Benim yüzümden...

80 15 8
                                    

Yazar anlatımıyla

Kayuri ve Bakugo bombanın yanında durmuşlardı . Bakugo tam ağzını açıp bir şey söyleyeceği sırada Kayuri onu susturdu ,

Kayuri : sana takım değiliz dedim. Ama kaybetmeyi de sevmem . Bu yüzden kaybetmemize neden olacak bir şey yaparsan seni Tokyo Skytree'den baş aşağı sallandırırım

( yazar / Yuri : bilmeyenleriniz için Japonya'nın  en yüksek yapısı, dünyanın en yüksek kulesi ve dünyanın en yüksek ikinci bağımsız yapısı olan 2012 yılında tamamlanan 634 metre yüksekliğindeki kafes kule olan Tokyo Skytree'dir. )

Dedi . Bakugo kaşlarını çatarak ona baktı , kızın ciddi ifadesini görünce yutkunmadan edemedi . Yaydığı aura bunu yapabikecek güçte olduğunu bas bas bağırıyordu .

Bakugo : Tch!

Kayuri : Bombanın başında sen bekliyiceksin . Midoriya muhtemelen senin onu arıyacağını tahmin etmiştir . O küçük marulun yarısıı yerde ama akllı zehir gibi .

Dedi Kayuri yarım atkuyruğu yaptığı saçlarının kökünü çekiştirerek . Bir kaç saniye durdu ve düşünmeye başladı .

Kayuri : Beagchi muhtemelen benim hamle yapmamı beklemiyordur . O bunu düşünebilecek kadar zeki değil .

Bakugo : Beagchi ne demek lan ? Niye o top suratlı kıza öyle söyleyip duruyorsun .

Kayuri : Salak . Korece'de salak demek . Fazla salak olduğu için bu lakabı ona ben taktım .

Bakugo : Tch ! Aynı şu inek Deku gibi .

Kayuri : En azından onun beyni var . Beagchi'nin kafasının içi saman dolu .

Bakugo sırıtırken Kayuri gözlerini kısarak ona baktı . Bakugo'nun çok az da olsa kendisiyle anlaşmaya başladığını görünce kaşlarını çattı.

Kayuri : Aptal gibi sırıtmayı kes ! Takım değiliz , şimdilik birlikte çalışıyoruz . Eğer aynı kafada olduğumuzu düşünüyorsan yanılıyorsun ! Senin kafanı kopartırım !

Dedi dişlerini sıkarak  ve ona omuz atarak odadan çıktı . Bakugo'ysa onun arkasından bağırarak küfür etmeye başladı .

Bu sırada Midoriuəya ve Uraraka beraber plan yapakla meşguldüler .

Midoriya : Kacchan eminim ki , benim peşimden gelicek . Bu yüzden sen yukarı kata çıkıp Usoro-san'ı oyalamaya çalış . Ben sana yardıma gelmeye çalışıcam .

Dedi mantıklı düşünmeye çalışarak . Ancak beklediğinin aksine Uraraka titrek bir sesle

Uraraka : B-Böyle yapmasak olmaz mı ? Yu-chan çok korkutucu . Eminim onunla karşı karşıya gelirsem beni yeryüzünden siler .

Dedi . Midoriya şaşkınlıkla ona bakakaldı . Keni kendine Kayuri'nin neden ona böyle davrandığını sormadan edemedi . Onlar henüz planlarını bitirmemişken , Kayuri koridorun başında belirdi .

Kayuri : Oi ! Siz iki mal kafa kafaya vermiş ne dırdır ediyorsunuz lan !?

Midoriya : U-Usoro-san ?

Kayuri : tch !

Diye bir ses çıkardı Kayuri . Ardından özgünlüğünü aktiv ederek onlara saldırmaya hazırlandı .

Midoriya : ONU BEN HALLEDERİM URARAKA-CHAN ! SEN BOMBAYA DOKUNMAYA ÇALIŞ !

Dedi Midoriya ve Uraraka'yı ordan uzaklaştırmaya çalıştı . Uraraka koşarak merdivenlere yöneldiğinde Kayuri kıkırdadı .

Eski Dostlar Yeni Düşmanlar (Mha fanfic )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin