Sevgi

61 3 0
                                    

Sonic ve amy artık çok iyi anlaşmaya başladılar. Artık aşk yaşamaktan hiç utanmıyorlardı. Birbiriyle sevgi içindeydiler. Bir gün köy restorandından bir davet kartı gelir. Kartta sadece sevgililere özeldir yazısı vardır. 

Sonic: Burda sadece sevgililere özel yazıyor.
Amy: Evet sonic, buraya beraber gidebiliriz.
Sonic: E-eee bencede biz artık sevgiliyiz:)

Sonic ve amy akşam olunca hazırlanırlar. Sonic amyi evinden almaya gider. Amy çıkar. Çok güzel olmuştur.

Sonic: Çok güzel olmuşsun Amy.
Amy: Teşekkürler sonic. Sende çok yakışıklı olmuşsun.
Sonic: Hadi gidelim.

Restoranta varırlar içeri girerler. Herkes gelmiştir. Masaya otururlar. Müzik çalar. Sonic ve amy dans etmeye başlar. Bir anda ses gelir. Restoranta eggman girer.

Sonic: Senin ne işin var burda eggman?
Eggman: Sizi gıcık etmek için geldim hahahahahaha.

Sonra da robotları içeri girer. Sonic robotlarlan savaşmaya başlar. Bir robot amyi tutup kaldırır ve yere atar sonic onu kurtarır. Sonra robotu alt eder. Eggman korkup kaçar. Sonra restorandın müdürü 
Müdür: Haydi devam edelim eğlencemize.

Demesinden sonra herkes dans etmeye devam eder.

Sonic: O kadar güzelsin ki Amy, gözlerimi senden ayıramıyorum.
Amy kızarır.

Sonra davet biter. Herkes çıkar. Sonic ve amyde çıkar. Sonic amyi evine götürür.

Sonic: Görüşürüz Amy, iyi geceler.
Amy: Sanada iyi geceler sonic.

Sonic el sallar ve evine gider. Sonic artık çok mutludur.

Sonic içinden,

''Artık kimse neşemi bozamaz, bundan sonra çok mutluyum.'' der ve uyur.



Bir Sonamy Boom Hikayesi💙💗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin