6.Valóság

66 1 2
                                    


Kipirult arccal keltem fel a kanapén.
Várjunk, miért vagyok a kanapén?!

Minden ami az előbb megtörtént velem , csak álom volt?-kezdtem el pánikolni és a levegőt egyre gyorsabban venni-

Faszom! De miért álmodtam ilyet? Larry a mostohatesvérem és readásul a legjobb barátom ! Mi az isten ütött belém? Readásul úgy ver a víz mintha most futottam volna le a maratont. 

Nehezen de kimásztam a többiek mellől és a mosdóba vettem utamat .Maszkomat kicsatolva és gatyámat letolva neki is láttam aminek kellett . Próbálok halk lenni de nem nagyon az erősségem . Nem szoktam ezt csinálni, csak nagyon ritkán . Lépteket hallok kintről szóval munkámat félbehagyva lihegve felhúzom alsómat és imádkozom hogy senki se jöjjön be a fürdőbe .

Az ajtó előtt meg áll valaki és megszólal amiből rá is jövök ki is az.

-Sal jól vagy haver ? Láttam ahogy berohantál a mosdóba . Nem néztél ki valami jól.

Jézusom . Eddig is ilyen kurva sexy hangja volt ? Vagy csak én vagyok rohadt kanos ? Esetleg mind a kettő? El sem hiszem hogy ilyeneken jár a fejem . Nehézkesen de próbálok valami olyasmit kidünnyögni hogy "nincs semmi bajom" de ez észrevehetően nem megy ugyanis túlságosan is gyorsan ver a szívem és alig kapok levegőt csupán a hangja hallatán is . Szóval most az lenne a legrosszabb ha bejönne.

-Nem vagyok hülye . Hallom a hangodon hogy szarul vagy . Bemehetek ?-kérdezi aggódva-

-NEM! -szólok kicsit erőteljesebben , aztán mikor rájövök hogy ez nem volt a legjobb hangnem kimagyarázom magam azzal hogy azt mondom nincsen rajtam a maszkom .

-Tesó , láttalak már maszk nélkül . Meg amúgy is tudom hogy hazudsz szóval bemegyek.-és ahogy ezeket kiejtette a száján benyitott .


Fasza ! Én a padlón fekszek tiszta vörösen és zihálva míg ő nagy szemekkel néz rám hogy mi a bajom. 

-Jézusom ! Úgy nézel ki mint akinek 49 fokos láza van ! Sal mit csináltál ?!-kezd el hangosabban beszélni és kérdésére majdnem kicsúszik minden a számon de , nincs elég erőm válaszolni . Tényleg fogalmam sincs mi bajom . A lenti dolgok miatt nem lehetnék ennyire szarul . Lehet igaza van Larry-nek és belázasodtam. 

Érzem ahogy felemel viszont már alig látok valamit . Karjaiban valahogy biztonságban érzem magam és semmire sem figyelve minden elsőtétül és elalszom.






Hii!Na igen rég volt már rész amiért bocsánatot is kérek ,főleg hogy egy llyen rövid szarságot hoztam viszont most rögtönöztem mivel drága Petrával kötöttünk egy eggyességet szóval minél előbb ki akartam tenni egy új részt dee ez most sajnos ilyen rövidre sikeredett . 

Ja és Erzsikém , SEGÍTSÉL ÍRNI PÉELESS MERT MEGPUSZTULOK ÉS AMÚGY IS ITT AZ ÚJ RÉSZ TE SZUTYOK XD

(btw nyugi nálam a szutyok jót jelent xd)

Na byee ! egy hét múlva remélhetőleg hozom az új részt ( vagy előbb).







A szekrény ajtó mögött Where stories live. Discover now