Hemen bişeyler yapmam gerekiyordu.
Eirosa cadılara olan nefretinden olsa gerek akademiyi basmak için bi bahane arıyordu ve bulmuştu.
Cadılarla aynı akademide eğitim görüyorduk ancak derslerimiz farklıydı.
Balkondan çıktım.
Hemen üstümü giyindim. O sırada Arora uyanmış olacak ki "Noldu? Nereye gidiyorsun? Yüzün bembeyaz kesildi. " dedi.
Yutkundum "B-ben hemen geri döneceğim. " dedim ve koşar adımlarla odadan çıkıp kapıyı kapattım.
Kızlar arkamdan dışarı çıktılar.
Ne varsa sanki peşimden geliyorlardı.
Eirosa'ya seslendim "Eirosa, sakın bunu yapma. Sana emrediyorum ininden dışarı çıkma. Ben senin leydin değil miyim? Neden beni dinlemiyorsun!!"
Neyseki çok geçmeden cevap verdi "Leydim olduğun için oraya geliyorum. O akademiyi o cadıların başlarına yıkacağım. Sana ihanet ettiler. Ne söylesen fayda etmez. "
Hıçkırarak ağlamaya başladım. Hayır, buraya gelsin istemiyordum. Eğer gelirse bu evrende bi ejderha olduğu ortaya çıkacak ve onu yoketmek için uğraşacaklardı. Sonra yenilen büyücülerle cadılar olacak. Yok olacaklardı.
Koşarak dışarı çıktım.
"Buraya sakın gelme! Anladın mı! Sana emrediyorum!!" diye bağırdım.
Kimsenin canı yansın istemiyordum.
Elsa korkuyla yanıma yaklaştı "Alina ne oluyor? Neden kendi kendine konuşuyordun? Beni korkutuyorsun. " dedi.
Başımı ellerimin arasına aldım ve ileri geri yürümeye başladım.
Korkuyla bi an aklımı kaybetmiş olacağım ki Elsa'ya döndüm bi anda.
"Çok kötü şeyler olacak. Hemde çok kötü!"
"Ne olacak! Bize de anlat. " dedi Arora korkuyla.
Ağzımı açıp tek kelime edemedim. Ejderham buraya geliyor, akademide taş üstüne taş bırakmayacak diyemedim.
Tam o sırada gecenin bi saatı akademinin kapısı gürültüyle açıldı.
Kapıya döndüğümde dolu dolu muhafızların içeriye girmeye çalıştığını gördük.
Okulun içinden Profesör Peter ve bayan Matilda çıktılar.
"Kimsiniz siz? Okulumuza zorla girmeye nasıl cürret edersiniz?" diye muhafızlara bağırdı.
Muhafızlardan birinin içeri girmesine müsade edildi.
Muhafız elindeki kıvrılmış mühürlü kağıt parçasını okulun muhafızlarına verdi.
"Kralımızın oğlunun emriyle burdayız. Prens Adrian'a saldıran bi kızı arıyoruz. Her yerde aradık ancak bulamadık. Bize burayıda kontrol etmemiz gerektiği emredildi. "
İşte şimdi tam anlamıyla bitmiştim.
Arkamı dönüp kaçacakken okulun kapıları iyice açıldı.
Ve Prens Adrian arkasında muhafızlarıyla akademiye ayak bastı.
Prens olduğunu öğrenmiş olmalarından olsa gerek prens olan şahsın sanki kendi sarayıymış gibi akademiye girmesine izin vermişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcı: Varis #ilmelistan
FantasyEvrenleri bekleyen felaketi biri durdurabilecek miydi? Son yakılan kurtarıcının müjdesi doğru muydu? Kurtarıcı gelecek miydi? Peki tüm evren ejderhalara düşmanken evreni ejderhaların seçtiği Alina'nın kurtaracak olması doğru muydu? Alina ejderhalar...