Sötétség . Mindenhol sötétség. Csak futok de nem tudom merre . Hogy hol vagyok arról fogalmam sincs . Rohanok és rohanok majd meglátok egy fehér kijáratot. Magával ragad viszont én elkezdek zuhanni a végtelenségbe . Ordítok de persze senki sem hallja meg .
Aztán már felhagyok az ordítással és rémülten kelek fel az ágyban .Egy újabb rémálom . Verejtéktől folyva kimászok a takaró alól és felveszem a maszkom . Lemegyek a konyhába mivel jól esne egy pohár víz.
Levánszorgok halkan a lépcsőn hogy Ash és a többiek ne keljenek fel .Mikor leérek csodálkozva meglátok egy Larry-t aki a konyhaasztalnál ír valamijen noteszbe egy kis lámpa társaságában .
-Hát te ? Mit írsz? -kérdezem tőle miközben észrevehetetlenül a háta mögé settenkedek .
A srác csak meg ilyed de, annyira hogy majdnem leesik a székéről is.
-Sal ! Basszus , a szívbajt hoztad rám!
Én mit sem törődve a sráccal elveszem az asztalról a füzetet és megnézem. Egy gyönyörű rajz fogad , viszont azon a rajzon én vagyok . Larry megszeppenve és enyhe pírral az arcán, kapja ki a kezemből a noteszt .
-Ez magán tulajdon ! - szorongatja a tárgyat miközben azt próbálja tettetni hogy beduzzogott .
Én csak megrázom a fejem hogy kitérjek gondolataimból és vállat rántok . Odamegyek a csaphoz és engedek egy jó hideg pohár vizet amit egyhuzamban meg is iszok. Jól esik mit ne mondjak . Mostmár nem folyik rólam annyira a víz.
-Egyébként miért vagy itt lent ? -Kérdezem barátomat aki éppen vissza ült helyére.
- Mert az én szobám tele lett legyekkel mikor felkapcsoltam egy kisebb lámpát. Az ablak nyitva volt mivel meglehet ottbent dögleni olyan meleg van . Szúnyoghálóm meg nincs. -magyarázta Larry .
-Értem . És miért pont engem rajzolsz ? -kíváncsiskodtam felhúzott szemöldökkel amit ő nem látott a maszkom miatt.
-Hát ... Öhmm... Mert most ahoz volt kedvem . Miért baj az ha lerajzolom az egyik barátom? - mentegetőzött izzadva -
-Nekem aztán mindegy de, amúgy jól sikerült. Tök jó neked hogy emlékezetből is ilyen jól tudsz rajzolni.
-Köszi haver . -küldött egy mosolyt majd visszafordult füzetkéjéhez .
Úgy döntöttem lent maradok mivel már nem hiszem hogy vissza tudnék aludni. Ahogy látom az óra már ötöt mutat szóval úgy sem hagyok ki olyan sok alvást. Odahúztam mellé egy széket és néztem ahogy alkot . Most éppen a gitárját rajzolta amit egyik nap még én dekoráltam ki . Rajzolt mellé egy cd-t is amin az egyik kedvenc Sality Falls száma van rajta .
- Sal . Emlékszel amikor annyira ráztad a fejed erre a számra hogy leesett a maszkod? Akkor miért sírtál?- Állt meg a rajzolásban Larry -
-Mert...mert te nem fordultál el...
- Miért kellett volna elfordulnom? -mosolygott baratom -
-Hát az arcom miatt ... Hisz olyan ronda ...
-Sally Fisher . Ha mégegyszer ilyet mondasz esküszöm én magam mutatlak be a tükörnek .
Istenem ilyenkor olyan jó fej és aranyos... Vagyis kedves...
Én Larry szavaira csak elmosolyodtam és úgy éreztem megint sírni fogok de, most sikerült visszatartanok könnyeimet .
- Köszönöm Larry . Köszönöm.
-Ez alap haver -kócolta össze hajamat .
Már el telt egy óra és még mindig itt vagyunk a konyhában . Most éppen én alkotok ugyanis Larry rá vett hogy rajzoljak valamit . Úgy döntöttem hogy Gizmót próbálom meg emlékezetből .
Mikor úgy éreztem kész odatettem Larry elé.-Hallod Sal ez nagyon jó. Tök aranyos és még élethű is . -dicsérte meg rajzomat .
-Köszi.-mosolyogtam rá viszont ezt félbeszakította egy ásítás . Lehet még is jól jött volna az az egy óra alvás.
-Ha álmos vagy felmehetsz aludni. Tudom hogy általában ilyenkor kelsz , fasz se tudja miért amikor nyár van de, egy napon talán aludhatnál többet is.
-Kezdett el beszélni barátom és közben a füzetet csukta be .-Lehet igazad van . Tényleg szokásom hogy korán kelek . Te nem jössz vissza aludni?
- Nem . -sóhajtott egy nagyot - Már napok óta nem alszok valami miatt . Mindegy is . Menj ha te álmos vagy .
Nem kérdeztem rá a dologra , inkább úgy tettem ahogy mondta és felmentem .
Levettem maszkomat a szobámba és bevetettem magam az ágyamba . Gizmo mellém feküdt és végül így nyomott el az álom.
___________Hamarosan folytatom_______
Halii ! Igeen ,most egy Sally x Larry könyvel jöttem amit egy álmom inspirált szooval jah . Ezt a könyvet már biztos befejezem és rendszeresen írom majd mivel ez most egyrészt nagyon tetszik és másrészt rohadt sok ötletem van egy jó pár részig szooval remélem nektek is tetszeni fog. Readásul aki nem ismeri a Sally face nevű játékot annak sem lesz nagy probléma ugyanis ez a story max addig kapcsolódik a játékhoz amíg Sal és a csapat össze nem költözik úgyhogy ja ennyi. Na jó éjt/ jó reggelt vagy mit tudom én ki éppen mikor olvassa xd.
Kacsák legyenek veletek 🦆❤️K.T__
YOU ARE READING
A szekrény ajtó mögött
FanfictionMi baj lehet abból ha egy csapat tini 5 perc menyországot játszik? Sokminden . Sal hirtelen szorosabb érzelmek ragadják meg egyik barátja iránt amit először helytelennek talál de, rájön hogy nem minden ember egyforma és normális. Fontos : A storynak...