Yazar anlatımıylaKayuri kendi sırasına daha yeni oturmuştu ki , Aizawa sınıfa girdi .
Aizawa : Fazla uzatmadan konuya giriceğim . Bu gün kahramanlık temel eğitimi dersinde size üç kişi öğretmenlik yapıcak . All might , ben ve başka biri daha .
Kayuri dikkatle sensei dinlemeye başlamıştı . Aizawa kısa bir an ona baktığında dikkatinin kendisinde olmasından memnun olarak sözüne devam etti .
Aizawa : Bu sefer kostümlerinizi giyip giyinmemek size kalmış . Bazılarınızın kostümleri kurtarma eğitimi sırasında size engel olabilir . Eğitimi başka bir yerde yapıcağız bu yüzden otobüsle gidiceğiz . Yani çabuk olun ve hazırlanın .
Dedi elindeki kumandanın düğmesine basarken . Sınıfın duvarlarından üzerinde numaralar olan ve içinde kahraman kostümleri olan çantaların dizilmiş olduğu metal raflar çıktı . Öğrenciler sıralarından kalkıp hazırlanmak için soyunma odalarına gittiler .
Bir kaç dakika sonra 1 A sınıfının tamamı okulun bahçesinin önünde toplanmışlardı . Kayuri şuan özgünlüğünü kullanmadığı için göz bandını kafasının üzerinde tutturmuştu . Yüzü rahatça görüle bildiği için Mina'dan bezmiş ifadesi apaçık belli oluyordu . Mina ve Kayuri son günlerde yakınlaşmışlardı .
Enazında Mina'nın düşüncesi bu yöndeydi .Mina : Kayuri-chan sence kurtarma eğitimi nasıl olucak ? Gerçekten birilerini mi kurtarıcağız acaba ? Vaa çok merak ediyorum .
Dedi Mina neşeli bir sesle . Kayuri ona henüz cevap vermemişken İida sınıftakileri bir araya toplayarak . Sırayla otobüse binmeleri konusunda tembih ediyordu .
Kayuri'nin önünden otobüse binmeye çalışan Mina fazla aceleci davrandığı için ayağı kaydı ve nerdeyse sırt üstü yere düşücekken Kayuri onu son anda yakalamıştı .
Kayuri : Arkandan atlı mı kovalıyor ? Yavaş olsana !
Diyerek kızdı Kayuri . Mina suçlulukla gülümseyerek ,
Mina : Haklısın , özür dilerim . Beni tuttuğun için sağol Kayuri-chan .
Dedi . Kayuri ona cevap vermeden otobüse bindi ve ilk bulduğu boş yere , yani Todoroki'nin yanına oturdu . Mina da kendisine bir yer bulup oturdu . Ancak kendisinde biraz uzakta olan Kayuri'ye bakarak konuşmaya başladı .
Mina : Kayuri-chan şimdiden kurtarma eğitimine hazır gözüküyor . Değil mi Kayuri-chan ♡ ?
Kayuri : Tabii ki hazır olucağım ! Sen beni ne sanıyorsun lan ?!
Diye cevap verdi Kayuri telefonunu çıkarıp geriye yaslanırken . Bu sırada kendilerini izleyen Uraraka'yı fark etmemişti . Uraraka belli etmemeye çaba gösterse de yüzündeki hayal kırıklığı bariz bir şekilde ortadaydı .
Bir zamanlar kendisi Kayuri'yle çok iyi arkadaştı . Onun Mina'yla yakınlaştığını gördüğünde istemsizce üzülüyordu . Mina ve Kayuri onu fark etmese de Midoriya Uraraka'nın bakışlarını farl etmişti .
Bu sırada Midoriya'nın tam yanında oturan Tsuyu konuşmaya başlamıştı .
Tsuyu : Ben aklıma geleni söylerim . Midoriya-kun ?
Dedi yanındaki Midoriya'ya bakarak . Midoriya panikle ve kızararak ,
Midoriya : E-Efendim Asui-san .
Tsuyu : Bana Tsuyu-chan de .
Midoriya : T-Tamam ?
Tsuyu : Senin benliğin All Might'ınkine benziyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Dostlar Yeni Düşmanlar (Mha fanfic )
FanficTedavi edilemez bir hastalığın pençelerine düşmüştü o . Malesef bunun farkına çok geç varmıştı . kalan son bir ayını kendini mutlu etmek için anime izleyerek harcamıştı . Ama sanarım şans ilk defa onun yüzüne gülmüştü . Çünki öldükten sonra yeniden...