43.Bölüm

456 33 117
                                    

Bismillah başlıyoz
Bi dk-

___________________________

Gözlerini kısarak karşısındaki oğlana boş-boş bakmış,daha sonra yatağın diğer tarafına dönmüştü.Arkasından beline dolanan ellerle gülümsemesini gizlemeye çalışarak tekrar oğlana dönmüştü.

"Bağırmadın?"

"Ben senin gibi değilim,sözümü tutarım"
Minho onun dediğine gülmüştü.Jisung yerinden kalkıp kapıya doğru ilerlemişti.Ardından Minhoda arkasından onu takip etmişti.İkili ilk önce el-yüzlerini yıkamak için banyoya girmiştiler.Minho bazen onun saçıyla oynuyordu,Jisung ise onu bir eliyle itiyordu.En sonunda pes etmiş ve saçlarıyla oynamasına izin vermişti Jisung.

Jisung onu aldırmadan mutfağa inmiş dolaptan bir kaç malzeme çıkarartıp doğramaya başlamıştı.Minho duvara yaslanmış bir şekilde onu izlerken Jisung ona dönüp konuştu.

"Öyle izleyeceğine yardım mı etsen acaba?"

Minho gülümseyerek yanına gelmişti.Domateslerden birini eline alıp doğramaya başlamıştı.İşini bitirdikten sonra ellerini yıkamış Jisungun yanına gelmişti.Kucağına alıp tezgaha oturtduktan sonra yüzünü yaklaştırıp sormuştu.

"Jis."

Jisung anlamsız bakışlarla ona bakarken Minho tekrar konuşmuştu.

"Tuz nerede?"

"Lee!Seni serseri!" Bunu dedikten sonra bacağına tekme atmış ve inmişti.Arkasını dönerek tekrar işine geri dönmüştü.

"Ya tamam şaka yaptık sadece" demişti gülerek Minho.Jisung onu aldırmayınca yanağından öpmüştü.

"İkinci bir trip kaldıramam yalnız."

"İyi seni zorla tutan yok,gide bilirsin"

"Ya Jis!"

"Hadi gitsene!"

Bu defa Minho ciddi ifade alarak arkasını dönmüş ve kapıya doğru ilerlemişti.

"Lan şaka yaptım,gel buraya!"

"Yoo"

"Olm,gel buraya,sevgilimiyiz biz ne bu trip"

Minho arkasınına dönerek oğlana şaşkınca bakarak konuşmuştu

"Değilmiyiz?"

"Hayır,Seni hala afetmedim."

"Ne?!"

"Hadi ama onca şeyden sonra hemen afedemem,üzgünüm tatlım,yapmadan önce düşünecektin"

"Ama dün-"

"Hani sarhoştum ya,ne dediğimin farkında değildim."

Oğlan duyduğu sözlerle nerdeyse ağlayacaktı.Jisung ona dönüp gülmeye başladı.

"Ya salak şaka yapıyorum.Amma da safsın!" bunu diyip hızlıca oğlana sarılmıştı.

"Ağlayacaktım amk.Hala şaka diyorsun." Bunu diyerek o da sarılmıştı.(Ne kadar romantik ama)

***

"Jiwoo,bekle-HAYIR O TABAK OLMAZ!MANYAK KARI!JIWOO EVIN ANASINI AĞLATTIN!"

"NE DEMEK LAN AFFETTİM!?SEN O YELLOZ YÜZÜNDEN KAÇ GÜN AĞLADIN HABERİN VAR MI!?GELMİŞ BİDE AFFETTİM DİYO!" Jiwoo elindeki son tabağı Jisunga fırlatmaya çalışırken Felix hızlıca onu durdurmuş telaşla konuşmuştu.

"LAN MANYAK ÇOCUĞUN KAFASINI YARACAKSIN!"

"Bırak yarsın" Seungmin koltukta oturup patlamış mısır yiyerek umursamazca konuşmuştu."Hakediyor"

Anksiyete °Minsung°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin