/
ertesi gün olmuştu dün güzelce eğelenmiştin. Tom'un senin dısarı çıkmana izin vermesine şaşırmıştın ona bu konuda minnettardın. Bugün yanına shoto veya izuku gelecekti sana ne yapacakları ve ne yaptıracakları belli değildi.Korkmuyor değildin umarım katsuki seni bu pikopatların elinden kurtarır gerçi katsukide onlardan farklı değildi ama onu seviyordun sadece senı korumak istiyordu değilmi başka bir açıklaması olamazdı.Şuan akşam sularıydı tüm günü oyalanarak geçirmistin televizyonu açtın heryerde senin kayıp olğun haberleri dolaşıyordu. Birdakika NE katsuki ağlıyormuydu belli etmemeye çalışsada belliydi koca katsuki bakugou sevgilisi kaybolduğu icin ağlıyordu yaptığı şeyler affedilemez ama onu seviyordun elinde değildi senin yokluğunu farkedince ne hallere düştü sadece tahmin edebilirdin.
Diye düşünürken kapının açılmasıyla düşüncelerinden sıyrıldın içeri gelen tom'du
tom: Efendim size verdiğim kyafetleri giymelisiniz todoroki-san ve midoriya-san sizi bir yere götüreceklerini söylediler
Tom
ah o lanet adamlar onlardan nefret ediyorum neden sadece benim olmuyorsun yn.Seni en mutlu insan yaparım sadece benim yaparım benden aşkasına bakamazsın ve o muhteşem vücudunla bu elbise ah seni görmek için sabırsızlanıyorum...
-----
yn
Tom'un elindeki elbiseye baktım kırmızı ve kıvrımlarımı ve gğöğüs dekoltemi öne çıkaracak bir elbiseydi pahalı görünüyor hayatım boyunca çok fazla pahalı elbise ve kyafetler giydim. Bunlar benim için fazla sıradan geliyordu ancak bu elbisenin güzelliği inkar edilemezdi demek beni evden çıkaracaklar ha bunu kullanabilirim onlara biraz iyi davranıp kandırabilirim değilmi katsukinin beni bulması için bir işaret gönderebilirim ve sonra özgürüm onlara iyi davranmak zor olsada bu fırsatı kaçıramam
***********************************************************************************************
Katsuki Bakugou Pov
evde bekliyordum yn'ın simdiye gelmesi gerekiyordu ama gelmedi bekledim aramalarıma cevap vermedi lanet olsun menajeride ona ulaşamıyor ne oldu bu kıza nere gitti aklımı kaçırmak üzereyim onu aramaya çıktım yok yok yok yok hiçbir yerde yok tüm japonya ayağa kalktı senin kayıp olduğun duyulunca heryer arnıyo ama YOKSUN nerdesin yalvarırım bana bir işaret gönder yn. Şüphelendiğim iki kişi vardı ancak onlarda seni arıyorlardı belkide numara yapıyorlardı seni bulucam yn sen bana aitsin unututmamalısın seni ne olursa olsun bulucam.
***********************************************************************************************
Yn: peki tom dışarı çıkabiirsin bende hazırlanmalıyım değilmi
dedim gülümsedim oda gülümseyip odadan çıktı elbiseyi giyindim içeme giydiğim kırmızı dantelli iç çamaşırı tanrım sadece aşırı müstehçen iç çamaşırları vardı hiç normal birşey yoktu bu geceyi tecavüze uğramadan atlatmam gerekiyor ama elbise bunu zorlaştırcak ipli göğüs dekoltesi fazla bacak gösteren yırtmacı dar olması vücud hatlarımı güzelce öne çıkarıyordu.Giydiğin topuklu ayakkabılar uzun olan boyunu arttırıyordu ama asla o dev adamlara yetisemezdin lisedeyken neredeyse aynı boyda oldugun adamlar suan boyları sana çok uzak kahraman lmak fizilerini gerçekten geliştirmişti uzun kalçana gelen saçlarını ellerini şıklatarak güzel bukleler haline getirdin tom'un bügün kullanmam gereken makyaj malzemelerine baktım kırmızı ruj dolgun dudaklarıma guzelce surdum gözlerimi öne çıkaran bir makyaj yaptım ve bitirdim aynaya baktım amanın çok güzel görünüyordum suan etkileyemeyeceğim bir insan olamazdı önümde insanlar herzaman bana guzel oldugumu soyler buna alıstım ancak en guzel halımı görmek bana özgüvenden başka birşey getirmiyor onları oyunuma getirmek için iyi oynamalıyım burdan kaçıcam onlar pro hero olsada benimde hala güçlerim var doğa benim emrimde sadece bu evden uzaklaşmalıyım başarıcam.
yn: tom gidebiliriz işim bitti
odadan cıktıgımda tüm yüzü kıpkırmızı olmustu buna kıkırdadım
Tom: t-tabi efendim elimi tutun size eşlik edicem
bu ev oldukca buyuk bır evdı ve suan japonyanın neresınde oldugumuzu bıle bılmıyordum herseyı benden saklamıslardı bunları uzun zaman önce planlamıs olmaları en mutemel olanıydı tom'un elini tuttum hala kızarıyordu beni merdivenlerden indirdi biyerden daha dondugumuzde dev bır salon karsımızdaydı benı hala gormemıse benzıyolardı merdıvenlerden assagıda olan onlara baktım ikiside şık giyinmişlerdi merdivenlerın basına geldım benı farketmıslerdı ikiside gözleri açlıkla bakıyorlardı ah naneyi yedim değilmi
shoto
yn merdıvenlerin basında tum ıhtısamıyla duruyordu sana karsı daha fazla dayanamıyorum yn bu gece benım olacaksın benim güzel bebeğim
izuku
yn merdivenlerin başında cok güzel ona seçtiğim elbise müthiş görünüyor bu gece benım olmalıydın ancak todorokıye kaybettım yınede benım olacaksın yn ondan en kısa surede kurtululucam sadece ikimiz olucaz benim değerlim sadece SEN VE BEN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere Katsuki x Okuyucu
FanfictionKatsuki bakugou onu ilk gördüğünden beri aklından çıkarmıyordu herşeyiyle mükemmel olan kıza olan duyguları gittikçe sağlıksızlasıyordu bunun farkına vardığında artık çok geçti...