordu, bu yüzden hemen ve omeganın okşamalarına teslim olarak sakinleşti, "pekâla... rahatla."
jungkook bakışlarını hiçbir zaman omegadan ayırmadı ve Hoseok biraz çabayla doğrudan alfanın gözlerinin içine bakmaya çalıştı, fakat bunu yapamadı, bakışlarını diğerinin gözlerine dikmekten biraz utanıyordu, başka tarafa bakmayı istedi, ama bu sefer katlanmak zorunda kalacaktı, eğer jungkook'un o hırıltıları bir kenara bırakıp tamamen sakinleşmesinin tek yolu buysa, o zaman buna katlanacaktı.
küçük alfa sonunda sakinleşti, hoseok'a gülümsedi ve omega cevap veremeden küçük alfa tarafından kucaklandı.
"sadece bu seferlik, jungkook," dedi seokjin.
"kapa çeneni hyung," dedi jungkook omegadan ayrılmak istemeden, "hoseok hyung benim."
"değil." dedi yoongi kollarını kavuşturarak, o sahneye tanık olmak onu oraya gitmediği ve omegayı maknaenin kollarından kapmadığı için çaresiz hissettirmişti.
"kıskandınız mı hyunglar?" jungkook alaycı bir şekilde sordu, hâlâ hoseok'a sarılıyordu.
jimin gözlerini devirdi, bunu gördüğünde kıskanmaktan nefret ediyordu, başka bir grup arkadaşının hoseok'un tüm dikkatini çekmesine her zaman sinirlenirdi ve şu an sinirlenen tek kişi o değildi, o anda herkes maknae'yi öldürmek istiyordu.
omega iç çekti, mv çekimleri sırasında hiçbir şeyin ters gitmemesini umdu, çünkü bir şeyler ters giderse, durumunu öğrenebilirlerdi ve bu isteyeceği en son şey bile değildi, ayrıca çıktıktan çıktıktan sonra bir de hayran buluşması vardı, ve orada da bir şey olmayacağını umdu, sadece her şeyin sorunsuz olmasını istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
an omega among alphas | hoseok x bts
Fanfichiçbir şey değişmeyecekti, değil mi? hoseok, çıkışlarından beri bir sır saklardı ve sırrı grup arkadaşları tarafından keşfedildi, hepsi lanet baskılayıcıları unuttuğu için. pasif hoseok hoseok x bts hoseok omega ot6 alfa omegaverse +18 sahneler tüm...