- Çok kötüsün Yuchan . Yaralandı , görmüyor musun ?Dedi küçük kız . Ama Yuchan dediği kız onu umursamadan konuşmaya başladı .
-sence sen birilerininkoruyabileceğini mi sanıyorsun Begchi ?
Dedi ve özgünlüğünü aktif etti . Günün sonunda yerde ağalayarak dizini tutan Uraraka vardı . Parktayasa artık kimse kalmamaıştı .
Her şey Çin'de Qingqing Şehri'nde başladı . Işık saçan bir bebeğin doğduğu haberi yayıldı . O günden sonra pek çok yerde süper güçler keşfedilmeye başladı . Ve nedi açıklanamadan zaman geçiverdi . Farkında olmadan sıradışılık sıradan olmuştu ve rüyalar gerçeğe dönüşmüştü .
İnsanlık , süper insanlar toplumuna dönüştü ve şu anda dünya nüfuzunun yaklaşık yüzde sekseni'nde bir çeşit özel yetenek var . Kaosa sürüklenmiş bu dünyada herkesin hayalini kurduğu ve hayranlık beslediği bir meslek sahneye çıkmıştı . O meslek...
Süper güçlerin ortaya çıkmasıyla birlikte suç oranlarında aşırı bir yükselme yaşandı . Devletler yasalarda köklü reformları geçekleştirmekte yavaş kalırken , yürekli kişiler , çizgi romanlardaki gibi kahramanca hareketlere giriştiler . Süper güçlere karşı korumak ve kötülere karşı savunmak .
Kahramanlar kısa sürede halk tarafından benimsendi ve resmi bir hizmet olarak kabul edildi . Maaşlarını performaslarına göre devletten alıyorlar ve şöhrete ulaşıyorlar .
Ancak bu hikaye birinin kahraman olma hikayesi değil . Bu hikaye başka bir evrenden gelen ve kendi içindeki savaşı kazanmaya çalışan yaralarla dolu bir kızın hikayesi . Önceki hayatındaki zorluklara rağmen kendi kendini büyütmüş bir kız...
Ona göre onun hikayesi tahlihsiz hastalığı yüzünden ölümüyle bitmişti . Ancak gerçek çok farklı . Onun hikayesi asıl bundan sonra başlıyor .
__________________________________
-LANET OLSUN ! SALSANA BENİ BE ! SENİN YÜZÜNDEN OKULA GEÇ KALICAM !
Dedi genç kız annesine bağırarak . Babası arkasından geçerken onun omzuna vurarak
-ANNENE BAĞIRMA !
Dedi kızgınlıkla . Ama kız onu dinlemeyerek annesinin elini ittirdi ve masadan ayağa kalktı .
-VURMASANA YAŞLI HERİF !
-BEN SENİN BABANIM BENİMLE DOĞRU KONUŞ !!Dedi babası bir daha onun omzuna vurarak . Kız sinirli bir şekilde evin çıkış kapısına doğru yürüdü . Çantasını kapının yanından aldı ve ayakkabılarını giyerek evden çıktı .
Her sabah ve günün her hangi bir saatinde olduğu gibi yine babasıyla kavga etmişti . Baba kızın ilişkisi çok garipti . İkisi de bir birlerini çok seviyor ve bir birlerine değer veriyorlardı , ancak yinese her an kavga ediyorlardı . Bunun sebebi ikisinin de aynı karaktere sahip olmasından kaynaklanıyordu .
Timeskip Rozaryru Ortaokulu
Sensei : Artık üçüncü sınıftasınız . Geliceğinize ciddi ciddi kafa yormanızın vakti geldi . Şimdi gelicek planlarınız için bu sayfaları dağıtacağım fakat...hepiniz de basbayağı kahraman olmayı hedefliyorsunuz değil mi ?
Dedi orta yaşlı kadın sonlara doğru neşeyle . Sınıftakiler sevinçle evet diye bağırdılar . Bir kişi hariç . O kişi Kayuri Usoro'dan başkası değildi .
Sensey : Evet , evet . Hepinizde inanılmaz özgünlükler var ! Ama gücünüzü okulda kullanmanız yasak !
Kayuri : SENSEİ ! Hapimizi aynı guruba dahil etme ! Ben bu yan karakterlerle beraber diplerde sürünmeyeceğim !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Dostlar Yeni Düşmanlar (Mha fanfic )
FanficTedavi edilemez bir hastalığın pençelerine düşmüştü o . Malesef bunun farkına çok geç varmıştı . kalan son bir ayını kendini mutlu etmek için anime izleyerek harcamıştı . Ama sanarım şans ilk defa onun yüzüne gülmüştü . Çünki öldükten sonra yeniden...