Sonic hamağından uyandı. Akıllı saatinden amyi aradı. Amy cevap verdi.
Amy: Efendim sonic.
Sonic: Nasılsın aşkım.
Amy: İyiyim sonic, sen nasılsın?
Sonic: İyiyim bende, senle biraz ormanda gezmeye ne dersin?
Amy: Olur, biraz gezmeye ihtiyacım vardı şu sıralar, ben seni hazırlandığımda ararım.
Sonic: Tamam amy.
Saatini kapatır. 15 dakika sonra amy arar. Sonic cevap verir.
Sonic: Hazırlandın mı amy?
Amy: Evet sonic, ben çıkıyorum.
Sonic: Tamam, bende çıktım şimdi yolda görüşürüz.
Sonic amyle yolda karşılaşır.
Sonic: Hadi gidelim ormana, akşam olmadan.
Ormana varırlar. Biraz sohbet ettikten sonra sonic biraz meyve toplamaya gider. Amyde bir taşa oturarak sonici bekler. Sonic meyveleri topladıktan sonra geri döner. Ama amy orada yoktur. Sonic telaş içinde etrafa bakmaya başlar. Amyi hiçbir yerde bulamaz.
Sonic: Amyyy, nerdesinn.
Sonic gözyaşlarını akıtır. Aklına eggman gelir, o tabiki de, başka kim kaçırabilirdi ki. Hemen eggmanin mekanına gider. Ama eggman ve robotları orbot ve cubot mekanda yoktur. Sonic daha da ağlamaya başlar. Arkadaşlarınada haber verir ama heryeri gezmelerine rağmen amy hiçbir yerde yoktur. Sonra sonicin saati çalar. Arayan eggmandir.Eggman: Hahahahah, amy benim elimde sonic, onu çoook uzaklara götürüyorum. Amy sonice bir veda et ne dersin hahaha.
Amy: Seni seviyorum sonic.
Sonic: Bende seni seviyorum amy.Sonra eggman kapatır. Sonic yaşları sel gibi akmaya başlar. Ve o günden sonra sonic eskisi gibi mutlu olmayacaktı.
Evet arkadaşlar. Sonamy boom hikayemizin 1.sezonu bitti. 2. sezonda görüşmek üzere. Bay bay:-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sonamy Boom Hikayesi💙💗
RomansBu bir Sonamy Boom hikayesidir. Karakterlerimiz Sonic,Amy,Sticks,Tails,Knuckles,Zooey,Perci,Max(Köpek),Memur,Eggman ve Shadow. İyi Okumalar(●'◡'●)