4. bölüm

647 28 31
                                    

Sonuçlar açıklanmıştı katsuki adındaki bir çocukla birincilikteydim
Sanırım bu en iyi sonuctu ha hologramdaki all might 1/A sınıfına gideceğimi soyledi çok geçmeden izukudan bir mesaj aldım hangi sınıfa gidecrgimi soruyordu ona söylediğimde onunda benle aynı sınıfta olduğu ortaya çıktı mutluydum umarım güzel bir yıl geçerdi

Okulun ilk günü hemen duşa girdim kendimi dinç hissediyordum UA formami giymek için hızlıca kurulandim forma etekliydi ve biraz kısa çok aldırmadan giydim gömlegin düğmeleri göğüslerimden dolayı zorlanıyordu saçlarımı salık bıraktım hafif bir glos sürüp kahvaltı için mutfağa indim biraz mısır gevreği ve sütü kâseye döküp yemeye başladım artık evden cikabilirdim çıkmadan mianin ihtiyaclarinida karşılayıp çıkmıştım. Kapının önünde babamın şoförü duruyordu bugün beni okula bırakmak için hızlıca arabaya bindim. Yolculuk boyunca sosyal medya hesaplarımı kontrol ettim. Sonunda okula varmıştık büyük UA lisesine burdan mezun olunca bir kahraman olacaktım düşüncesi bile beni heyecanlandırdı.

KB

Sınav sonuçları eve posta olarak geldi odama çıkıp holagram kutusunu açtım all might hologramı sınavı birincilikle bitirdiğimi söyledi evet bir numara bendim. Daha sonra tekrar konuşmaya baslayinca hologramdaki kişi EVET o kız benimle aynı yapmıştı. İlk defa birisi benim dengimdeydi bu beni kızdırdı evet ama o kişi sen olunca. Benim kaderim olduğuna daha çok ikna olmuştum benim için mükemmel olan kişiydin. Bu artık doğrulanmıştı.

Okulun lanet ilk günü ne boktan kişilerle aynı sınıfta olacağını sorgulamiyordu yine hepsini geçecekti bir numara olmak için.

Y/n

Okula geldim sınıfımı bulmak için üst sınıflardan birkaç kişiye sordum. Hepsi memnuniyetle bana yolu tarif ettiler ve bişeye ihtiyacım olursa onlara gelmemi falan filan teşekkür edip sınıfıma doğru ilerledim. Ow galiba biraz geç kalmıştım herkes yerlerinde ve öğretmende yeni gelmiş gibi görünüyordu. Sınıfa girdiğimde tüm gözler üzerimdeydi erkeklerin çoğu ağzının suyunu akıtarak bakarken tanıdık figürler gördüm onlara gülümseme gönderip. Senseiye doğru baktım midemi bulandıran yüzündeki kızarıklıkları gördüm bir öğretmen öğrencisine böyle bakmamali değilmi bu başıma sıkça gelen biseydi bana rüşvet vermek isteyen öğretmenler notlar karşılığında. Kötü düsünmemeliydim yanlış anlıyor olabilirdim değilmi? Kafamdaki düşüncelerden kurtulup

Yn:Geç kaldığım için üzgünüm sınıfı bulmam uzun sürdü

Dedim bir tebessümle

Aizawa

İçeri gelen bir öğrenci olmalıydı tanrım ilk günden kim geç kalır kafami çevirip kapıya baktım kapıda daha önce hiç görmediğim güzellikte bir öğrenci vardı yüzümün isindigini hissettim ne yapıyordum ben o bir öğrenci yüzümdeki kızarıklığı görmüş olacakki yüzünü eksitti. Kız etrafa göz attı yüzüne bir tebessüm yerleştirip özür diledi. Elimle geçmesini işaret ettim.


Yn

Boş olan tek yer daha önce gördüğüm sarışının önündeki sıraydı(görünmez kız yok evet kshskens)
Sınıftaki tek ses ayakkabılarımın topuk sesleriydi. Çocuğa bir gülümseme atıp yerime oturdum umarım yeni arkadaşlarım olur senseinin tekrar bana baktığını gördüm ahh rahatsız edici gerçekten.

KB

SİKİM benimle aynı sınıftaydı onu bu sınıftaki fazlalıklardan korumam gerekecekti sonuçta benim olana dokunmalarina izin veremezdim değilmi? Her zerresine dokunmak istiyorum her zerresi benim buna hakkım var bir numara için en iyisi onu kendime bağlamaliydim sonra benden uzaklaşmayacak. Her zaman yanımda olacaktı mükemmel çift mükemmel kahramanlar. Heryerde bizi öven insanlar hayranlar tarafından çevrelenmiş bir şekilde güzle yn mı herkese benim oldugunu ispatlayan bir öpücük boynunu çevreleyen hıçkırıklar ve morluklar hepsi benim tarafımdan gerçekleşecekti.
    
Yn

Yandere Katsuki x Okuyucu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin