Arra keltem hogy Lisa éppen üvölt Larry-vel .-Minek kellett beállnotok ?! Ha ezt Sally apja megtudja tuti kicsinál téged!
Én nehezen de felálltam és Lisa rám nézett.
-Sal jól vagy ? -kérdezte a nő idegesen --Asszem igen. -fogtam a fejem fájlalva -Larry ilyet többet ne csináljunk inkább mert rohadtul fáj a fejem .
-Jó jó bocsi , de a te ötleted volt .
-Fiúk , szedjétek össze már magatokat! Gyertek le vacsorázni és térjünk végre nyugovóra.
Úgy tettünk ahogy Lisa mondott.
Kicsit vörös szemekkel leültünk az asztalhoz és apámtól kaptunk pár furcsa pillantást de szerencsére nem kérdezett semmit.Larry elment fürdeni én pedig addig telefonoztam. Eszenbe jutott a szekrényes incidens és egyszerűen nem ment ki a fejemből hogy hogyan tudta eddig ilyen jól titkolni Ash azt hogy szeret . Mivel aki így tud csókolni az gondolom nem csak szimpla játékból csinálja.
Gondoltaimból Larry rántott ki mikor be jött a szobába pizsamába .
Le ült mellém az ágyra és sóhajtott egy nagyot.
-Ez a nap egy kibaszott nagy szívás.
-Ahogy mondod.-bólintottam.
-Sal?
-Igen ?-néztem barátomra -
-Rá jöttél már ki volt veled a szekrénybe?-húzta perverz mosolyra a száját.
-Hát nem igazán... Van egy tippem .
-Ki az ? Na és jól csókolt? -folytatta kínos kérdéseit Larry -
-Larry nem fogok hazudni neked . Kibaszott jól csókolt.
-Tényleg ?-kérdezte kipirosodott arccal.
Bólintottam és a következő szó hallatán paradicsom vörös lettem .
-Köszi...
Miafasz ... Ugye csak viccel ?
-Ez csak egy vicc ugye ?-csúszott ki a számon a gondolatom .
Erre nem kaptam semmilyen választ. Kikerekedett szemekkel néztem Larryre aki tenyerébe temette arcát.
Nem tudom mi van velem de nem vagyok csalódott.. inkább meglepett .-Larry én....nem bánom hogy te voltál az ...
Ő csak nagy szemekkel nézett rám majd elkezdett felém közelíteni.Kicsatolta hátul a protézisem és levette rólam.
Forró ajkait az enyémre helyezte és szinte csak egy gondolat járt a fejemben .
-Ez zseniális -
Az sem érdekel hogy mindketten fiúk vagyunk. Ki nem szarja le már a mai világban hogy ki meleg és ki nem ?Visszacsókoltam és a nyelveink szinte már táncot jártak. Felém magasodott és óvatosan rá ült csípőmre .
Egy idő után rá tért a nyakamra és kiszívta több helyen is amire nekem egy kis hang jött ki a számon.-Larry mit csinálsz?-kérdeztem lihegve mikor pólóm alatt kezdett el taperolni -
-Most állíts le ha nem akarod . -mondta mély hangon egyenesen a szemembe nézve.
Én nem tudom miért de nem ellenkeztem . Csak sodródtam az árral .
Levette polómat és egyre több helyen kezdett csókolgatni amit én jól eső sóhalyokkal jeleztem hogy élvezem.
Ő is megvált a pólójától és a nadrágjától . Én már alapból boxerben voltam mivel csak abban tudok aludni.
Két kezemet csuklómnál fogva megszorította és az ágytámlánál tartotta hogy ne tudjak semmit se csinálni.
Már az alsómat akarta volna lehámozni rólam mikor kopogás nélkül Lisa benyitott.
Amilyen gyorsan kinyitotta, olyan gyorsan csukta is be az ajtót.
Mi Larryvel kipirult és kikerekedett szemekkel néztünk egymásra.
Gyorsan felkaptuk magunkra a ruhadarabokat és szégyenkezve de kinyitottuk az ajtót. Lisa gyorsan bejött hozzánk mielőtt apa még meg látta volna hogy tiszta vörösek vagyunk .-Ez mi az isten volt ? Larry ! Ezt most mivel magyarázod meg!? -kezdett el üvölteni fiával a nő .
- Anya baszki ! 19 éves vagyok! Sal meg 18 , had csináljuk már azt ami jól esik.-vágott vissza anyjának Larry .
Végülis igaza van ...
Lisa csak orrnyergét dörzsölve mondta hogy 'majd holnap megbeszéljük ' és kiment a szobából.
Larry csak rám nézett és kitört mindkettőnkből a nevetés . esküszöm nincs a földön még két olyan szerencsétlen mint mi ketten.
Visszafeküdtünk az ágyba és és átölelve őt próbáltam elaludni.
-Larry ? Mi most akkor ... Együtt vagyunk?..-suttogtam neki félveva sötétségben .
-Sal . Én lennék a világ legboldogabb embere ha az enyém lennél. Szóval...-vett egy mély levegőt - Lennél a barátom?
-Persze. -mondtam mosolyogva majd egy utolsó csókot arcára nyomva elaludtam a karjaiban.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A szekrény ajtó mögött
FanficMi baj lehet abból ha egy csapat tini 5 perc menyországot játszik? Sokminden . Sal hirtelen szorosabb érzelmek ragadják meg egyik barátja iránt amit először helytelennek talál de, rájön hogy nem minden ember egyforma és normális. Fontos : A storynak...