10.Bölüm

169 18 9
                                    


What do you do with a loving feeling,
If the loving feeling makes you all alone?

What do you do with a loving feeling,
If they only love you when you're all alone?

A loving Feeling ~Mitski
.  -.-.  .  -.-
Bugün tarihteki en kötü gündü,bir kaç yıl önce bugün benim için hayatımdaki en büyük parçayı kaybettiğim günlerden biriydi.Dazai'nin mafyayı bırakıp gittiği gündü bugün. Kendimi bir hiçlik için paralıyorum farkındayım.

Üstüne bügün o çok sevdiğim(?)insanı görecektim bana hep aptal aptal umutlar verip duruyor.Kanmak istemiyorum,aynı çukura bir daha düşmek istemiyorum.Geçen gün ona beni mafyaya geri götürmesini söylemiştim ve Mori'yi aramış.Ben hiçbir şey yapmayacağından emindim oysaki...

Bugün aptal Dedektif ajansıyla toplantı yapmaya gidecektik.Mori benimde gelmemi istedi.

En kötüsü o aptalı göreceğimden emin olmam.Bana alaycı gözleriyle bakacaktı en azından bugün olmasaydı.Keşke nefret etmek birinden nefret etmeyi söylemek kadar kolay olsaydı.Şu an buna çok ihtiyacım olabilirdi.Ama bu hayatta bazı imkansızlıklar vardı onlardan biride Chuuya'nın Dazai'den nefret etmesiydi.Nefret etmek istiyordu ama kalbinde bir yer onu sevdiği için pişman değildi.Chuuya Dazai mafyadayken çok güzel duygularda yaşamıştı ve bu duygular pişmanlığı engelliyordu.

Karşılıksız sevgi çok acıtır umutsuzca sevmekten başka bir şey yapamazsın. Denersin,denersin ama o senin ona ne kadar değer verdiğini anlamaz.

Chuuya Mori ile gitti yanlarında Akutagava'da vardı başka kimse yoktu.

Dedektiflik ajansından ise: Fukuzawa, Dazai, Atsushi, Kunikida ve Ranpo.

Mori:Buraya bizi boşu boşuna çağırmadınız umarım.Hızlıca bitirin bizimde işimiz var.

Fukuzawa:Sizide ilgilendiren bir şey olmasa bunca zahmete girmezdik merak etmeyin.

Dazai bile ciddi görünüyordu.Dazai ciddi duruyorsa bu işten iyi bir şey çıkmaz.Liman mafyası ve Dedektiflik ajansını aynı anda ilgilendirecek ne olabilirdi ki?

Dazai:Dün sabah saatlerinde,bir yetenekle gönderilmiş bir mektup aldık.Pahalı bir kağıtla ve güzel bir el yazısıyla yazılmış bir mektup.

Dazai mektubu uzattı. "Alın,okuyun isterseniz."

Mektupta;

Dedektiflik ajansı ve Liman mafyasına;

Fukuzawa ve Mori sizden açık bir şekilde Ryunosuke Akutagava,Nakhara Chuuya,Osamu Dazai, Nakajima Atsushi ve Edogawa Ranpo'yu az sonra söyleyeceğim yere getirmenizi arz ediyorum.Bu işi kolayca bu şekilde çözebiliriz aksi taktirde hem siz hem biz daha çok uğraşırız.İsmini verdiğim kişilerin dışında başka birileri gelirse sonu iyi olmaz.Saydığım kişilerin yanında silah,dinleme cihazı,kamera ve benzeri türü hiçbir şey olmamalıdır aksi taktirde bu iş gereğinden çok daha fazla çirkinleşir.Herhangi bir şekilde beni hafife alırsanız işler çok çok daha kötü bir hal alır.(İki aynı mekuptan yazacak kadar işsiz değilim mektubu Liman mafyasınada götürün.)

Şahısların getirilmesini talep ettiğim yer;

xxxxx caddesi xxxxx sokağı xxxxx binası

Herhangi bir şekilde siz veya bir başkası binaya baskın düzenlerse işlerin yine çok kötü bir hal alacağının altını çizer mantıklı karar vermenizi dilerim. (Bu notu gördükten 1 hafta sonraya kadar şahısları getirmek için süreniz vardır.)

Şaşırmamak elde değildi. Dazai bu tepkimize ufak bir kahkayla gülmüştü.

Kalbimin ritmini değiştiren bir gülüşün var,nasıl sevmeyeyim seni? Nasıl pişman olayım seni sevmekten?

Mori:Neden bu üyelerimizi istediği hakkında bilgi yok.Öldürmek için yada her hangi bir şekilde kendi amaçlarına kullanacakları kesin ama sebep belli değil gibi görünüyor.Konu hakkında fikriniz nedir?

Fukuzawa:Kimsenin gitmemesinin daha iyi olacağını düşünüyorum ne olacağını görmek için.

Ranpo:Muhtemelen kaçırmaya çalışacaklar. veya öldürmeye.Öncelikle binanın konumu binaların çok bulunduğu bir konumda.Şehrin bu kadar merkezinde olan ve hiçbir şekilde yakalanmamış.Binanın geçmişine baktığımızda kimin aldığı belli olmasada bütün bina tek seferde satın alınmış.Ayrıca muhtemelen sadece yetenek kullanıcılarının içinde bulunduğu bir örgüt.Muhtemelen iz silmek için ayrı bir üyeleri var.

Mori:Anlıyorum.Şu anda bir hamle yapmamak daha mantıklı.Başka ekleyeceğiniz bir şey yokss toplantıyı burda sonlandıralım.

Fukuzawa:Eklenecek her hangi başka şey yok.Toplantıyı bitirebiliriz.

______________________________

Umarım Beğenmişsinizdir<3

O Başkaydı (soukoku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin