Sabah birimin başımı öpmesiyle kalktım karşımda Can abi duruyordu.
"Günaydın uykucu"
"Günaydın Can abi"
"Hadi üstünü değiştir kahvaltıya gel"
"Tamam Can abi"
Can abi odadan çıktıktan sonra üstümü değiştirdim ve mutfağa indim.
"Günaydın fıstığım" dedi abim.
"Günaydın abi" dedim ve masaya oturdum.
Karnımdan gelen açlık sinyalleri ile tikinmaya başladım 15 dk sonucunda tıkınmam bitmişti.
"Kim hazırladı" diye sordum.
Abin Can abiyi gösterdi.Can abinin yanağından öptüm.
"Eline sağlık Can abi." dedim ve odama çıktım.
Odama çıktığım gibi test çözmeye başladım.Bu aralar dersleri çok boşlamıştım.
4 saatlik test çözme çalışmamdan sonra saat 15:00 olmuştu.Bara 22:00 da gidiceğimiz için birşeylerle oyalanmam gerekiyordu.Salona indim abimin arkadaşlarıda kalkmıştı.Yanlarına gidip oturdum.
"Kahvaltıda niye yoktunuz" diye sordum
"Çok yorgunduk uyanamamışız dedi Kaya abim.
"Anladım" dedim.
"Ee ne yapalım benim canım sıkıldı" dedi Rüzgar abim.
"Cennetten 7 dakika oynasak?" diye sordum.
(Bilmeyenler için cennetten 7 dakikada şişeyi çeviriyoruz şişenin gôsterdiği iki kişi bir odaya giriyor.Şisenin kapak tarafı denk gelen kişi öbür tarafı denk gelen kişiye istediğini yapabiliyor.İçerde olan şeyler devlet sırrı gibi kalıyor ve kimse anlatmıyor)
Herkes kabul edince şişe getirdim ve çevirdik.
Şişenin kapak kısmı Can abiye diğer kısmı bana gelmişti.Kalktık ve banyo ya girdik.
Can abi çok içten bir şekilde bana bakıyordu.
"Can abi niye bana öyle bakıyorsun"
"Nasıl bakıyorum"
"Üzgün"
Can abi üstüme doğru gelmeye başladı zaten duvara yaslandığım için geri gidemedim.Tam dibime girdiğinde nefesi yüzüme geliyordu.
"Artık dayanamıyorum" dedi ve dudaklarıma yapıştı.Hayatımın şokunu yaşıyordum.İttirmeye çalıştım ama olmadı sonra ise bende karşılık vermeye başladım.
Elini kıyafetimin içine sokmuştu tam o anda içerden bir ses geldi."Süre doldu!" diye bağırıyordu Demir abi.
Hemen Can abiyi üstümden ittim ve aşağı indim biz ne yapmıştık.
Bunun gibi birkaç tur daha oynamıştık sonrasında ise bir film izlemiştik.
Şuan ise başka ne yapabiliriz diye düşünüyorduk.O sırada aklıma bara gidiceğim geldi.Hemen saate baktım.Saat 21:10 du ben 50 dakikada anca hazırlanırdım.Hemen odama gittim ve bir elbise seçtim.Elbiseyi seçtikten sonra ise bir süre makyajla uğraştım.Sonunda hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Karar •
रोमांसCan abi üstüme doğru gelmeye başladı zaten duvara yaslandığım için geri gidemedim.Tam dibime girdiğinde nefesi yüzüme geliyordu. "Artık dayanamıyorum" dedi ve dudaklarıma yapıştı.