Şu anda barda oturmuş belki 15. İçkimi yudumluyordum. Buraya ilk geldiğimizde bizi kısa siyah saçlı, mavi gözlü, yüzünde benim gibi fakat fazla belli etmeyen çilleri, fındık burnu ve pembeye çarpan mini elbisesiyle karşılamıştı ve şu anda yiğidin yanına oturmuş elini bacağına koymuş gülerek birsey konuşuyorlardı. İçimde bir his vardı böyle onları öyle görünce kalbim sıkışıyor midem sürekli içki istiyor, kafamın şantelleri atıyordu. Off niye böyle hissediyordum şimdi daren gelecekti ve belko onunla yatak odasında birliktelik yaşayacaktım ama niye böyle hissediyordum hiç bilmiyordum. O sırada içeriye beklediğim adam geldi üstüne her zamanki gibi hatta Arda ile aynı giyinmişti beyaz geniş gömlek siyah geniş pantolonunu giymiş boynuna ve bileğine herzamanki gibi zincir takmıştı. Gülümseyerek ona el salladığım da bana doğru gelmeye başladı.
Geldi beni yanağımdan öptü oturduğum yere oturdu ve beni bir bacağına oturttu. Bunu hep yapardı, eteğim fazla yukarıya çıkmıştı kalça çizgimdeydi ama bunu dert etmedim. Daren elini çıplak bacağıma koydu ve okşamaya başladı "Çok seksi olmuşsun herzamanki gibi" diye erkeksi ve kışkırtıcı sesiyle. O sırada gözüm yiğide takıldı o ise dona kalmış bir vaziyette bize baktığını gördüm. Gözleri gözlerimi bulunca ona göz kırptım ve elimi darenin heybetli kaslarında gezdirmeye başladığımda, yigid bana acı çekerek bakıyordu neden böyle bakıyordu ki diye düşündüm.
Yiğidin dilinden
Şu anda ne yapıyordum biliyormusunuz yıllar önce tecavüze uğradığı ve 5 yaşında abisi tarafından unutma hapı verildiği için onun etkisinde kalıp onu unutan eski sevgilimin bir adamla yiyişmesini izliyordum. Çok acı çekiyordum o ona her dokunduğunda daha da canım yanıyordu. Bundan 1 yıl önce elif ile sevgiliydik ama daha sonra kaçırıldığı 4 kişi tarafından tecavüz edildiği ve ona narkoz falan hiç bir uyuşturucu ilacı vermeden ameliyata sokulduğu, diri diri kesildiği ve daha 5 yaşındayken abisi tarafından unutma hapı verilen sevgilisi 1 yıl önce tekrardan herseyi unutmuştu. Bir hastalığı vardı unutma hastalığı bir seyleri tek tek unutmuyordu bir kerede her seyi siliyordu bunu iyileşmesi icin ona iyi gelen birileri olmalıydı. yağız bunun için yıllarca kendini suçlamıştı. Bu güne kadar duyduğuma göre elifin tek gecelik ilişkileri olmuştu baya bi ama bu sefer sevdiği kadın önünde bir adamlaydı. o teklifi kabul etmemişti çünkü elifin bu gece o elması bakacağını biliyordu hemde çok iyi biliyordu ama ona karışmayacaktı çünkü elifin onu çalmayacağını adı gibi biliyordu. Zamanı gelince ona o elması kendi elleriyle verecekti tabi o gün elif ondan nefret etmezse...
Elifin ağzından
Şu anda tam zamanı olduğunu düşündüm ve darene tuvalete gideceğimi söyleyip karanlık koridora girdim. Karanlık koridor beni sanki icine çekiyordu sessiz bir şekilde yürüyordum ama Bi anda Bi kapının önünde sesler gelmeye başladı hayır ama ne oluyordu. Aralık kapıdan içeriye bakınca içeride bir kadın gördüm. Elması almaya çalışıyordu. Buna izin veremezdim içeriye girdim kadının arkasından dolandım ve kadının eline tekme atıp elması yere düşürmesini sağladım. Zaten elmas kolay kolay kırılmazdı bunu biliyordum. Kadın hemen arkasını döndü ve bana yumruk atmaya yentendiğinde kolunu tuttum. Diğer koluyla atmaya çalıştığında bu sefer diğer elimle engelledim. Bu sefer darbe alttan dizime gelmişti, mecburen ellerini bıraktım. Kadın gülerek bir yumruğunuda yüzüme indirdi. Aldığım darbe ile duvara yapıştım, Kadın bu sefer duvardan zıplayarak yüzüme tekmeyi indirecekken ayağına vurdum, bu şekilde duvardan yere inmesini sağladım hiç beklemeden yüzüne yumruğumu indirip dizine tekmeyi indirdim. Koşarak elması aldım çantama attım, bu sırada Kadın koluna birsey konuştu ve gülerek bana doğru yürümeye başladı.
