8. Bölüm

35 7 5
                                    

-Minho'dan-

Sabah dayanılmaz bir baş ağrısıyla uyanmıştım. Gözlerimi açtığımda Jisung bana doğru sarılmış yüzlerimiz çok yakın bir şekilde uyuyordu. Dün neler olduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Sadece Tae-seok denen adam benim doping kullandığımı söylediği için ve medyanın benden haber beklediğini en kısa sürede iletişime geçmem gerektiğini söyleyip duruyordu.
(Yazar notu:Doping, bireyin bir yarışmaya katılımı nedeniyle ve yapay ve haksız şekilde performansını arttırmak amacıyla, organizmaya yabancı fizyolojik maddelerin, herhangi bir yöntemle yüksek dozda ve anormal yollardan, sağlıklı bir kişiye uygulanması veya kendisi tarafından kullanılmasıdır.)
Bende bu haberlere sinirlendiğim için içmiştim. Umarım yanlış şeyler yapmamışımdır diye düşünürken Jisung uyanmış ve benden uzaklaşmıştı. Yanaklarının kızardığını gördüğümde gülümsemiştim yanakları çok tombul ve tatlılardı.

Seyy biraz +18 olcak rahatsız olanlar okumasın lütfen

Jisung bana dönüp "Dün neden o kadar içtin" demişti ben ise "Öylesine" diyebilmiştim ama Jisung beni uzun zamandır tanıdığı için "Sen öylesind içki içmezsin bir şey olmuş demek ki" demesiyle başıma ağrı girmişti işte şimdi sıçmıştım. Dün neler olduğunu teker teker hatırlamaya başlayınca Jisung anlamış olacak ki sadece susmuştu ben ise Jisung'un yüzüne bakıyordum. Jisung tam bir şey diyecekti ki dudaklarına yapışmıştım madem bir hata yaptım tekrardan yapsam o kadar da sorun olmaz değil mi.

Jisung ise karşılık vermeye başlayınca gülmüştüm. Ayrıldığımızda dudaklarımı boynuna yöneltip bembeyaz tenine öpücükler ve izler bırakıyordum. Her dudağımı boynuna değdirdiğimde boğukça inlediği için tahrik olmuştum bile. Ellerimi t-shirtünün altından içeri koyup ince ve güzel olan belini okşamaya başlamıştım. Tekrardan dudaklarına geldiğimde yavaşça öpüyorduk birbirimizi ilk ayrılan Jisung olmuştu. Ardından konuşmaya başlamıştım "Jisung çok güzel gözüküyorsun biliyor musun bunu şuan seni altımda inletmek için sabırsızlanıyorum" dediğimde "Bende seni istiyorum daddy~"

Daha yeni yanakları kızaran cocuğun yerini arsız bir çocuk almıştı tek elimi onun t-shirtüne koyup çıkarmıştım ve konusmaya başlamıştım "Biliyor musun Jisung-ah o fotoğrafını yanlışlıkla beğenmedim" dediğimde Jisung kafasını biliyormuş gibi bir sekilde sallamıştı. Ben hala Jisung'a bakarken Jisung kucağıma oturmuş ve kalçasını penisime doğru bastırıyordu. "Çok yaramazsın güzelim" dediğimde Jisung elini pantolonumun üzerinden penisime bastırıp "Biliyorum daddy~" demişti. Her hareketinde büyüleniyordum sanki hızlı bir şekilde Jisung'u altıma alıp boynunu öpmeye başladığımda kapı çalmıştı lanet olsun.

Kapıya bakmak için kalkacaktım ki Jisung beni kendine çekip "Birazdan giderler benimle oyna daddy" demişti devam ettiğimizde kapı çalmaya devam ettiği için hızla aşağıya inip kapıyı açmıştım. Karşımda Seung ve Chan'ı gördüğümde içeri almıştım ve Jisung yukarıdan "Kim geldii" diye bağırmıştı. Seung da "Biz geldik jidungiee" demişti. Jisung ise gülerek yanımıza gelmişti. Chan ise konuşmaya başlamıştı "Senin Jisungla aran biraz kötü değil miydi hayırdır aynı evde olmalar falan" demiş ve göz kırpıp gülmeye başlamıştı. Jisung ise sadece bana bakıyordu konuşmaya başlamıştım "Dün sarhoşken evine gelmişim o yüzden buradayım" dediğimde Seung gülmeye başladı "Bir şey olmadığına eminsiniz demi" demişti.

Jisung ise dayanamayarak "Minho ile yattık" dediğinde ani şokla hepimiz Jisung'a doğru dönmüştük Chan ve Seung birbirlerine bakıp "O zaman size kolay gelsin biz gidelim" demişti ve gitmişlerdi. Ben ise Jisung'a doğru dönüp "Herkesin yanında söylemek istmezsin diye düşünmüştüm küçük bebeğim" Jisung sırıtarak bana bakıp "Senden hoşlanıyorum sanırım" dediğinde ufak çaplı bir sevinç patlaması yaşamıştım içimde ellerimi Jisung'un beline koyup "Bende senden hoşlanıyorum bebeğim.. Benim olmak ister misin?" Diye sorduğumda Jisung arsızca gülüp "İsterim Linom" demişti.

---
Güzeldi bence
Okunmalar artsa bile oy ve yorum hiç gelmiyor
Ve bu bizim kalbimizi kırıyor
Hikaye hakkında beğenmediğiniz bir yer varsa söylemekten çekinmeyin
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
Seviliyorsunuz 💗🤧

Fight Me Baby •MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin