Sonic kalktı. Bugün amyin doğum günü olduğunu hatırladı. Genelde hep doğum günlerini haber veyerek kutlardı. Ama bu sefer sürpriz yaparak kutlamayı istedi. Arkadaşlarını aradı.
Sonic: Hey arkadaşlar. Bugün amyin doğum günü. Gelin ona sürpriz yapalım.
Hepsi birden tabii neden olmasın der. Sonic hemen hazırlıklara başlar. Arkadaşları da gelir.
Sonic: Evet arkadaşlar, şimdiden hazırlıklarımıza başlıyoruz.
Sticks: Hadi o zaman ne duruyoruz, başlayalım.
Amy ise yeni uyanmıştı. Gece baş ağrısından yatamamıştı. Sonic'i aradı. Fakat sonic cevap vermedi. Amy kaç kez aramasına rağmen gine cevap vermiyordu. Amy çok endişelendi. Arkadaşlarını da aradı fakat onlarda cevap vermiyordu. Daha da çok endişelendi. Evde çok işi olduğu için arkadaşlarına bakmaya gidemedi. Sonra akşam olur.
Sonic: Evet, her şey tamam. Şimdi amyi buraya çağıracağız ve ona sürpriz yapacağız.
Tails: Tamamdır sonic.
Sonic saatinden amyi arar.
Sonic: Selam sevgilim.
Amy: Evet sonic, noldu.
Sonic: Evime gelebilir misin amy? Senle bir şey konuşmak istiyorum.
Amy: Tabii sonic, bugün niye çağrılarıma cevap vermedin, merak ettim.Sonic: Gelince anlatırım amy. Evde görüşürüz.
Sonic saatini kapatır.
Sonic: Çocuklar amy geliyor, şimdi hazırlanın.2 dakika sonra amy sonicin evine varır. Kapıyı çalar. Işığı kapatırlar. Amy içeri girer ve.
Sonic: İyi ki doğdun amy.
Amy şaşkınlıkla bakar.
Amy: Aaaaaaa, çok çok teşekkürler sonic, arkadaşlar.
Sonic: Vazifemiz amy.
Sonic ayrıca amye bir hediye almıştır. Hediyede amyin en çok istediği bir oyuncak ayı vardı. Rengi maviydi. Hatta sonice bile göstermişti sürekli. Amy bunu görünce çok mutlu oldu ve birden sonice sarıldı.
Amy: Çooook teşekkürler sonic, bu istediğim oyuncak.
Sonic: Bişey değil amy.
Amy sonicin yanağından öper. Sonic bir anda kıpkırmızı olur.
Sonic: Eee hadi pastamızı yiyelim arkadaşlar.
Knuckles: Zevkle sonic:)
Pastayı afiyetle yerler. Sonra arkadaşları evlerine ayrılır. Amy bu gece sonicle uyumak ister. Sonic amyi kırmaz ve bu isteği kabul eder. Gece biraz sohbet ettikten sonra hamakta uyurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sonamy Boom Hikayesi💙💗
RomanceBu bir Sonamy Boom hikayesidir. Karakterlerimiz Sonic,Amy,Sticks,Tails,Knuckles,Zooey,Perci,Max(Köpek),Memur,Eggman ve Shadow. İyi Okumalar(●'◡'●)