Normal Bir Gün

197 7 5
                                    

     Sonic bir gün gine hamağında uyuyordu. Uyurken rüyasında Amy'i gördü. Rüyasında Amy ile bir bahçede el ele geziniyorlardı. Sonra bir yere oturdular. Sonic Amy'e. 

''Amy sana bir şey söylemem lazım.'' dedi. Amy'da ''Tabi.ne diceksin ki?''dedi. Sonra Amy'e tam ona aşık olduğunu söyleyecekken Sonic uyanmıştı. Sonic hamağından kalkar kalkmaz akıllı saatinden Amy,Sticks,Tails ve Knuckles toplu aradı. Eggman'nin köye saldırdığını söylediler. Sonic koşarak köye ulaştı. Eggman yanında robotlarını da getirmişti. Sonic ekibiyle Eggman'nin robotlarına saldırmaya başladı. Robotların hepsini yenmişlerdi fakat bir tanesini yenememişlerdi. Robot çok güçlüydü. Bir anda Amy çekiciyle robota doğru koşmaya başladı. Sonra robot Amy'i tuttu ve elinden bıraktı. Sonic Amy'i koşarak onu dashiyle kurtardı.

Amy: Teşekkür ederim Sonic, senin sayende kurtuldum.
Sonic: Bişey değil Amy. Önemli olan senin iyi olman.

Amy Sonic'in sözünden sonra biraz kızardı. Sonra Sonicle ekibi birdaha robota saldırdı ve robot sonunda düştü ve bozuldu. Sonic'in biraz karnı acıkmıştı.

Sonic: Benim biraz karnım acıktı arkadaşlar, Mehburgere gitmeye ne dersiniz?
Tails: Çok güzel olur Sonic. Benimde karnım acıkmıştı zaten.

Sonra Mehburgere gittiler ve hamburger yiyip kalktılar. Tails,Knuckles ve Sticks gitmişlerdi.Amy Sonicle biraz konuşmak istedi.

Amy: Tekrardan teşekkürler Sonic. Eğer sen beni kurtarmasaydın şuan ölmüştüm.
Sonic: Öyle şeyler deme lütfen. Yaşıyorsun ya.
Amy: Benim eve gitmem lazım Sonic. Çok işim var evde. Sana iyi günler görüşürüz.
Sonic: (Gülümseyerek) Görüşürüz Amy.

Sonic de evine çekildi. İçinden şunları söyledi.

''Keşke Amy'e onu sevdiğimi söyleyebilsem. Niye böyle utangacımki?'' Dedi ve tekrardan hamağında uyumaya başladı.



 

Bir Sonamy Boom Hikayesi💙💗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin