3.bölüm

644 28 14
                                    

KB

Aptal deku ve y/n sarılıyordu adını bile o ezikten öğrenmiştim hemen arkalarında oturuyordum o pis elleriyle ne yaptığını sanıyordu sana sarılıyor haa.

Yn

Arkamdaki bakışları hissetmeden edemedim izukuyla sarılmayı bıraktıktan sonra arkamı döndüm ve ormanda gördüğüm çocuktu izukuya öldürücü bakışlar atıyordu. Zavallı brokoli çocukluk arkadaşımı bulduğum için kendimi şanslı hissediyordum. Sarışınla göz teması kurduk ona bir gülümseme gösterdim
Anında tepeden tırnağa kıpkırmızı kesilmişti kıkırdayıp önüme geri döndüm.

KB

Ne yaptığını sanıyor bana kalp krizi geçirtmek ve evet az kalsın başarıyordu güzel parlak gülümsemesi onu çalmak istememe neden oluyordu tehlikeli sularda yüzüyordun. Başka kime böyle gülümseyecektin.Bunu yapacağını bile düşünmek beni deli ediyordu

Sınav kuralları açıklanırken lanet deku mırıldanıp durdu inek dört göz onu herkesin içinde uyararak rezil etti pfft sınav basliyacakti seni aklından çıkarması gerekiyordu

Yn

Sınav başlamak üzereydi herkes tanıdıklarınlan uzaklara yerleştirilmişti beklenilen şekilde.

Sınav başlamıştı koşmaya başladım altından bir sarmaşık fırladı beni onunla beraberinde havaya kaldırdı hızlıca robotlara uçtum onları sarmasikla hemen hepsini sardım ve parçaladım vaycanina bu çok kolaydı devam ettin baya puan aldığına emindin bir çocuğun robotun altında kaldığını gördün robotun ağırlığını kaldiramiyordu hemen çocuğun yanına gittin toprağa emir verip robotu kaldırdın çocuğun bacağı ezilmisti bana melek görmüş gibi bakıyordu siyah saçları ve kırmızı gözleri.Keskin köpek balığı dişleri vardı. Çocuğun yanına oturdun tuhaflıginda yeni bir gelişme vardı iyileştirme çok deneyimin yoktu bı kaç yaralı hayvan dışında. Ama denemeye değerdi çocuğun bacağı kötü durumdaydı çocuğu yere uzanması için elini başının arkasına koydun yavaşça yatirdin ne yapacağını izlerken ellerin beyaz bı ışık huzmesiyle parlamaya başladı çocuğun tüm vücudu parlmaya başladı herkes dikkatini size veriyordu ufak bir melodi mırıldanarak tuhafliginizi harekete geçirdiniz çocuk kısa süre içerisinde tüm vücudundaki her ezikten ve çürükten kurtulmuştu yeni gibi olmuştu sen şarkını bitirdiğinde herkesin seni dinlediğini fark ettin gözetmenin bile.

Kirishima

Vay canına o bir melekti gerçekten oyuncak bebek gibi mükemmel. Hiç kusuru yoktu ağrıyan bacağımı güzelce iyileştirmisti gerçek melek..

Yn

Sınavın bittiğine dair alarm çaldı yavaşça ayağa kalktım elimi çocuğa uzattım elimi nazikce tuttu ayağa kalmasına yardım ettim el sallayıp alanı terk ettim iyi yaptığımı düşünüyorum bian önce eve gitmek istiyordum kapıda tekrar izukuyu gördüm bana doğru yaklaştı. Eskisinden buyana artık daha kasliydi
Boyu benden uzundu vay canına eskiden ondan uzundum haa eminim uzamak için daha çok yolu var sonuçta büyüyoruz. İletsimde kalmak istediğini söyledi ona numaramı ve sosyal medya hesaplarımı verdim bu iyi olmalı demi?...

Bölüm sonu


Yandere Katsuki x Okuyucu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin