20

147 3 1
                                    

— ,, Josephine Sinclair i CHASE SANDERSON!..." – wykrzyczał na głos imię i nazwisko przyjaciela. Z szoku kartka wypadła z rąk, więc rzucił się za nią desperacko.
Po zdziwieniu dziewczyny czy jest bez trudu zgodził się na jej pomysły i sam z chęcią zajął się naprawianiem zaproszeń. Dlatego teraz w miejscu imienia i nazwiska Cartera będziemy wściekłe czarne kreski, idealnie oddający jego stosunek do mężczyzny, a nad nimi znalazły się dane, które Chase określił jako ,,jedyne właściwe''.
Myślnik, przecinek kropka.. Mają zaszczyt zaprosić Archera Colemana wraz z osobą towarzyszącą na uroczystość ZAWARCIA ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO - odczytał, znowu podnoszony głos na najbardziej szokujące jego słowach – które odbędzie się...''
To miejsce także zostało zakreślone przez Chase'a z równie wielką pasją, przez to Archer miał problem z rozszyfrowaniem.
—,, nie mamy pojęcia kiedy ani gdzie, ale na pewno chcemy, żebyście tam byli". – sprowokowana reakcją przyjaciela, walerię również zdecydowałaś otworzyć kopert i teraz dokończyła za niego, odczytując schrudne pismo Josie, które kontrastowało z poprzednimi bazgrałami Chase'a.
– czuję się, mi w każdej chwili mógł dostać zawału, więc macie 3 sekundy, żeby powiedzieć mi, czy to żart. – Artur trzymał się za serce i naprawdę, jakby był bliski utraty przytomności. – błagam, powiedzcie, że to nie jest żart.
– to nie żart – odpowiedzieli równocześnie.

Str 407

***

To koniec dzięki wszystkim że byliście. Już nie długo pojawią sie pierwsze moje ulubione scenki z Despite your im perfections więc serdecznie zapraszam. Możecie też wpadać na moją powieść. Bajjj.

,,All of your flaws"  moje ulubione scenki Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz