Geçmiş;
Bir sürü büyücüler, cadılar , kurtadamlar çember oluşturmuştu. Çok kalabalıklardı. Ortada bi ateş vardı. Ateşin üzerindeki demire yatırılmış bir varlık vardı.
"yapmayın, ben sadece sizi kurtarmak istedim. Neden bana bunu reva görüyorsunuz. "
"Kes sesini, sen kimsin de bizi kurtaracaksın, evrenimizi ikiye ayıranlardansın. Huzurbozansın. "
Ortadaki varlık şeytan taşlanır gibi taşlanıyordu.
"Ben sizin kurtarıcınızdım. Beni bunun için bi ejderha seçmişti. "
"Seni seçen ejderhalara lanet olsun. Ama yeminimizdir, bizler onlarında soyunu kurutacağız"
Ortadaki varlık yalvarmaya devam etti "Bırakın beni, henüz geç değil. Bırakırsanız size iyi bi gelecek vadedebilirim evreni kurtarabilirim. Bırakmazsanız ejderhalar asıl sizi rahat bırakmaz. "
"Senden öncekiler bunu başardı mı ki sen başaracaksın. Sizin soyunuz bizi hüsrana uğratanlardan. "
Varlık ağlamaya başladı "Belki ben başaramadım ve şu an bunun bedelini ödüyorum. Ama büyücüler, size bi müjdem var. Bu öyle bi müjdeki sizi yaptıklarınıza pişman edecek. Felaketi temizleyip, evrene adını yazdıracak. Benden sonra gelecek olan kurtarıcı varisin adını müjdeliyorum. M. "
Bi sessizlik oluştu. Sonra o varlık tekrar taşlanmaya devam etti.
"Ama bizler seni nasıl bulduysak o vadettiğin kurtarıcıyıda bulucaz. "
Ve varlık büyüyle yakılarak küle döndü.
...
Alina:
"Şizem"
Dememle dönüşmem sona erdi..
"Bu sefer ki beni çok yordu. Artık bi yerde oturamaz mıyız?"
Gözlerimi kısıp Rossi'ye baktım " Daha yeni yemek yedin. Ne kadarda boş boğazsın. "
Kırılmış gibi bana baktı "Dönüşmek için ben lazımım unutma. Ve her dönüştüğünde yediğim şeyleri yakıyorum. Acıkmam çok doğal. "
"Off" dedim ve gözlerimi devirip ona cebimden kreker çıkardım.
"Al şunu eve kadar idare et. Restorana giripte ne yapacaksın? Biri seni görürse başım derde girer? Hiç beni düşünmüyorsun. " dedim.
Rossi bir vanüstü. Yani dediğine göre öyleymiş. Onu çok küçükken yaralı bi halde bulmuş ve yanımda saklamıştım. Onu bugüne kadar getirmiştim kısacası.
Bir insandım evet ama vanüsüm bana çok bağlıydı. Dönüştüğümde özel güçlerim olsada dönüşmediğimde saf bi insandan farksız oluyordum. Anlayacağınız benim zayıf noktam dönüşmeden önceydi. Ve kimse M' nin ta kendisi olduğumu hatta M nin bi insan olduğu bile bilinmiyordu. Yani şimdiye kadar.
Çok uzun bi zaman önce annem kral Arthur dedikleri kişi tarafından öldürülmüş ve yakılmıştı.
Sebebi ise..
Bilmiyorum ama kral Arthur'un varlığını bu dünyada çok az insan biliyordu, çoğu insanın aklında sadece silik bi anı olarak kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcı: Varis #ilmelistan
FantasyEvrenleri bekleyen felaketi biri durdurabilecek miydi? Son yakılan kurtarıcının müjdesi doğru muydu? Kurtarıcı gelecek miydi? Peki tüm evren ejderhalara düşmanken evreni ejderhaların seçtiği Alina'nın kurtaracak olması doğru muydu? Alina ejderhalar...