Bu espiriyi yapmam gerekiyor.31.Bölüm.YGSDHKVBZKHYBEKLVBDSYSYZDGFKHYSGÇJHVBGSJFKEGVBZJGBRYBGRYMJİYENİQSDJKVBSDKLVBSBÖLÜMSDZÇHYZVKHCOYAZANIEFHZNVBGJCKDGVBJKCZCSİKERİMSHZDBCÇZHBHJ
anlık okurlar:
evet Ellienin memelerini asla salmıycam.
her neyse bölüme geçek
________________________________________________________________________________
Minhodan
Jiwoo beni sürükleyerek lunaparkın köşesinde en ıssız yere getirmişti.Bileğimi bırakıp bana döndü.
"Çok mu utandı?" dedim sessizce.
"Utanmak nedir,çocuk resmen tarladan yeni çıkmış domatese döndü aq,Sen hala utandı mı diyon!" diyip bi sağa bi sola yürümeye başladı.Sonra bana döndü
"Umarım çocuğun dudağına yapışmak gibi bir saçmalık yapmamışsındır"
"E yuh ama,sapıkmıyım ben lan!" (dedi Minho-ah sözüne eriyen Minho)
"Valla senden beklerdim." sonra devam etti "E madem onu yapmadın neden o kadar utandı?"
"Şimdi şöyle oldu..." diyip her şeyi baştan sona kadar anlattım.
Yüzüme anlamsızca bakarak hafifçe kafa salladı.
"Daha romantik yerde itiraf etseydin ya gerizekalı!"
"Ya çocuğa kırmızı ışık olan bir odada mı teklif etseydim aq!"
"Fena fikir değildi aslında"
Sonra aramızda bi sessizlik oluştu.
"E şimdi napıcam?"
"Bundan sonrasını ben bilmem sen yapacaksın"
"Ama-"
"Aması yok Minho.Bundan sonra ne ben sana yardım,ne de başka biri.Bundan sonrası tamamen senlik,madem onu bu kadar çok seviyorsun,hak et onu!"
Sadece kafa salladım.Eliyle omzumu pat-patladı.
"Güzel,hadi o zaman ben gidiyorum,görüşürüz" diyip gitmeye başladı.Bir az gitmişken durdu ve bana döndü.
"Bu arada başarırsan,nikah şahidiniz ben olurum!" diyip koşarak oradan ayrıldı.Dedği şeyle dayanamayıp gülmeye başladım.
Sonra bende diğerleri gibi lunaparktan çıkıp arabama bindim.Hala düşünceliydim.Acaba Jisung kabul edermiydi? Ya da red mi ederdi? Umarım red etmezdi.
En sonunda eve varmıştım.Arabayı parkedip eve girdim.Annem işteydi yani evde yanızdım.Odama girip kapıyı kapattım.Üstüme değişip yatağa uzandım.Bu gün olaları düşününce utanmadan edememiştim(shy,shy,shy!).Resmen çocuğa aşkımı itiraf etmiştim.Ama tuhaf yoldan.Ne fark eder itiraf ettim işte!Gözlerimi elimin içiyle ovuşturdum.Hızla elime telefonu alıp Jisunga yazmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anksiyete °Minsung°
Hayran KurguAnksiyetesi olan Jisung ve okula yeni gelen zorba Minho Öncelikle ben türkiyeli deyilim ve lise filandandan anlamam. Yanlışlarım varsa da kb