~1~

127 14 2
                                    

נ.מ אדורה

התעוררתי בהרגשה מוזרה.
קטרה לא הייתה לידי, מה שהיה מוזר כי היא הדבר האחרון שאני זוכרת שראיתי...
קמתי כדי להבין איפה אני ואיך הגעתי לפה ופתאום קלטתי את החדר שהייתי בו.
הוא היה שילוב של החדר שהיה לי באיזור האימה ושל החדר שלי ושל קאטרה בירח הבוהק. החדר עצמו בעיצוב של הירח הבוהק אבל עם מיטה כמו של השבט, רק נוח פי 500 בערך, שישר העלה לי זכרונות מהתקופה שאני וקאטרה היינו בגיל 5... היה שם עוד חדרים אז הלכתי לבדוק אותם. חדר שמתאים לאימונים בחרב ובכללי, חדר אסטרטגיות עם מפה אלקטרונית וספריית מגילות כמו שהיה בספריה בירח הבוהק, חדר שנראה כמו גינה עם אוהל כמו של מאדם רז... היה נראה כאילו משהו שלף לי מהמוח בדיוק מה אני צריכה כדי להרגיש נוח.
החלטתי שאני חייבת למצוא את קאטרה. באתי לצאת מדירה המוזרה הזו ופתאום נפתחה הדלת.
בכניסה עמדה מישהי בשריון שרשראות מלא.
היה לה שיער לבן אבל היא נראתה בגיל 18.
מתחת לשריון היא לבשה חולצה בצבע בורדו עם סמל בצב מנטה.
באתי לשאול אותה איפה קאטרה אבל היא התחילה לדבר קודם.
"היי קוראים לי סאני אני הוולקיריה שלך ואני אעזור לך להתרגל לוולהלה."
לא הבנתי חצי מהמילים שהיא אמרה, ואני חושבת שהיא שמה לב לזה אבל לא אכפת לה אז החלטתי לשאול אותה.
"אאממ... סאני? מה זה אומר וולהלה? או וולקיריה?"
היא נראתה כאילו אין לה כוח והחלטתי שהיא לוחמת טובה לפי הגרזן שהיה לה על החגורה והחנית הזוהרת שהיה על הגב שלה שמסיבה כלשהי רק עכשיו שמתי לב אליהם מה שדי מוזר, כי החנית היתה זוהרת.
"וולקיריה זה אומר משהי בשירות אודין שאחראית להביא אנשים לוולהלה וולהלה זה המקום הזה מחכים פה לריינרק ומתאמנים כדי להילחם בריינרק. יסבירו יותר בארוחת הערב. ברוכה הבאה לחיים שלאחר המוות."
"רגע! אני מתה?! איך? אני מרגישה בסדר גמור! ואיפה קאטרה??" לקח לי קצת זמן לעכל את המשפט הזה ואת העובדה שלטענת הנערה הזה אני מתה.
היא נראתה כאילו היא רוצה להוריד לי את הראש עם הגרזן שלה.
"החיים שלאחר המוות. כן את מתה אבל הפכת לאיינהריאר. ולפני שתשאלי מזה זה אומר שאת חיה ואת בת אלמוות בתוך תחום המלון."
אוקי. הרבה לקלוט בבת אחד. באתי להמשיך לצאת כדי לחפש את קאטרה אבל סאני, שעד עכשיו הבנתי שהשם שלה מאוד אירוני, מנעה ממני.
"לאן את הולכת?" וואי היא נראת ממש חסרת סבלנות.
"לחפש את חברה שלי, קאטרה." באמת שאין לי כוח אליה. חמקתי מתחת לזרוע המושטת שלה ויצאתי החוצה עם החרב שלופה, לכל מקרה.
מיד הבנתי שהיא דיברה אמת בנוגע לקטע של המלון. היה שם שטיח בצבע אדום דם שורה של דלתות וגג חניתות.
במבט מדוקדק הבנתי שיש שמות על הדלתות.
חיפשתי את השם של קאטרה ומצאתי אז רצתי וניסיתי לפתוח את הדלת. היא היתה נעולה. דפקתי ומידי קאטרה פתחה לי קפצה עלי וחיבקה אותי. אני מאוהבת בה קשות! היא כל כך חמודההה. רק אל תגידו לה שאמרתי את זה אחרת היא תוריד לי את הראש...

קומה 19- קומת פאנדום Where stories live. Discover now