19.Bölüm

1.2K 134 233
                                    

Müziyi dinlemenizi  öneririm aşırı iyi uymuş

____________________________________________________________________________

"Minho,****** hastanesine sür!" Seungmin konuşmanı bitirdiği gibi bana dönerek .

"Ne! Ne oluyor?!" Felix ile aynı anda konuşmuştuk ama bu umrumuzda değildi.

"J-Jisung baygın bir şekilde bulmuşlar"

Kafamı geriye atıp sesli bir şekilde yutkundum.Hiç bir şey diyemiyordum.

"Nasıl oldu bu?" Felix aklımı okumuş gibi sormak istediğimi sormuştu.

"Bilmiyorum,bıçakla saldırıya uğramış" Seungminin bu söylediğiyle başıma kaynar suların dökülmesi bir olmuştu.Bir an önce hastaneye ulaşmak için tüm gücümle gaza bastım.Üçümüzünde sesizi çıkmıyordu sadece bazen Felixin burun çekme sesi geliyordu.Şu an ben de ağlamak istiyordum.Ama ağlamamalıydım.

Sonunda hastaneye gelmiştik.Felix hiç beklemeden arabadan inip koşar addımlarla hastaneye girdi.Bende hiç zaman kayb etmeden arabadan indim.Hastane çalışanından Jisungun olduğu odanın numarasını sorduk.143-ci oda olduğunu söylediğinde hiç zaman kayb etmeden o odaya gitdik.Odanın önünde duran doktoru görünce ona yakınlaştık.Felix nefes-nefese sorusunu soracakken doktor anlamış olacak ki

"Siz Han Jisungun yakınlarımısınız"

Felix şişmiş gözlerle sadece kafa salladı.Seungmin eliyle hafiften Felixi iterek endişele konuştu.

"Durumu nasıl?"

"Bacağından bıçak darbesi almış.Fazla kan kaybetmiş,bir kaç gün baş dönme gibi şeyler yaşaya bilir.Vücudunun diğer taraflarında da yara izleri var.Yani anlayacağınız saldırıya uğramış.Ama merak etmeyin hayati bir tehlikesi yok.Bir kaç gün sonra taburcu ola bilir"

"Ne zaman göre biliriz?" Sadece onu görmek istiyordum.Bu yüzden dayanamayıp sormuştum.

"Şu an uyuyor ama dilerseniz ziyaret ede bilirsiniz"

Doktorun bunu demesiyle Felix anında odaya girmişti.Seungmin hızlıca doktora teşekkür edip o da Felixin arkasıyca odaya girdi.Ben de zaman kayb etmeden arkalarıyca(Böyle bir söz varmıydı ya) odaya girdim.

Gördüğüm manzarayla hangi duyguyu yaşayacağımı şaşırmıştım.Jisung hastane yatağında uyuyordu.Bacağı sargılıydı.Bir kaç yerinde yara bandı vardı.Aklıma onu sıkıştırdığım gün geldi...Acaba canını çok mu yakmıştım o gün? Peki ya şimdi...Hala canı yanıyor mu.Peki neden onu bu kadar önemsiyorum?

Yavaşça ona doğru addımladım.Felix tam da yanı başındaydı,hala endişeli görünüyordu.Seungminse köşede duruyordu.

(E bundan sonra ne yazcam lan ben....Hassktr,unuttdum lan yazacagimi)

Felix o kadar kötü olmuştu ki Seungmin onu zorda olsa ikna edip hastane bahçesine çıkarmıştı.

Şu an Jisungla odada tek başımıza kalmıştık.Hala uyanmamıştı.Yüzündeki yaralara her bakınca daha da kötü oluyordum.Her baktığımda o gün aklıma geliyordu.Ama bakmaktanda doyamıyordum.Gözlerim sürekli dudaklarına kayıyordu.Bakmaktan doyamadğım dudaklarına...

Parmaklarım yavaşça dudaklarına gidiyordu.Hayır bunu yapmamalıyım.Ama kendimi durduramıyordum(İ cant stop me,İ cant stop me vohohohooooo).

Baş parmağım dudağının köşesindeki yaranın üzerinde geziniyordu.Çok güzeldi.Gözlerinin üzerine düşen grimsi tutamlar onu daha da güzel yapıyordu.Nasıl kıymıştım ona.Ona kıymam için ya kör olamlıydım ya da aptalın teki...

Jisung dudağında ki baskıdan yavaşça gözlerini açmaya başlamıştı.Bi dakika... gözlerini açıyordu!

Şaşkınlıktan ne yapacağımı şaşırmıştım.Ve parmağım hala dudağında.Tamamen uyandığında bana şaşkınlıkla bakıyordu.Gözlerimiz bir-birine kilitlenmişti.Ne zamandan beri böyle bakışıyorduk bilmiyordum ama bunun bitmesini de istemiyordum.

Jisung en sonunda kaşlarını hafifce çatmıştı.

"Ah-şey-uyanmışsın" Ne saçmalıyosun Minho

Jisung etrafına bakındı nerede olduğunu bilmek için.Daha sonra ağzını hafifce açıp tekrar kaşlarını çatdı.

"Saldırıya uğramışsın.Sabah okula gelmeyince endişelendik sonra da arama geldi.Şimdi nasıl hiss ediyorsun?"

"İ-iyiyim" sesi o kadar boğuk çıkmıştı ki nerdeyse duyulmuyordu.Sadece anladığıma dair mırıltılar çıkardım.Ve sessizlik.

Bu sessizliyi bozan şey içeriye Şafak operasyonu gibi giren Seungmin ve Felix ikilisydi.

"Jisung!" Felix hemen beni itip Jisunga sarılmıştı.Seungminde hemen Felixin arkasından Jisunga sarıldı.

"Jisung iyimisin bir yerin ağrıyor mu?"

Eliyle hayır anlamında sallamıştı.

Felix sürekli Jisungla ilgileniyordu ve bu benim...kıskanmama sebep oluyordu ta ki Seungmin beni aniden kolumdan tutup odadan çıkarana kadar.

"Napıyorsun?"

"Minho,az önce karakoldan aradılar.Olay yerinin görüntüleri var.Felix burada kalsın biz gidelim"

"Peki hadi gel"

Karakolda ( Tam olarak karakolda görüntü oluyo mu aq)

"Efendim,öğrendiyimiz kadarıyla saldırı **** sokağında gerçekleşmiş.Kamera görüntüsü var ama maalesef suçlunun yüzü görünmüyo.Suçluyu bumak için elimizden geleni yapıcaz ama bunun için Jisung beyden de bilgi almamız gerkecek" Polisin dediği her şeyi dikkatle dinleyip kafa sallamıştım.

"Peki,kamera görüntülerine baka bilirmiyiz?" Aniden sorduğum soruyla Seungmin bana sorgular bakış atıyordu.Onu umursamadım.

"Tabii,takip edin" Çalışan önden giderken bizde Seungminle bir-birimize kısa bir bakış atıp onu takip etmeye başladık.

Şalışan bizi bilgisayarlar ve dosyalar dolu karanlık bir odaya getirmişti.Odayı sadece loş bir ışık aydınlatıyordu.Adam sandalyeye oturdu ve bilgisayarda bir kaç arayışdan sonra video başlamıştı.

İşte oradaydı.Jisung sokakta yürüyordu .Saate bakılırsa geceydi.O zaman dışarı da ne işi vardı ki?O yolda yürürken arkadan biri onu takip etmeye başlamıştı bile.Aslında 17-18 yaş arası gibiydi ama yapılıydı.Ah sinirlerim bozuldu.Jisung şüphelenmiş olacak ki daha hızlı yürümeye başlamıştı ama tam o sırada...

________________________________________________________________________________

Bitti mi dersiniz?







Zortlandın aşko💋❤___________________________________________________________________________

Tam o sırada yabancı kolundan tutup onu sessiz bir sokağa çekmişti.Ve daha sonrası iğrençti...

Jisungun bacağına bıçağı saplamıştı.Daha sonrada zorla dudağına yapışmıştı.Sanırım daha fazlasını anlatamayacağım.

Görüntüler bittiğinde Seungminle uzun süre bakıştık.Bunu kim neden yapardı ki.Aklım almıyordu.O zaman aklıma gelmişti.O kızla olan mesajlaşmamız.Ağzımdan çıkan tek söz ise

"O yaptı..."





________________________________________________________________________________

KİM YAPTI?

Ah doğru ben biliyorum kimin yaptığını.

O değilde ben bu fici yazarken tutacağını düşünmemiştim.Hepinize teşekkürler


Anksiyete °Minsung°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin