Konuşmam bitmişti.
Eminim şu an herkez birbirine girmişti.
Kendimi ve kimliğimi ifşa etmeden benden önceki kurtarıcının müjdesini doğrulamıştım.
Artık burdan geri dönüş yoktu.
Eirosa işimiz bittikten sonra kendine dağın başında bi mağara bulup inine yerleşmişti.
Gerekmedikçe ondan yardım istemeyecektim.
Burdayken bir görevim daha vardı.
Canı tehlikede olduğunu hissettiğim her canlıyı kurtarmak.
Dönüşmem sona erdi ve insan olarak akademiye yürümeye başladım.
Akademiden içeri girdim.
Kafamı kaldırdığımda dondum kaldım.
Herkez bi koşturmaca içerisindeydi.
Durdum.
Akademinin mavi yüksek duvarları gölgelerle kaplanmıştı.
Kimisi birbiriyle telaşlı bi şekilde konuşuyordu.
O kalabalık içerisinde ilerleyecekken biri kolumu tuttu.
Bakınca Arora olduğu gördüm.
Yüzü bembeyaz kesilmişti "Nerdesin sen? Derstede yoktun. Her yerde Elsa seni aradı. "
Dudağımı ısırdım "Hava almaya çıkmıştım ama dersi kaçırdım. "
İleriye doğru baktı ve gözleri büyüdü "Havanı karabüyü ormanında mı alıyordun? Oraya gidilmemesi gerektiğini bilmiyor musun?"
Yutkundum "Şey.."
Bişey diyemedim. Tam o sırada imdadıma Elsa yetişti. Yanımıza geldiğinde gözleri ağlamaktan şişmişti.
"Sizede aynısı oldu mu? Biri bizimle çok kötü bi şekilde oynuyor. Bizi resmen tehdit etti. Varlığımız tehdit altında. "
Göze batmamak için "Bana da oldu." Dedim.
Elsa "Böyle bişeyi kim yapabilir ki? Suretini gördünüz mü?"
Arora gözlerini kıstı "Aklıma biri geliyor ama... bunun çok uzun bi zaman önce gerçekleşmeyeceği kanıtlanmıştı. "
İkisi de aynı anda "Kurtarıcı varis.." dediler.
Arora "Şu an bizim evrenimizde. Bunu kanıtladı. Biri onu çok fena bişekilde kızdırmış olmalı ki bizi tehdit etti. Resmen akılsızca. Ondan önceki kurtarıcılara neler yaptığımızı bilmiyor mu? Buna rağmen buna nasıl cesaret eder!!" diye bağırdı.
Bi an sinirlendiğimi hissettim ama bunu dışarı vurmayacaktım. Kurtarıcı varis in tam yanlarında durduğunu bilmiyorlardı.
"Bizim evrenimize nasıl giriş yaptı? Amacı ne? Türü ne? Onu nasıl bulucaz?" diye sormaya başladı Elsa.
Arora "Bilmiyorum ama bu evrenin dört bir yanında oldu. Kraliyetler onu bulmak için harekete geçecektir ve gerekeni yapacaklar. Buna inanıyorum. " dedi bunu istermişçesine.
Bi an kırıldığımı hissettim. Benim yakalanmamı istiyorlardı.
"Ama durkaların bunu hissetmesinden belliydi. Ne zaman evrene yabancı biri giriş yapsa bunu hissederler. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtarıcı: Varis #ilmelistan
FantasyEvrenleri bekleyen felaketi biri durdurabilecek miydi? Son yakılan kurtarıcının müjdesi doğru muydu? Kurtarıcı gelecek miydi? Peki tüm evren ejderhalara düşmanken evreni ejderhaların seçtiği Alina'nın kurtaracak olması doğru muydu? Alina ejderhalar...