6

34 15 0
                                    

                                                                                             (3-4 hafta sonra)

Aradan yaklaşık 3-4 hafta geçmişti ve ben Minho'ya çok alışmıştım. Nedensizce onu görünce kalp atışım hızlanıyordu. Ona aşık mıydım?İnsan onu kaçıran kişiye aşık olur muydu?

Nedensizce son günlerde Minho çok garip davranıyordu. Gergin gibiydi ama garipti de. Ya da sadece bana öyle geliyordu.

Aşağıya indiğimde Minho elinde evraklarla bir şeyler yapıyordu.Belki işten böyle gergindir ha?

''Haydi kahvaltı yapalım''dedim.Bunu genelde o bana söyler ama bugün ben söyledim.

'Tamam''dedi kafasını kaldırmadan.

Kahvaltı yaptıktan sonra koltuğa geçtim ve Minho'da evraklarıyla koltuğa geçti.Aradan biraz zaman geçtikten sonra Minho

''Beni seviyor musun?''dedi. Ne diyeceğimi bilemez bir halde ortada kalmıştım

''Ne?Nasıl yani şey-''

''Beni seviyor musun sincap onu diyorum''

''Ben-yani bilmiyorum.''dedim suratına bakmadan.

''Peki ya sen?''dedim bu cesaret nerden gelmişse.

''Yani arkadaş olarak evet seviyorum ama diğer türlü asla iyi bir insansın o kadar''dedi.

Gözlerimin dolduğunu hissediyordum.Hayır ağlamayacaktım. 

''Ağlıyor musun sincap?''dedi

''Hayır neden ağlayayım?''dedim sesimin titremesine engel olmaya çalışarak.

''Bilmem''dedi.

Kalkıp tuvalete gittim.O zaman hıçkırıklarımı bastırmaya çalıştım. Ben iyi bir insanmışım ha?Madem beni sevmiyordu o zaman neden kaçırdı?diye düşünürken gözyaşlarımı peçeteyle siliyordum. Sinirlerime hakim olamıyordum ve öfkem kat ve kat artıyordu. 

Aşağıya sinirli bir şekilde indim.

''Madem sevmiyordun niye kaçırdın o zaman!?''dedim bağırarak.Buna bir cevap vermesi gerekliydi.

''Ne var yine sincap?.Demek beni seviyordun ki bu kadar sinirlisin.Seni sadece eğlenmek için kaçırdım.Niye bu kadar abartıyorsun?

''Abartıyor muyum?!Bir adam beni kaçırıyor ve daha sonra üstüne duygularımla oynuyor ma ben mi abartıyorum Minho!?

''Neyin var senin sincap?Zaten senden sıkılmıştım. Eşyalarını toplayabilirsin.Gitmene izin veriyorum''dedi.

Ağlıyordum.Buydum ben işte.Her şeye ağlayan.Hiçbir şey demeden hemen yukarıya çkıktım ve eşyalarımı topladım.Gözlerimden çıkan yaşlara engel olamıyordum.Benim duygularımla oynamıştı.Ben onu canımdan çok severken benim duygularımla oynamıştı.

Aşağıya indiğimde Minho kapıyı açmış bir şekilde duruyordu.

Kapıdan eşyalarımı aldım.Tam gidecekken arkamı döndümve

''Hoşçakal Minho''dedim

''Hoşçakal Han...''dedi

Bana ilk kez ismimle seslenmişti.Kızsa bile her zaman bana sincap diyen adam ilk kez bana gerçek adımla seslenmişti.Arkamı döndüm ve gözyaşlarımla adını bile bilmediğim sokaklara karıştım...

Arkamı döndüm ve gözyaşlarımla adını bile bilmediğim sokaklara karıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kötü olmuş olabilir.Yazım hataları varsa özür dilerim.Hoşçakalın.Minsung'la kalın...

Küçük Sincabım MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin