Selaamm
Ölmedik yasiyoruz bilin istediikk
Her neyse basliyoruzz
---Minho terler içinde uyanmıştı. Dün sahilde üşütmüş olmalıydı, yani öyle hissediyordu.
Gözlerini zar zor aralayıp telefonundan saate bakmaya çalıştı. Saat 2.36'ydı o kadar uyumuş olması kendisini bile şaşırtmıştı ardından yattığı yerden doğrulup Jisung'un onlarca olan cevapsız aramasını yanıtlamıştı. Jisung Minho'nun hasta olduğunu duyunca Minho'nun evine geleceğini söylemiş ve kapatmıştı.-Minho'dan-
Jisung evime geleceğini söylemişti ben ise yerimden kımıldayamıyordum. Bir kaç dakika sonra Jisung kapıyı çalmış ama yataktan aşağıya inemediğim için kendi yedek anahtarıyla açmış ve yanıma gelmişti.
-Jisung'dan-
Yatakta ter içinde yatan bedeni gördüğümde üzerindeki t-shirtününü çıkarmış ve içeriden soğuk suyla bez alıp gelmiştim. Her ne kadar terini silsem de yenileri geliyordu korkumuyor değildim. Üzerindeki çarşafı da masanın üzerine koyup yanına oturmuştum. Alnına ıslak bezle baskı uygulayıp yenisini koyuyordum ama ateşi düşmek bilmiyordu. Bir kaç saatin ardından Minho'nun ateşi düşmüş ve uyumaya başlamıştı.
Bu sırada bende Minho uyandığında yesin diye çorba ve kimbap yapıyordum. Üst kattan sesler gelmeye başladığında koşarak yukarı çıkmıştım. Yatakta uzanan bir adet lino vardı sadece gülümseyerek yanına geçmiş ve ipek gibi olan saçlarını okşamaya başlamıştım. Bu hareketim hoşuna gitmiş olacak ki kafasını elime biraz daha itmişti onun bu sevimli hallerine dayanamayıp dudaklarına küçük bir buse kondurmuştum bu hareketimle gözlerini açmış ve
"Sen de hasta olacaksın sonra sevgilim biraz uzak mı dursan benim küçük bebeğim"
Dediğinde kafamı olumsuz anlamda sallayıp ona sarılmış ve konuşmaya başlamıştım.
"Senden hiç uzak kalmak istemiyorum linom hasta olsam bile"
Minho gülmüş ve ellerini yüzüme koyup.
"Seni seviyorum Jisung-ah"
Demişti karşılık olarak gülümseyip
"Bende seni seviyorum linom"
Demiştim Minho hayatımdaki en güzel şeydi o kadar güzeldi ki anlatamam bir kaç dakika daha yatakta oyalanıp Minho'nun elini tutmuş ve yemek yedirmeye başlamıştım.
"Ya Jisung tıka basa doydum azıcık daha yersem çatlayacağım cidden"
"Hayır iyilesmen için yemen gerekiyor aç şu ağzını lino mızmızlık yapma"
Ve evin içinde yemekle koşuşturmaya başlamışım. Minho yemeyeceğim diye direnip evin içinde koşturuyordu ben ise elimdeki tabakla yemezsen iyileşemezsin ve o zaman ben sana göstereceğim diye koşturuyordum.
Bir kaç dakikanın ardından Minho kosmaktan yorulmuş bir şekilde durmuş ve durduğunu görmediğim için koltukta oturan Minho'nun kucağına düşmüştüm. Minho ise bu hareketime gülüp ellerini belime sarmıştı gülerek ellerimi boynuna dolayıp öpmeye başlamıştım. Minho ise hız kaybetmeden sert bir şekilde öpücüklerime karşılık veriyordu. Bunun sonu pek iyi bir yere gitmediği kesindi.
Minho ellerini t-shirtümün altından geçirmiş ve çıplak belimi okşamaya başlamıştı. Geri çekildiğimizde kucağından kalkıp.
"Hala hastasın bebeğim iyileşirsen yaparız acele etmeye gerek yok"
Demiş ve göz kırpıp mutfağa doğru ilerlemiştim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fight Me Baby •Minsung
Fiksi PenggemarÇocukluk arkadaşı Jisung'un onu bırakıp gittiğini sanan Lee Know Aslında babasının zoruyla Minho'dan ayrılıp boksör olan Han Jisung Ana ship minsung Yan ship chanmin