Ateşin Kıvılcımı 1

785 59 30
                                    

Hyunjin ve Felix ortaokuldan beri hep aynı okullara düşen iki öğrenciydi....
Birbirlerini okul içerisinde hep görürlerdi ancak aralarında hiç sohbet geçmemişti ve Hyunjin,Felix'i sürekli göre göre ondan hoşlanmaya başlamıştı çünkü onun ideal tipi tam olarak Felix'ti.Bir gün cesaretini toplayıp ona açıldı ancak Felix,onu istemediğini söylemişti.
Hyunjin reddedilse bile onun peşini bırakmaya niyeti yoktu çünkü onu istiyordu sadece onun olmasını,o güzel çillerini,güzel vücudun aslında kısacası Felix'e sahip olmak istiyordu...onu çok seviyordu.

Aradan uzun yıllar geçmişti,ikiside yetişkin olmuşlardı.Hyunjin bir yer altı mafyasıydı...O kadar zaman geçmesine rağmen hala onu istiyordu resmen bir takıntılıydi,Felix Hyunjin'i hatırlamıyordu çünkü onu o zamanlar önemsememişti ancak Hyunjin'in adının kalbine kazınacağından haberi yoktu.

Hyunjin,fake hesaptan Felix'e ulaştı ve arkadaş oldu,tam 2 ay olmuştu.

Bu 2 ayın sonunda ikisi baya yakın arkadaş olmuşlardı ancak Felix'in karşısında ki kişinin Hyunjin olduğundan haberi yoktu.

Bir akşam Hyunjin yine fake hesapta aktifleşti ve Felix'e bir konum gönderdi.

Mesajlar:

*Konum*
"Sen burada bekliyor olacağım Lix"

"Yarın mı?"

"Hayır tam şuan"

"Oh peki akşam buluşması iyidir hava almış olurum"

Hyunjin onu bekliyordu.

Felix,metrobüs bekliyordu dakikalar sonra geldi ve o da bindi.

Yarım saat sonra konumda oldu ve etrafında korkunç bir bina dışında başka bir bina yoktu.

Hyunjin'e mesaj attı.

"Sanırım yanlış yere geldim"

"Fotoğraf at neredesin"

*Fotoğraf*

"Hayır doğru yerdesin,içeri gel"

"Peki"

Felix,yavaş yavaş yürüyerek ve etrafına dikkatlice bakarak yukarı doğru gidiyordu.Her yerde uyumsuz ışıklandırma her bir bölümde farklı dekorlar olması onun garip hissetmesine neden olmuştu merdivenden yukarı çıkarken duvarda ki fotoğraflar dikkatini çekti binlerce fotoğrafta sadece Felix'in fotoğrafları vardı,Felix bir terslik olduğunu düşünmeye başlamıştı.

"Benim buradan gitmem gerek"

Deyince Hyunjin bunu duydu ve merdivenlerde otururken ona bakıp.

"Hiç bir yere gitmiyorsun"

Dedi,Felix onu görünce koşarak merdivenlerden inmeye başladı ve bir anda gözünün önünde duvara saplanan kutu şişeyi görünce gözleri büyüdü.

"Felix hadi gel tatlım beni yorma"

"Sen kimsin"

"2 aydır konustuğun sanal arkadaşın"

"Sen psikopatsın"

"Biz seninle mesajlaşırken mafyanın sevgilisi olmak istediğini söyleyen sen değil mıydın?"

"Bendim"

"Tamam işte fırsat senin mafya karşında benim ol ve isteğin olsun"

"Sen...sen delirmişsin"

Felix koşarak asansöre bindi ve korkudan alt kat tuşuna basacağına üst üst tuşuna bastı,bunun farkında değildi.

Kapı açılınca koşarak asansörden çıktı ve asansör kapısının hemen yanında durup ıslık çalan Hyunjin'i görünce asansöre geri binmeye çalıştı ancak Hyunjin onu çoktan tutmuştu.
_______________________________________
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim vote atmayı unutmayın sizleri seviyor ve bir sonraki bölümde görüşmek üzere uğurluyorum:)

Ateşin Kıvılcımı|HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin