Pencerenin kenarında oturmuş pencereden damla damla düşen yağmuru izliyordum.
Yağmur güzeldi, yağmura bakınca aklıma her zaman annem gelirdi. Ben küçükken yağmuru şu an ki gibi çok severdim, yağmur yağınca annemden gizli aşağı iner, yağmurda şarkı söyleyip hoplaya zıplaya dans ederdim, annem beni görünce hemen battaniyeyle dışarıya çıkar beni battaniyeyi sarıp içeri götürüp çikolatalı süt yapardı.Ben düşüncelere dalmış ken odamın kapısı büyük bir hiddetle açıldığında, yerimden milim bile kıpırdamadan pencereye bakmaya devam ediyordum buna alışkındım. Tabiki abim gelmişti, abim pis işlerde çalışır uy#uşt*rucu kaçakçılığı yapardı, bu yüzden neredeyse on kez ölümden dönmüştüm ama abimin umrunda bile olmamıştı, ama Allaha şükür dayım bana dövüş yapmayı öğretmişti bu sayede yanımda sürekli çakı, neşter fln taşır kendi kendimi korurdum.
Bakışlarımı camdan çekip "Yine ne oldu" diye soğuk Bi sesle konuşmuşken, karşımda abim yerine başka bir beden görünce hemen ayağıya kalktım elim hemen arka cebimdeki neştere gidince adam beni alıcı gözüyle süzüyordu ama buna bile alışkındım adam bana oyle bi bakıyordu ki elimdeki neşteri bile görmemişti salak, adam bana bakarak "kızı buldum pekte güzelmiş" diyerek bana doğru birkaç adım atınca elime neşteri alıp biraz daha sıktım, adam tam yanıma gelip elini yanağıma uzatacakken adamın elini tuttum ve çevirdim.
Adamın kolunu kırıp neşterle adamın koluna derin bir şekilde sapladım adam acıyla kıvrılıp inlerken alttan bana yumruk atınca öyle sert vurmuştu ki ağzım dolu dolu kanamıştı ama bende bunun hıncını çıkarmak için adamın diğer koluna neşteri daha sert sokup yol çizdikten sonra, kasıklarına tekme attım ve yere düşmesini sağladım, ama gözüm dönmüştü bu bile bana yetmemişti
Adamın önüne çömelip ayağına da neşterle yol çizmeye başladığımda adam daha çok inledi, bundan zevk alarak neşteri biraz daha bastırdığımda adam öyle bir bağırmıştı ki bu yeter de artar bile düşünüp ayağıya kalktığımda, adamın gözünden yaş damladığını gördüm sonra gözüm adamın kan gölü oluşturduğu kollarına ve bacağına bakınca kanın güzelliği karşısında nutkum bir daha tutuldu, kırmızı çok güzeldi,adam ağlayarak bana "s-seni geberticem oruspu" diye bağırınca kan dolu ağzımla kahkaha atıp neşteri elimle sıktım ve elimin içinden kan damladığını fark edip kanın güzelligi karşısında kocaman gülümsediğim de, bir alkış sesi kulağıma ilişti bu ses kapıdan geliyordu kafamı kaldırdığım da kapının karşısında durmuş beni alkışlayan adamı gördüm...
Arkadaşlar biraz kısa oldu kusura bakmayın bu kitabı çok güzel kafamda senaryo ettim, soğuk aldığım için biraz az yazdım kusura bakmayın umarım begenmişsinizdir ya Allah bismillah...
LalalalalalalalalallalalalalallL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN SONU
ActionAbisinin pis işleri nedeniyle sürekli ölümden dönen kana aşık kız bir gün abisinin borcu yüzünden ona sahip olmak isterler bu sırada hayatına giren 3 kişi ile hayatı değişir Ben elifim Ben katilim Ben masumum Ben kana aşığım Ben yiğidim Ben ölüm...