🎶 Bir gün gelip ayrılsak bile seninle arkadaş... .🎶
SERRA
Dün çok geç saatlere kadar film izleyip sohbet ettiğimiz bir gece geçirdikten sonra sabah uyanmakta çok fazla zorluk çekmiştim.
Daha doğrusu onların film, benim Haktan'ı izlediğim bir geceydi.. Haktan'a olan hislerimi her ne kadar belli etmemeye çalışsam da çocukluğumdan beri ona farklı duygular hissetmeme engel olamıyordum.
ÇAĞLA : Günaydınn bakalım Serroşum! Sonunda uyanabildin yani.
SERRA : Benim için henüz gün aymadı Çağla! Bırakta birazcık daha uyuyayım ya!
ÇAĞLA : Dün geceden beri uyuyorsun zaten.
SERRA : Yorgunum kızım ben! Bırakta azcık uyuyayım.
ÇAĞLA : Saatten haberin yok galiba. Ayrıca çok güzel kahvaltı hazırladım size.
Zorda olsa kendimi yataktan kaldırıp mutfağa atabilmiştim. Yiğitle Haktan da çoktan kalkıp masaya oturmuşlardı bile.
HAKTAN : Günaydın prensesim!!
SERRA : Günaydın da sen sabah sabah ne için hazırlandın böyle? Bir yere mi gidiyoruz?
HAKTAN : Siz gelmiyorsunuz canım ben gidiyorum.
ÇAĞLA : Kahvaltı hazırladım o kadar ya! İnsan birazcık yer ondan sonra gider.
YİĞİT : Çağlaa hayır ya! Lütfen kahvaltıyı sen hazırlamış olma. Bırakta midemize adam gibi iki lokma girsin.
Çağla hazırladığı pizzayı getirdiğinde herkesin önümüze koymuştu. Her zamanki gibi pizzayı bile yeşilliklerle dolu yapmıştı.
ÇAĞLA : Eee hadi yesenize afiyet olsun.
SERRA : Çağla bir şey sorucam. Bunun içinde ne var?
ÇAĞLA : Kuşkonmaz, brokoli, pancar, yer elması birde enginar kalbi.
YİĞİT : Bunları yiyip mide fesatlığı geçirmemizi mi bekliyorsun?
ÇAĞLA : Azıcık sağlıklı beslenin diye uğraşıyorum! Sizede iyilik yaramıyor valla, ben bu pizzayı yaparken ne kadar uğraştım haberiniz var mı?
SERRA : Çağlacım biz sağlıklı beslenmek istemiyoruz ki, biz doymak istiyoruz.
ÇAĞLA : Siz hiç vejetaryan şeklinde beslenme diye bir şey duymadınız mı?
YİĞİT : Kızımm hiçbirimiz vejetaryan değiliz ki bu pizza kime?
HAKTAN : Zaten vejetaryanlar bu pizzayı görse hepsi birden et obur olurlardı.
ÇAĞLA : İyi yemezseniz yemeyin kendiniz kaybedersiniz ben söyliyim.
HAKTAN : Bu arada akşama napıyoruz geçler? Var mı benim için planınız? Kardeşimize şöyle güzel bir parti yapmayalım mı?
YİĞİT : Oğlum ne gerek var Allah aşkına? Ben zaten sevmiyorum öyle doğum günü kutlamayı falan.
ÇAĞLA : Senin için gerek olmayabilir ama bizim için var. Sen bizim için ne kadar değerli olduğunu bilmiyorsun galiba.
YİĞİT : Biliyorum bilmez olur muyum hiç? Sizde benim için öylesiniz.
Yiğit bir süre uzaklara bakıp dalıp gitmişti.
YİĞİT : Keşke Lizge de burada olsaydı...
Lizge'den bahsetmesiyle ister istemez gözlerim dolmuştu. Lizge de bir zamanlar bizim kardeşimizdi ama sonra benim yüzümden onu ölüme terk etmek zorunda kalmıştık.