4. bölüm

14 3 1
                                    

Arkadaşlar bu bölümde baya heyecanlanacağınızdan eminim.

Yeni karakterler gelecek ve büyük aksiyon aşk bölümleri yaşanacak

Yorum yapıp yıldız tuşuna basarsanız sevinirim.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Gözümü açtığımda bir odada yumuşak yatak olduğunu düşündüğüm yerde uzanıyordum. Elimi başıma götürüp sıvazlayacağım sırada başımda bir bez hissettiğimde yüzümü buruşturup uzandığım yerden doğruldum. Gördüğüm şey; yağız yanımda kafasını yatağa yaslayıp uyuyordu. Arda ise.. ayaklarımın dipinde bir doksan camış gibi uzanmış ağzı açık bir şekilde yatıyordu. Onun bu haline güldüğüm sırada başımın ağrısıyla kafamı yastığa geri gömdüm. O sırada içeriye elinde tepsi ile Yiğit girdi. Beni gördüğü gibi hemen tepsiyi masaya bıraktı ve yanıma geldi.

"Ah uyanmışsın iyi misin" diyip yastığımı düzeltti ona şaşkınca bakakaldım çünkü saçları birbirine karışmış gözleri kıpkırmızı Bi şekilde karşımda duruyordu.

"İyiyim de ben kaç saattir uyuyorum acaba" diye başımı sıvazlamaya başladım. "Çok değil ya 11 saattir uyuyorsun başın ağırıyor mu?" Ben ona şaşkınca bakarken o bana merakle bakıyordu. Ben 11 saattir uyumuşmuydum ya "yok iyi şuan" başımdan bahsederek turuncuya vuran saçlarımı elimle düzelttim bu sırada Yiğit ayağıya kalktı ve çorba kasesini alarak yanıma getirdi. Ben ondan almak için elimi uzatmışken o kaseyi geri çekti "ben yerim" diye bi daha uzandığımda Bi daha geri çekti "ben yediririm" allahım şu an öyle bir konuşuyordu ki karşımda sanki küçük masum bir çocuk gibiydi. Pes ederek kendimi ona teslim ettim.

Kaşığı aldı üfledi içirdi ben de ağzımı açarak ona izin verdim ben kasemi bitirene kadar böyle devam etti. Ben kasemi bitirince Yiğit peçeteyle ağzımı sildi hadi ama ben küçük çocuk değilim tam ağzımı açıp itiraz edecektim Ki kaseyi alıp ayağıya kalktı ve odayı terk etti ve sırıtıyor du gözümden kaçmadı. O sırada yağız yanımda homurdanarak uyandığında gözleri hemen bana kaydı. Sonra tekrar yatacakken tekrar kalktı bu sefer hemen bana baktı. Telaşla konuştu "iyi misin" diye konuştu "evet" diye cevap verdim kafasını sallayarak yerden kalktı ve elini yüzünü yıkamak olsa gerek odadan çıktı. Bense kafamı yastığa koyup tavanı izlemeye başladım.

Kaç dakka öyle kaldım bilmiyorum ama sonra aynı anda Yiğit sonra yağız odaya girdi. Yağız bana gülümsedi ve karşımdaki ikili koltuğa oturdu. Yiğit bana kısa bir bakış atıp oda yanına oturdu ve kollarını kanepenin başlığına yaydı iki yana. O sırada yağız kalktı ve ardanın yanına gidip ona tokat attı hemde öyle Bi attı ki sesi odada yankılandı. Yağız sırıtarak koltuğa geri otururken

Arda "ha hı uyandı mı" diye sorunca gülmekten kendimi alıkoymadım.

Yağız gülerek konuştu "He uyandı kardeşim ama sen maşallah kış uykusuna yatmış ayı gibi camış misali uyudun" diye konuşunca bu sefer sesli güldüm benimle birlikte yağız da gülmeye başladı.

Arda "napiyon kardeşim o tokat nedir olm yemin ederim rüyamda kızla yiyişirken Bi an abisi bizi yakaladı da bana tokadı çarptı diye ödüm g@tüme karıştı lan senin tokadını Osmanlılar görse 'ya habibi g@tümüzde b@k kalmadı' diye protesto başlatılar bu tokata 'mülteci' diye bağırırlar yemin ederim" diye konuşunca gülmeden duramadım. Yağız ise kahkahalarla gülüyordu.

GECENİN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin