Chapter 7

DWVORN HENDRICKS 26

DWVORN HENDRICKS 26

Weh the fuck the one Roshane a do up ya suh? And why the fuck she out deh a skin off her 32 dem? I kiss my teeth and sat back on my chair. Why the fuck yuh care Dwvorn? A nuh yuh woman. I thought to my self.

Fi real, mi really a move like some clown. But mi feel like seh a from the first time me see her me just intrigued by her. Something bout a catty deh dawg. Mi nuh know wa fi say, do or think bout this. I ran my hand over my face. Must smaddy obeah me to pussyclaat.

I kiss my teeth again and lean back... I took out my phone, searching through my phone, I decided to return my brother's call on FaceTime, anything fi tek da girl ya out a my mind for a bit. He answered on the third ring.

"Weh the fuck yuh want?" His face came into the phone.

"Batty bwoy mi nuh must call yuh phone enuh little punk." I replied smiling.

"Lie ya tell, yuh call mi like a mi a yuh gal." We both laughed. Only him or James can run them joke deh wid mi and mi nuh get dawk.

"Suh wa the style now genna, wa the doctor seh bout Mum?"...."Mi did miss yuh call enuh and seh mi ago shout yuh back." I said rocking in the big chair.

"Yow D mi deven know, Mum never wa mi go in a the room with her suh a she and the doctor one did in deh." "When she come out she seh mi fi call yuh and tell yuh seh she wa talk to both a wi one t suh a that's why mi did a call yuh." He said now walking into a room and closing the door, he seemed to have entered a bathroom because I heard water running. Weh the fuck dis man deh?

"Weh the one Marcia up to now?" I asked confused. Mum always a do somethings. A hope a nuh trick she a trick mi suh mi come a Mo Bay enuh.

"Mi nuh know, but when mi a try talk to the doctor bwoy him naw leggo nuh info." Daniel replied.

"Ok, mi ago forward down tomorrow". I replied thinking, mi must can get Denique fi come with me and we work from there.

"Baby, come nuh", I heard a female voice in the background.

"Yow Dwvorn wul on" he muted the call, turned off the camera and put down the phone. I shook my head, laughed and hung up.

Da pussy deh bright eh..

*****************

I hung up from my Zoom call with the investors from Australia and everything was going good with the deal so far. I felt really proud because a sleepless nights I had to endure to make sure this deal falls through.

Gone were the days when mi use to hustle inna wholesale a do people dutty wuk. Now I drive the fastest cars and fuck the nicest girls. Most importantly Mum good.