Eggman planlarını hazırlama aşamasında. Şimdilik onları daha sinir etmek için hemen köye gitti. O sırada sonic ekibi dolaşıyordu. Eggman onları gördü. Ve içinden şöyle dedi.
''Bu sefer şu sonicle amyi bir arada yakalayayım. Hiç böyle birşey yapmadım açıkcası. Zaten onların birbirine aşık olduklarını biliyorum. Yıllardır içimde tutuyorum.''
Ve eggman ipiyle sonic ve amyi birlikte yakaladı. Sonic ve amy birden şaşırdı.
Sonic: Neler oluyor?
Amy: Eggman yapmıştır kesin.
Amy le sonicin yanakları birbirine yapışık kaldı. Sonic ve amy kızarmaya başlamıştı artık. Eggmande şiddetli bir sesle gülüyordu.
Sonic: Bırak bizi eggman, bunları yaparken hiç mi yorulmuyorsun?
Eggman: Ben asla yorulmam hahahahahahahahahahahha.
Sonic: Yorulmamana şaşıyorum.
Eggman: Bende senin amye aşık olduğunu ve onla bir türlü evlenemediğine şaşıyorum.Birden herkes şaşkın bakışlarla eggmane baktı. Sonic ve amy öyle bir kızardı ki patlayacaklardı.
Sonic: Ne diyorsun sen eggman.
Eggman: Anlamadıysan bir daha söyliyim.Eggman sonic ve amyi ipini çekerek bıraktı. Sonra oradan ayrıldı. Sonic ve amy utangaç bir şekilde takıma baktı.
Sonic: (Telaşnayarak) Bugün çok gerildik arkadaşlar. Bence artık dağılalım.
Knuckles: (Sırtarak) Bencede bugün çok gerildik.
Herkes evlerine dağıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sonamy Boom Hikayesi💙💗
RomanceBu bir Sonamy Boom hikayesidir. Karakterlerimiz Sonic,Amy,Sticks,Tails,Knuckles,Zooey,Perci,Max(Köpek),Memur,Eggman ve Shadow. İyi Okumalar(●'◡'●)