Ébresztőm csörög én pedig kinyomom . Kikászálódok az ágyamból , felveszem a maszkom és lemegyek a konyhába reggeliért . Most viszont nem voltam egyedül ugyanis Ash éppen kávét töltött magának . elméletileg ma hamarabb kell munkába mennie mivel tegnap elkésett .
-Jó reggelt Ash .
-Jó reggelt Sal -mosolyog rám mint aki nem is most kelt . Komolyan mondom hogy tud ilyen jól kinézni úgy hogy valószínűleg most kelt? Nekem olyan a fejem mint akit most rángattak ki a sírjából .
Odamegyek a szekrényhez és előveszek egy tányérat . Ismét beleöntöm a napi műzli adagom és a tejet . Kiveszem a kanalat a fiókból és nekilátok reggelimnek . Eközben Ashley felment a szobájába átöltözni és készülődni .
Miután megreggeliztem felmentem a szobámba átöltözni és utána úgy döntöttem sétálok kicsit .
A nap többi része csak videóhátékozással telt majd haza ért Todd és Ashley 8 óra tájékán és Larry-vel segítettünk nekik összekészülődni a partyhoz.
Lehoztam a párnámat és egy vékonyabb lepedőt is . A kanapét kihúztuk hogy kényelmesen elférjünk rajta , végül leültünk mind a négyen és elkezdtük a társast .
-Larry Larry . Nem áll jól a szénád . Mindjárt utolérlek . -vigyorgok rá gonoszan amit szerintem anélkül is tud hogy látná az arcom .
-Azt te csak hiszed ugyanis most én jövök. -vág vissza és húz egy Activity lapot . Most úgy látom rajzolnia kell readásul hat pontot kap . Nemár , ez sima ügy lesz így neki .
Larry csak vigyorog és megfordítja a homokórát ami gyorsan pörög. Csak rajzol és rajzol .
Egyre jobban hasonlít egy erdőre-Fa !-kiabálja be Ash .
-Erdő !-mondom én is egymás szavába vágva.Larry egy kentaúrt és egy kislányt is rajzol a fák közé. Egy hintót meg még három gyereket . Readásul egy oroszlán is ott van . Várjunk csak . Oroszlán, ruhásszekrény , négy gyerek , kentaúr . Ez olyan mint Narnia.
-Narnia !!-ordítom be a választ.
-Ott a pont ! -bólint boldogan Larry ugyanis még a homokóra nem járt le úgyhogy övé a pont.
-Faszom ! Mindjárt te nyersz. -mondtam duzzogva .
-Larry te tuti csalsz . Az ilyen játékokat mindig te nyereg meg . -szállt be hozzám Ash is .
-Nyugi van , még nincs minden vészve .
-Csillapított le minket Todd .Egy kör elteltével ismét Larry jött és most mutogatnia kelett .
Kihúzott egy kártyát a pakliból viszont mikor meglátta mi van rajta lefagyott a mosoly az arcáról .
-Én ezt nem játszom el ! Még úgy sem hogy hat pontos ! -jelentette ki tiltakozva a srác.
-Ne csináld már ezt . Nem lehet olyan rossz. Vagy talán veszíteni akarsz ? Itt vagyok még mindig a sarkodban .
-Mondom gonoszan Larry-nek amitől egyből meg jön a bátorsága szóval feláll a kanapéról és négykézláb áll . Miafasz ez mit húzott hat pontért?
Elkezdi a padlószőnyeget kapargatni unott arckifejezéssel ami nála csak annyit mond hogy menjen mindenki a pokolra . Komoly úgy csinál mint egy macska . AZAZ ! MACSKA !MACS- Üvolteném be de Ash a szavamba vág úgyhogy ő ordítja be a helyes megoldást.
Én belőlem kifakad a nevetés ugyanis Larry olyan bugyután néz ki macskát játszva hogy nem tudom megállni hogy ne nevessek .-Nevess csak . Legalább nyertem -kezd el gúnyolódni Larry .
Letette a bábuját a célba előhúzott egy vodkás üveget . Elpakolta az Activity-t és leült mellénk.
-Felelsz vagy mersz Ash?
-Hmm. Merek . Nem szeretek felelni .-ránt vállat a lány .
- igyál ebből a vodkából négy nagy kortyot . -mosolygott gonoszan a lányra .
Ash kivette a kezéből az üveget és mint akinek meg se kottyan, teljesítette a feladatot.
-A felelsz vagy mersz unalmas . Játszunk inkább hét perc a mennyországban-t . -Szólal meg Ash miután visszaadta az üveget Larry-nek .
-Nekem megfelel -egyez bele Todd és utána Larry is .
-Hát nekem is jó csak valaki magyarázzal el mi az. -vakargatom tarkómat zavaromban .
-Pörgetünk ezzel az üres piás üveggel és amelyik két személynél megáll azoknak be kell menniük az egyik szekrénybe .
-Magyarázza Todd a "játékot miközben arra a bizonyos üvegre mutat .Ash megforgatja az üveget és nálam áll meg . Ezekszerint nekem be kell valakivel mennem ... Dejó....
-Tegyük érdekesebbé . Kössük be Sal szemét egy kendővel . -vigyorog Ash . Most olyan furcsa . Biztos csak a pia miatt ilyen merész. Nem értek a vodkához de szerintem négy kortynál többet ivott Ash és az azért talán már meg tud neki ártani egy kissé.
Én csak nyelek egy nagyot és engedem hogy beköss a szemem. Minden sötét.
Annyit hallok csak hogy pörgetnek az üveggel és Ash káromkodik egyet majd valaki belök a szekrénybe egy másik személy kíséretével .
Én nem tudok megszólalni . Olyan fusztrált ez a helyzet. Aztán gondolatomból csak egy valami ránt ki . Egy csók. Olyan forró és heves . Engedek a kísértésnek és akárki is lehet az visszacsókolok amit élvez ugyanis érzem ahogy mosolyog. Bejutást kér számba amit én megengedek . Én is ugyanezt csinálom . A levegőhiány miatt elkell tőle válnom viszont ő ezt nem hagyja annyiban és a nyakamnak esik . Akárki legyen is az kurva jól csókol . Bár egyetlen sejtésem van ugyanis tudtommal itt senki sem meleg .
Szóval Ashley . Kurva jól csókolsz .Miközben nyakamat szívja ki aprót ráharam amire én felszisszenek.
-Ash ne . Ez meg fog látszani. -suttogom hogy senki se hallja meg viszont erre abbahagyja és kifut a szekrényből .Én lefagyok és konkrét földbegyökerezek .
Levenném a szemkötőt de nem merem .-Sal minden ok ? -kérdezi Todd a hangjából ítélve .
Hirtelen minden elvilágosul és a fejemen már nincs ami akadályozzon a látásban . Szememmel a kanapét pásztázom amine egy dohányzó Larry és egy éppen sört szürcsölgető Ash van . Olyan átlagosan néz ki . Mintha nem most smárolt volna le a szekrényben .-Szerintem aludjunk . Fáradt vagyok... -jelentem ki barátaimnak a hazugságot amire csak rábólintanak és mindenki elhelyezkedik a kanapén.
Gondolataimban csak a csók jár viszont eközben olyan mintha valaki égetné a tekintetével a hátam. Megfordulok de mindenki alszik . Lassan de biztosan én is lehunyom a szemem és elnyom az álom.
________hamarosan folytatom __________
Na hii ! Igeenn kezdenek beindulni a dolgok . Ti mit gondoltok? Szerintetek biztos Ash volt aki lesmárolta Sal-t ? ;)
❤️🦆
KAMU SEDANG MEMBACA
A szekrény ajtó mögött
Fiksi PenggemarMi baj lehet abból ha egy csapat tini 5 perc menyországot játszik? Sokminden . Sal hirtelen szorosabb érzelmek ragadják meg egyik barátja iránt amit először helytelennek talál de, rájön hogy nem minden ember egyforma és normális. Fontos : A storynak...