"Ah küçük kız o elması bana ver" diye tısladı bu ses bana tanıdık geliyordu çok tanıdık. O sırada içeriye bir sürü adamlar girdi ellerinde cihazlarla ben bunlar yiğidin adamları sanırken onlar şok cihazını üzerime tuttu tam kaçacakken adam şok cihazını üzerime sıkmıştı bile sonra titreme geldi sonrası koca bir karanlık. Dediğim gibi karanlık beni içine çekmişti...
Ardanın dilinden
Şu anda ne mi oluyordu koskoca barımız yanıyordu. Ve elif ortada yoktu Yağız sinir krizi geçirirken yigid bir o tarafa bir bu tarafa gidip hem ağlayıp hemde birileriyle konuşup küfür yağdırıyor du ben ise duvarın köşesinde oturmuş sessizce ağlıyor etrafı izliyordum herkes dışarıdaydı ama o yoktu...
Yarım saat önce:
Biz yağız ile dışarıda bira yudumlarken ve konuşurken Bi anda Yiğit bizi aradı ve elifin ortalıkta olmadığını söyledi. Yagizin telaşlanacağını bildiğim için ona iki dakka arkada bir telefon konuşması yapacağımı söyleyip arka duvara gittim. Ve adamları arayıp onlara elifin kaybolduğunu ve hemen heryeri arayacaklarını tembihledim ve arka kapıdan içeriye gittim. Bu sırada bir kızın ağlama sesi geliyordu elif sanıp koşarken bu sesin tuvaletten geldiğini anladım kapıyı tıkladığımda içeriden başka kız sesi gelince nefesimi verdim ve başka yerlere bakmaya gittim. 10 dakka sonra salondan endişeli sesler gelmeye başladı bağırışlar falan hemen oraya koştuğumda bir kızın üzerinde bombalarla durduğunu gördüm yiğitler kızı Tembihlerken ben elifi koşarak aramaya koyuldum daha sonra birinin beni kolumdan tutup dışarıya çekişi ve patlama sesi heryer patlaşmıştı. Herkes şükür ki dışarıdaydı ama elif elif yoktu o sırada yagizin endişeli sesi duyuldu "elif elif yok elifff" diye tüm şehiri inletecek şekilde bağırması sinir krizi geçirip içeriye girmeye çalışması, yiğidin ağlaması bütün adamlara bağırıp onlara heryeri aramlarını söyleyip bağırması...
elif yoktu elif yoksa bizde yoktuk bizim hayatımız karanlıktan ibaretti ama elif minik bir el feneri gibi hayatımızı aydınlatmıştı, bizde o ışıktan yararlanıp hayatta kalmıştık. Ama şimdi o ışıkta sönmüştü bizim yaşamamız için Bi sebep yoktu biz eksiktik nasıl ay olmadan yıldızlar, yıldızlar olmadan ay eksik kalıyorsa bizde eksik kalıyorduk ya şimdi elifi bulacaktık ya da bütün dünyayı yakıp kendimizi de o ateşe atacaktık...
2 gün sonra
2 gündür elif yoktu ve biz parçalara ayrılmıştık ta ki elifin annesinin yaşadığını öğrenene kadar...
Evet bölüm nasıldı canlarım ben heyecandan ölüp ölüp dirildim resmen umarım beğenirsiniz yaa hala kitabın etkisindeyim neyse ya Allah bismillah
Elif nerde sizce?
Sizce o kadın kimdi ?
Elifin annesi yaşıyorsa o zaman o mezardaki kişi kimdi?
Elifin annesi ölmemişse babası suçsuz muydu?
HEPSİNİN CEVABI DİĞER BÖLÜMDE
neys aboubakar nehir kaçak byy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN SONU
ActionAbisinin pis işleri nedeniyle sürekli ölümden dönen kana aşık kız bir gün abisinin borcu yüzünden ona sahip olmak isterler bu sırada hayatına giren 3 kişi ile hayatı değişir Ben elifim Ben katilim Ben masumum Ben kana aşığım Ben yiğidim Ben ölüm...