12.Bölüm

1.4K 136 59
                                    

Minhodan

Aşırı zeki planımı uygulamak için ayağa kalktım.Zaten ders boştu.Hızlıca Beomgyu adlı şahısın yanına gitdim(Vışhğ o ne biçim laf öyle biasıma tövbe estafurğlah).

"Pişt Beomgyu"

Kulaklığını çıkarıp bana baktı.

"Efendim Minho hyung?"

"Bana yardım edeceksin"

Kafasını karışmış bi şekilde bana baktı.

"Ne yardımı?"

"Bak şimdi"

"...................................................."

"Ben...bunu yapmak istemiyorum,hyung"

Kaşlarımı çatarak ona baktım.Madem tatlı dille olmuyorsa bizde bildiyimiz yolla yaptırırız.

"Eğer yardım etmessen okul sayfasında senin hakkında yalan haberler yayarım.İnan ki inandırıcı olmasa bile sırf popüler olduğum için inanacaklar."diyip piç gülüşü yaptım.

"Şimdi dediğimi yapıyormusun yapmıyomusun?"diyerek ekledim

bana çaresizce bakıyordu.bunu yapmak istemediği belliydi.Ama banane ben istediğimi yaptırırım.Kafasını çaresizce yukarı-aşağı salladı.Bende sırrıtdım.

"Tamam o zaman,bu dersden sonra dediğimi yap"diyip yanından ayrıldım.

Daha sonra kendi sırama yani Jisungun yanına oturdum.müzik dinliyodu.Ne dinlediğini merak etdim gerçi.Aman banane,bu eziğin dinlediği müziyi mi merak edicem?

35 dakikanın ardından

Sonunda zil çalmıştı.Jisung sıradan kalktı ve Felixin yanına gitdi.Ona bir şeyler söyleyip yanından  ayrıldı.Bu sırada Beomgyu ya gitmesi için bakış atdım.O da anlamış olacak ki yerinden kalkıp Jisungun peşinden gitdi.Bende yerimden kalkıp bizimkilerin yanına yani kantine gitdim.

Jisungdan

Felixe tuvalete gideceğimi belirtip.Yanından ayrıldım.Tuvaletdeki işimi hall edip ellerimi yıkadım.Tam bu sırada biri içeri girdi.Kimin girdiğine baktığımda Beomgyu olduğunu anladım.Ona aynadan tebessüm etdim.O da bana karşılık verdi.

" Naber Jisung? "

" İ-iyidir senden? 

"

" İyiyim bende,Şey aslında sana bir söyleyecektim "

Bedenimi ona çevirdim.Kafamı "ne sorucaktın" anlamında salladım.

" Bilirsin ya biz seninle pek yakın değiliz ama olmak isterim.Benim böyle bi huyum vardır-Yakın olmak istediğim birilerine ilk sırrını sorarım.Yani sana da uygunsa bir sırrını söyleye bilirmisin? "

Tamam bu bir az tuhaftı,huylanmadım değil

" Ne y-yapacaksın ki "

" Yani birilerinin bana inanmasından emin olmak için yapıyorum bunu.Merak etme,şu ana kadar hiç kimseye başkasının sırrını söylemedim.İçin rahat olsun "

" Yani ö-öyle bir sırrım yok ama... "

Heyecanlanmıştım çünki insanlara sırr söylemekte berbatımdır.Ama ona güvene bilirim değil mi? Sonuçta o bana yardım etdi.Umarım güvenimi boşa çıkartmaz.

" A-ailemin olmaması s-sebebi borçları yüzünden öl-öldürüldüler "

Beomgyunun yüzündeki heyecan yavaş-yavaş üzüntüye döndü

" Oh...Şey seni üzmek istememiştim gerçekten.Üzgünüm "

" Senin sorunu d-değil,üzülme "

Beomgyu kafasını kaldırıp bana baktı.hafif bir gülümsemeyle

" Şey sakıncası yoksa numaranı ala bilirmiyim,konuşuruz falan " dedi

Ona tebessüm etdim

" Tabii,yaz 81********* "

" Teşekürler.Ha buda  benim ki 82******** "

Bir-birlerimizi kayd etdikten sonra,vedalaşarak ayrıldık.Ben de Felixlerin yanına gitdim


Beomgyudan

Bunu yaptığım için kendimi çok kötü hiss ediyordum.Ama Minhonudan da korkmuyorum değil.Başka çarem yoktu.Onun dediği yerde yani Bahçenin arka tarafında bekliyordum.Çok geçmeden hizama birinin gölgesi göründü.bu Minhoydu.

" Eee söyle bakalım kölecik,onun hakkında ne öğrendin? "

Korkarak ona baktım

" Hyung,bunu yapmak istemiyorum " dedim titreyen sesimle

Kaşları aniden çatılırken yakamdan sıkıca tutdu.Sinirlendiyi her halinden belliydi.

" Bana bak seni bücür,vaktimi harcıyorsun.Sana ne dediysem onu da yapacaksın!Şimdi söyle bakalım Jisung hakkında ne öyrendin? "

Başka çarem yoktu.Bu çocuk beni buracıkda öldürüldü.Özür dilerimJisung.

" A-ailesi borçları yüzünden öldürülmüş "

Yakamdaki ellerini yavaşca çektiyinde tekrar bana döndü ve konuştu.

" Başka?"

"N-ne?"

Şaşkınca ona baktım.Başka ne ola bilirdi ki?

"Beomgyu,sen beni aptal mı sanıyorsun.Ondan başka bir şey öğrendiyin her halinden belli.Şimdi söyle,başka ne var?"

bu herif çok zekiymiş amk

"Telefon numarasını aldım"

Duyduğu şeyle elini alnına vurdu.

"Lan madem öğrenmişsin ne diye demiyosun.Numarasını ve!"

Mecburen numarasını da verdim.Bana döndü ve tiksinircesine baktı.

"Tamam şimdi defolup gide bilirsin.Sana ihtiyacım kalmadı"

Bir şey demeyerek yanından ayrıldım.Kendimi şu an çok kötü hiss ediyordum.Sonuçta başkasının özelini zorla birine söylemiştim.Umarım Jisunga kötü bir şey yapmazdı.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kardeşim gelmiş bölümün bir azını silmiş.bi de yazmak zorunda kaldım.Şimdi ben gidiyim şu malı döveyim




Anksiyete °Minsung°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin