7 .Sajnálom?

74 5 2
                                    

Zuhanok , ismét . Sötét van és semmit sem látok . Egy kéz nyúl felém , mintha a menyországból jött volna . Felismerem ezt a kezet . Ez Larry é . Tele van karkötőkkel és köztük van az enyém is . Ott van rajta az a kis heg amit még kiskorában szerzett . Elmesélte a történetet hogy meg akart simogatni egy kis csivavát de a kutya beléharapott és azóta fél a csivaváktól .

Tudom , furcsa de én is félek a csivaváktól .

Óvatosan de megfogtam a kezét és kirántott a sötétségből .Ahogy sejtettem . Tényleg Larry az . Megfogta a csuklóm és fogalmam sincs hová de elrángatott . Fogalmam sincsen hol vagyunk . Erdőszerűségnek tűnik de mégsem az . Aztán megláttam a faházat . Felmásztunk rá és amint felértünk magához rántott . Megölelt és úgy szorított mint akit sosem akar elengedi. Hirtelen rázkódást érzek és elkezdünk zuhanni .

Lihegve kelek fel ismét és a melletem levő személyre nézek aki nem más mint Ash . Hirtelen nyakamba ugrik és megölel . Most realizálom csak hogy az ágyamban vagyok . Egyedül Ashley van itt . De mi történt ? A fürdőszobás dologra még emlékszem de utána sötétség . Csak ez az álom szerű valami van a fejemben .

-Sal úgy örülök hogy végre felkeltél . Egyszerűen nem tudtuk mi bajod van . Tegnap reggel óta csak alszol és mozgolódsz mint akinek rémálma van . Larry gyorsan felkeltett minket és mondtuk hogy mérjük meg a lázad de semmi sem volt . Te emlékszel valamire ?-magyaráz Ash gyorsan -

-Öhm ... A fürdőszobás incidens még megvan de utána képszakadás .

Szóval Larry segített... Ahh baszki nem hiszem el hogy csak rá tudok gondolni . Hisz itt van Asheley aki egy csodálatos lány . Őt kéne szeretnem . Hisz ... az a normális nem ?

De vajon ki mondja meg hogy mi a normális ? ...



22:06

Egész nap az ágyamba feküdtem . Gizmót simogattam és szinte csak ittam . Egyáltalán nincs étvágyam és hányingerem is van...

Ma mindenki bejött hozzám kivéve Larry .

Hiányolom de , miért?...

Miért nem jött be hozzám ?

Mindegy , inkább hagyom is . Nem szeretek azon gondolkodni , hisz nekem Ash-t kell szeretnem.

Cseppet sem hiányzik Larry.Asszem...

Kimászom az ágyamból ,és a zuhanyzóból és gyorsan lefürödtem . Igyekeztem visszamászni az ágyamba de megint az émelygés kergetett .Hirtelen Ash-t láttam meg ahogy rohan felém és elkap .

-Sal ! Miért nem mondtad hogy ki akarsz jönni? -dörzsölte orrnyergét a lány .

-Sajnálom,nem akartalak zaklatni emiatt.-ülök le az ágyamba nagynehezen-.

-Legközelebb szólj. Jóéjt .-mondta és megpuszilta a homlokom mivel nem volt rajtam maszk .

Lesokkolva ülök az ágyon és nézem az üres szobám. Ezekszerint tényleg ő volt bent a szekrénybe. Biztos. Ez száz százalék.

-DE... miért nem Larry volt
Mondom ki a gondolatom és elkezdem itatni az egereket.
Mi a fasz van velem? Ez nem normális . Tuti.

Megpróbálok felkelni . Már fél tizenegy van szóval nem hiszem hogy valaki fent lenne . Csak ő szokott sokáig fentmaradni .

Hangnélkül kinyitom az ajtóm és kimegyek a folyosóra . Az utolsó szoba az övé. Benyitok bár már kicsit remeg a lábam.
Egy LED fény ég kéken és Larry éppen fest háttal nekem . Ahogy látom füles van rajta szóval azért nem hallotta hogy bejöttem .
Annak ellenére hogy nem érzem túl stabilnak a lábaim mögésettenkedek de mielőtt megijeszteném ránézek a rajzra .
Ez.. én vagyok?
Wow....

Inkább úgy döntök nem zavarom és leülök de ő hátrafordul és szembe néz velem . Leveszi a fekete fülesét és meglepődötten néz rám .

-Sal! Te ... Nem szabadna felkelned. Pihenned kell .-mondja miközben a földet pásztázza.

-Ja csak hogyha bent fekudnék egész nap lehet két napig nem látnálak mivel be se jössz hozzám. Ash bezzeg egész végig ott volt mellettem. Azt se tudom mi a fasz történt geci te meg olyan mintha hirtelen leszarnál.

-Haver....Sal figyelj én... Tudom mit akartál csinálni a fürdőben.

Szemeim kikerekednek és félek. Baszki . BASZKI .

-Nem , nen tudod , az nem annak látszott mint amit hittél !-próbálok magyarázkodni -

-Akkor minek volt ott az a kibaszott olló a földön? -emeli fel kicsit a hangját.

Ezekszerint... Azt hiszi bántani akartam magam? Neeem! De várjunk, ez most jól jön talán. Így nem fogja megtudni az igazságot..

-Larry én... Sajnálom...

Érzem hogy gyengülök . Ez nagyon nem jó. Szédülök de nagyon.
Kezdek homályosan látni és egyszercsak megint elájulok .

23:49

Sötét van. Csak annyit érzek hogy valaki ölel. A lámpa fényét látom egyedül ami azt jelzi hogy lqssan éjfél .

Larry illatot érzek . És milyen is az ? Tempera , gitárhúr , és Santys Falls póló illat.

Ezekszerint az Ő ágyában vagyok .
AZ Ő ÁGYÁBAN A KARJAI KÖZT.









Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 29, 2023 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

A szekrény ajtó mögött Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang