4

531 45 137
                                    

YENİ BÖLÜM 100 YORUM

Gece yarısı uykudan kalktığımda Serra'nın salondaki koltukta uyuyakalmıştı. Onun uyumasını izlerken kendi kendime tebessüm etmiştim.

HAKTAN : Serra hadi kalk odanda uyu.

Seslenmeme rağmen uyanmayınca bence sessizce yanına yaklaşıp kucağıma almıştım. Onu kendi odasına götürdüğümde yatağına yatırmıştım.

Serra'nın yüzüne gelen saçları elimle geriye çektiğimde gülümsemiştim.

HAKTAN : Ben napıyorsam senden uzak durabilmek için yapıyorum. Eğer sana olan duygularımı kontrol edemezsem ikimizde daha fazla üzülücez. Nolur kızma bana prenses.

Serra'nın üzerini örtüp odasından çıktığımda kapıyı yavaşça kapatmıştım. Arkamı dönmemle Yiğit'i görünce bir anlığına afallamıştım. Benim içeride dediklerimi duymuş olabilir miydi?

HAKTAN : Ne dikiliyorsun burada oğlum?

YİĞİT : Ben tuvalete kalktımda asıl senin az önce Serra'ya dediklerin neydi? Ben istemeden kulak misafiri oldumda biraz konuşmak ister misin kanka?

HAKTAN : Konuşulacak bir durum yok!

YİĞİT : Yok derken? Hani sen benden bir şey gizlemiyordun? Az önce kıza aşık olduğunu söylüyordun?

HAKTAN : Tamam seninle her şeyi konuşucam ama aramızda kalacak. Serra kesinlikle bilmeyecek.

Yiğitle beraber benim odama gittiğimizde derin bir nefes alıp anlatmaya başlamıştım.

HAKTAN : Serra'dan etkileniyordum, çocukluktan beri... Söylemeyi düşündüm ama o bizim dışımızda kimseyi yanına yaklaştırmıyordu. Bende hislerimi söylesem beni de sevmez, belkide hayatından çıkarır diye düşündüm. En azından arkadaşı olurum ama sonsuza kadar yanında kalırım dedim.

YİĞİT : İyide madem Serra'ya bunları hissediyorsun neden Gülnihal'e hediye seçmek için kızı götürüyorsun?

HAKTAN : Ben Serra'ya hissettiğim bu aptalca duyguları yenmeye çalışıyorum. Gülnihal bu aralar bana iyi geliyor. En azından hayatımda olabilecek biriyle denemek istiyorum.

YİĞİT : Dışarıdan öyle görünmüyor ama Serra'ya o kadar yakınlık gösteriyorsun ki ikisini aynı anda idare ediyormuş gibi oluyor.

HAKTAN : Ben Serra'yı asla o şekilde görmem.

YİĞİT : Haktan ben senkn anlattığın hiçbir şeyi kimseye söylemiycem merak etme ama sende hayatına başka birini almaya karar verdiysen Serra'ya mesafeli davran bence.

HAKTAN : Dikkat etmeye çalışıcam.

**

Saabah olduğunda yine herkesten sonra uyanmıştım. Bizimkiler çoktan uyanıp kahvaltı hazırlamıştı bile.

ÇAĞLA : Ooo paşam sonunda kalkabilmişsin.

HAKTAN : Çağla azıcık geç kalktım diye söylenmesen olmaz dimi?

SERRA : Hadi gel otur masaya. Bak bu seferki kahvaltıyı ben hazırladım. İlk defa brokoli ve salata dışında bir şey olacak.

HAKTAN : Çok isterdim ama benim Gülnihal'e sözüm var onun yanına gitmem lazım.

ÇAĞLA : Ayy üç aydan beri Gülnihal diye diye yedin bizi! Açıl şu kıza sende kurtul bizde kurtulalım.

SERRA : Haktan benimde gelmemi ister misin?

HAKTAN : Sana gerek yok gerisini ben hallederim miniğim.

Parfümümü sıkıp evden çıktıktan sonra Gülnihalle birlikte kafeye gitmiştik. Önce aramızda biraz konuşup sohbet ettikten sonra ona ilan hislerimi söylemiştim.

BİZİM MASALIMIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin