2

71 18 29
                                    

Arkamı dönmeden olduğum yerde bekliyordum.Cesaretimi toplayıp arkamı döndüm.                        ''Kimsin sen?''     

''Sahibinim'' dedi. Ona anlamaz gözlerle baktıktan sonra:

''Nerdeyim ben?Beni nereden tanıyorsun?'' 

''Evimdesin. Seni nereden tanıyorum diye soracak olursan seni gördüm ve istedim. Ve şuan gördüğün üzere benimsin'' dedi.

Şuan bu şeyleri yaşadığıma inanamıyordum. Etrafta onu vurabileceğim bir şey aradım ama yoktu. 

''Arkadaşlarım nerede? En son tuvalete gittim sonra iki adam geldi. Sonrası yok. Benden ne istiyorsun? Organ mafyası mısın yoksa sen?'' dedim meraklı bir şekilde.

Güldü.Aslında şuan bakarsak bu adam çok yakışıklıydı. Hele ki gülünce yakışıklılığı 10 kat yükseliyordu.Bir dakika ne diyorum ben?. Han şuan kaçırıldın farkında mısın diye kendi kendime sordum.

''Organ mafyası falan değilim ben. Adamlarım canını biraz yakmış olabilir kusura bakma. Arkadaşların iyi merak etme. Şuan kafan karıştı biliyorum ama ilerleyen zamanlarda her şeyi anlarsın.''

''Seninle kalıcağımı falan mı zannediyorsun? Şu kapının lanet anahtarı hangi cehennemde ve şuan konum olarak neredeyim? Adın ne? Seni tanıyor muyum?'' 

''Çok soru soruyorsun sincap farkında mısın?'' 

''Ben sincap değilim benim bir adım var!''

''Hayır sincapsın.Git aynaya yanaklarına bak sincap'' 

''O ayna götüne girsin''

Güldü. Ben ciddi bir şey söylemiştim.Gülsün diye söylememiştim 

''İstersen uyu sincap saat çok geç bugünlük alışman için kendi odanda uyuyabilirsin. Ama bugünden sonra birlikte uyuyacağız.''

''Seninle ölsem uyumam yarın ilk işim bu evden kaçmak olacak emin olabilirsin''

''İyi geceler sincap''

Hiçbir şey demeden direk çıktığım odaya girdim ve kapıyı kapattım.Telefonum yanımda diye mi baktım ama yoktu. Onu da almıştı şerefsiz işte. Pencereden baktığımda etraf karanlık olsada evimden çok uzakta olduğumu anlamıştım. Hiç bilmediğim yollar vardı.Susamıştım da. Acaba su içmeye insem bişey olur muydu? Hala bu adamın organ mafyası olduğunu düşünüyordum. 

Kapıyı yavaşça açtım. Şimdi mutfağı bulmam gerekti. Evde kocamandı mübarek saray. 

Mutfağı bulduğumda hemen bir bardak su içtim.Tekrar odama gidecekken birinin buraya geldiğini gördüm. Hemen koşa koşa odama koştum. 

Beni görmüştü. Kafamı kaldırdığımda duştan çıktığını gördüm. Karın kaslarına bakma. Karın kaslarına bakma diye kendimi uyardım. 

''Ne yapıyorsun sincap?'' diye sordu

Hayır. Karın kaslarına bakmayacaktım. Kafamı kaldırıp doğrudan suratına baktım.

''Su zıkkımlandık. Yasaksa söyle bidahakine marketten alırız''

Gözüm çıksaydıda o kaslara bakmasaydım. Bunu farketmiş olacak  ki gülmüştü. 

Koşa koşa odama gittim ve uyumaya çalıştım. Çok zaman geçmeden uyumuştum...

Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın. Kötü oldu biliyorum. Yorum yapmaktan çekinmeyin oy vermeyi unutmayın. Minsung'la kalın...

Küçük Sincabım MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin